ویزای تحصیلی

تحصیل در وانوآتو

تحصیل در وانواتو

برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت تحصیل در وانوآتو در بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی موجود است. دانشجویان و محققان بین المللی می توانند برای برنامه های تحقیقاتی کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا و برنامه های تحصیلی بعد از مقطع دکترا در وانوآتو درخواست دهند. علاوه بر این، مدارس و کنفرانس های تابستانی یکی دیگر از فعالیت های عالی دانشگاهی است که وانوآتو را به مقصدی جذاب برای دانشمندان و دانشمندان تبدیل می کند. بسیاری از برنامه ها با کمک هزینه های تحصیلی و بورس های تحصیلی و همچنین کمک هزینه های سفر و کمک های مالی همراه هستند، بنابراین هر دانشجو، محقق و استاد همیشه می تواند یک برنامه مناسب را در وانوآتو پیدا کند و درخواست دهد.

البته قبل از مهاجرت تحصیلی به وانوآتو، متقاضیان باید با شرایط و دانشگاه های تحصیل در وانوآتو آشنا باشند که متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار به بررسی آنها می پردارند.

شرایط کلی تحصیل در وانوآتو

ادامه تحصیل در یک جزیره برای دانشجویان و متقاضیان بین المللی که با اهداف مختلف اقدام به مهاجرت تحصیلی می کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد. وانوآتو مقصدی جذاب و قابل دسترس می باشد که کمتر از 3 ساعت از بریزبن و کمتر از 4 ساعت از سیدنی فاصله دارد. این کشور یک مقصد امن و زیبا در اقیانوس آرام جنوبی می باشد و برنامه های درسی مختلف را با فرهنگ، سرگرمی و ماجراجویی عالی ترکیب می کند. با توجه به در دو دهه اخیر، وانوآتو رشدی بالا ​​در پیشرفت اقتصادی و آموزش داشته است. این کشور به یکی از پرطرفدارترین جزیره ها برای افرادی که مایل به تحصیل در سطح جهانی هستند تبدیل شده است. به لطف رابطه ای که با کشورهایی مانند فرانسه و کانادا دارد، دانشجویان این کشور جزیره ای می توانند به راحتی از وانوآتو به ویزای تحصیلی برای تحصیل در کانادا دسترسی داشته باشند.

در موسسات وانوآتو ، دانشجویان می توانند طیف گسترده ای از گزینه های تحصیلی را تا بالاترین سطح دنبال کنند. آموزش های ارائه شده در وانوآتو  به دانشجویان امکان می دهد در بالاترین سطح بین المللی رقابت کنند. روش ‌های تدریس، کاربردی ‌ترین و پیشرفته ‌ترین ابزارها را به کار می‌گیرند تا دانشجویان و متقاضیان را به همه چیزهایی که باید در رشته انتخابی خود بدانند مجهز کنند.

مهمترین مزایای تحصیل از وانوآتو عبارتند از:

  • روش تدریس استاندارد جهانی
  • شهریه مقرون به صرفه
  • امکان کار در زمان مطالعه
  • نرخ پایین جرم و جنایت
  • فرصت های بورسیه

مراحل مهاجرت تحصیلی به وانوآتو

مهاجرت برای تحصیل در وانوآتو دارای مراحل مشخصی می باشد که باید توسط متقاضیان و دانشجویان طی شود. اولین گام برای مهاجرت تحصیلی به وانوآتو، انتخاب برنامه تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر خود در این کشور می باشد. زمانی که دانشجوی خارجی موفق به دریافت نام پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود شد، می تواند اقدام به دریافت ویزای تحصیلی وانوآتو کند. برای درخواست این ویزا، متقاضیان باید با جمع آوری مدارک مورد نیاز، به کنسولگری یا سفارت وانوآتو در کشور مبدا مراجعه کنند و درخواست خود را اعلام کنند. ویزای تحصیلی وانوآتو تا زمانی که دانشجو در وانوآتو مشغول به تحصیل باشد، معتبر خواهد بود.

بررسی شرایط تحصیل در آلمان

در جدول زیر به طور دقیق تر به مراحل مهاجرت تحصیلی به وانوآتو اشاره شده است:

مراحلامور
1انتخاب برنامه تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر در وانوآتو
2جمع آوری مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی وانوآتو
3رزرو وقت ملاقات در سفارت یا کنسولگری وانوآتو
4ارائه مدارک و اعلام درخواست ویزای تحصیلی وانوآتو در سفارت یا کنسولگری این کشور
5انتظار برای بررسی درخواست ویزا
6دریافت ویزا و سفر به وانوآتو

مدارکی که برای دریافت وانوآتو باید توسط متقاضی جمع آوری شود عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر به همراه 2 قطعه عکس
  • فرم های درخواست ویزای تحصیلی (تکمیل و امضا شده توسط متقاضی)
  • نامه پذیرش تحصیلی معتبر
  • آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • پرونده سوابق کاری (در صورت وجود)
  • مدارکی برای اثبات داشتن توان مالی کافی
  • مدارکی برای اثبات داشتن محل اقامت مناسب در وانوآتو
  • بیمه پزشکی

پروسه مهاجرت دانشجویان به وانواتو

هزینه های زندگی دانشجویان در وانوآتو

مهاجرت برای تحصیل در وانوآتو یک موضوع می باشد و میزان آمادگی افراد برای آن یک موضوع جداگانه دیگر. سطح آمادگی برای تحصیل در  این کشور رابطه مستقیم با توان مالی آنها برای پرداخت هزینه های تحصیل و همچنین زندگی درای دارد. اگرچه تمرکز اولیه همیشه بر روی هزینه های تحصیل است، اما باید در نظر داشت که جنبه های دیگر هزینه ها مانند هزینه ویزا، هزینه زندگی، اقامت و غیره نیز نقش اساسی ایفا می کنند. هزینه زندگی دانشجویی در وانوآتو، همانند سایر کشورهای دنیا، شامل حمل و نقل، اقامت، مراقبت های بهداشتی، غذا و غیره می باشد. مانند سایر کشورها، نوع محل اقامت تاثیر زیادی در افزایش یا کاهش هزینه زندگی در وانوآتو برای دانشجویان دارد. متوسط هزینه زندگی در وانوآتو برای دانشجویان خارجی که در این کشور اقدام به اجاره مسکن می کنند، 1200$ الی 1500$ (دلار) در ماه است.

شرایط اعزام دانشجو به وانواتو

علاوه بر این، دانشجویان حتما باید سایر هزینه ها مانند امکانات، رفت و آمد و خوراک را نیز در نظر داشته باشند.

در نمودار زیر به هزینه های زندگی در وانوآتو برای دانشجویان اشاره شده است:

هزینه های زندگی در وانواتو برای دانشجویان

شرایط کار پس از تحصیل در وانوآتو

این کشور فراتر از تحصیل، فرصتی را نیز برای دانشجویان فراهم می کند تا پس از فارغ التحصیلی به برتری برسند. زمینه های مختلفی وجود دارد که دانشجویان و متقاضیان پس از فارغ التحصیلی به آن می پردازند. ساختار اقتصادی کشور در حال رونق است و در حال حاضر به دستان زیادی برای پر کردن شکاف تقاضای نیروی کار نیاز دارد. صرف نظر از حوزه تخصصی، وانوآتو مکانی دارد که فارغ التحصیلان می توانند شغلی مناسب پیدا کنند.

در زیر برخی از زمینه هایی وجود دارد که دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی در وانوآتو به دنبال اشتغال سودمند باشند:

  • مراقبت های بهداشتی
  • رسانه ها
  • حسابداری
  • خدمات مالی
  • تحصیلات
  • مدیریت اموال
  • هنر و سرگرمی و غیره

شایان ذکر است که دانشجویان این کشور با سوابق تحصیلی قوی و برجسته می توانند بورسیه تحصیلی و فرصت های تحقیقاتی با بودجه کامل در دانشگاه های برتر کانادا دریافت کنند. این یک راه مطمئن برای تقویت خود و موقعیت خود برای فرصت های شغلی با درآمد خوب در کانادا است. اما باید در نظر داشت که انتخاب بهترین رشته برای تحصیل در کانادا برای دانشجویانی که برای اولین بار در وانوآتو می آیند دشوار است. متقاضیان می توانند با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از مراحل مهاجرت تحصیلی به وانوآتو و اقامت تحصیلی در این کشور به طور کامل آگاه شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *