ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه برای داوطلبان بین المللی امکان پذیر است. دانشگاه ها و کالج های اروگوئه در آموزش و جوامع دانشگاهی شناخته شده هستند و به ارائه برنامه تحصیل دندان پزشکی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می پردازند. تحصیل در کشور اروگوئه با مزایایی برای دانشجو همراه است که می توان به هزینه های تحصیل و زندگی مقرون به صرفه، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، امکان اخذ بورس تحصیلی، کار در حین تحصیل و اقامت پس از دوره تحصیلی اشاره کرد. با توجه به اینکه رشته تحصیلی دندانپزشکی جزء رشته های تحصیلی پر مخاطب در دنیا محسوب می شود و تقاضا برای ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی افزایش یافته کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نوشتار تصمیم دارند به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه بپردازند تا اطلاعات مختصری در اختیار متقاضیان قرار دهند.

  • شرایط تحصیل دندانپزشکی در کشور اروگوئه چیست؟
  • متوسط درآمد یک دندانپزشک در کشور اروگوئه چقدر است؟
  • هزینه تحصیل در این رشته چقدر است؟
  • فرایند مهاجرت به اروگوئه به عنوان مهاجر چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اروگوئه برای تحصیل در رشته دندانپزشکی چیست؟

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

طول مدت تحصیل در رشته دندانپزشکی در کشور اروگوئه 6 ساله است، موقعیت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه های خصوصی و دولتی امکان پذیر است. بهترین موقعیت یادگیری دروس رشته دندانپزشکی در دانشگاه های اروگوئه این است که دانشجو بتواند سیاست های مخصوص و تعیین شده را دنبال کند و اصول دقیق دندانپزشکی را یاد بگیرد. برای تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی اروگوئه داشتن مدرک معتبر زبان الزامی است. دانشگاه های کشور اروگوئه دارای شرایط بسیار مناسبی برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی هستند، دانشجویان باید موفق شوند در آزمون های میان رده شرکت کنند و حداقل نمره تعیین شده را اخذ کنند دقت داشته باشید که برای شرکت در آزمون ها تسلط به مطالب درسی اهمیت زیادی دارد.

دانشجویان خارجی و بین المللی برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه های اروگوئه به گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه و ویزای دانشجویی این کشور نیاز دارند. جهت اخذ پذیرش از دانشگاه باید فرم در نظر گرفته شده را در وب سایت دانشگاه تکمیل کنید و مدارکی مثل: رسید از پرداخت هزینه ثبت نام، مدارک تحصیلی سال های قبل به همراه ریز نمرات، مدرک معتبر، اسکن از پاسپورت و مدارک شناسایی، گواهی تمکن مالی و انگیزه نامه را در وب سایت آپلود کنید تا درخواست شما مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که شرایط ورود به دانشگاه مورد نظر را داشته باشید گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه صادر شده و برای شما ایمیل می شود.

ویزای دانشجویی کشور اروگوئه

دانشجویان خارجی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پزشکی اروگوئه را دارند باید برای تحصیل در این کشور ویزای دانشجویی دریافت کنند، لازمه اصلی برای دریافت ویزای تحصیلی داشتن گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه می باشد. پس از دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر در این کشور باید درخواست خود را برای دریافت ویزای تحصیلی به سفارتخانه یا کنسولگری کشور اروگوئه اعلام کنید. با بررسی اولیه درخواست روز مصاحبه حضوری برای شما تعیین می شود در زمان مصاحبه فرد باید علاوه بر پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا مدارک و مستندات ذیل را به مسئول مربوطه در سفارتخانه ارائه کند.

  • ارائه گواهی اخذ پذیرش از دانشگاه
  • انگیزه نامه
  • ارائه مدرک معتبر زبان انگلیسی یا زبان اسپانیایی با توجه به زبان انتخابی برای ادامه تحصیل
  • ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات کسب شده در طول دورات تحصیلی
  • اثبات بودجه کافی جهت پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در طول دوران تحصیل
  • اثبات اسکان در کشور اروگوئه با ارائه رزرو خوابگاه یا اجاره نامه آپارتمان، اقامت در خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان مقرون به صرفه است و در هزینه های زندگی آن ها صرفه جویی می شود. برای شناخت بهتر خوابگاه های دانشجویی در این کشور به مطالعه مقاله خوابگاه دانشجویی اروگوئه بپردازید.
  • مدارک پزشکی تایید شده
  • ارائه رزرو از بلیط رفت و برگشت به کشور اروگوئه

شرایط تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

معرفی دانشگاه برای تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

همانطور که گفته شد برای مهاجرت تحصیلی به کشور اروگوئه باید پذیرش یکی از دانشگاه های این کشور را به دست بیاورید به این منظور لازم است دانشگاه های پزشکی این کشور را بشناسید. دانشجویان ایرانی دقت داشته باشند که هیچ یک از دانشگاه های پزشکی اروگوئه مورد تایید وزارت بهداشت ایران برای سال تحصیلی 2022- 2023 نیستند پس در صورت تحصیل در دانشگاه های این کشور نمی توانید در کشور ایران مشغول به کار شوید زیرا مدرک شما فاقد اعتبار است. دانشجویان می توانند در دانشگاه هایی که در ادامه معرفی می کنیم به ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی بپردازند.

  • University of the Republic Faculty of Dentistry
  • Catholic University of Uruguay
  • University of the Republic
  • University of the North Regional Headquarters Salto

اقامت پس از تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه

همانطور که می دانید مهاجرت تحصیلی به کشور اروگوئه منجر به اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور نمی شود اگر می خواهید پس از تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه همچنان در این کشور اقامت داشته باشید می توانید پس از فارغ التحصیلی وارد بازار کار این کشور شوید. دانشجویان می توانند از طرق مختلفی مثل: آگهی های محلی منتشر شده، وب سایت های کاریابی یا موسسات کاریابی برتر به کاریابی در اروگوئه را آغاز کنند با پیدا شدن کار مورد نظر و عقد قرار داد کاری می توانید ویزای دانشجویی خود را به ویزای کار اروگوئه تبدیل کنید و در این کشور اقامت داشته باشید.

افرادی که قصد دارند وارد بازار کار دندانپزشکی اروگوئه شوند باید حقوق و دستمزد ماهانه در این کشور را بررسی کنند، میانگین حقوق و دستمزد ماهانه دندانپزشکان در کشور اروگوئه در سال 2022 20800UYU (پزوی اروگوئه) برآورد شده است. حقوق و دستمزد دندانپزشکان بر اساس سوابق کاری و مدرک تحصیلی آن ها برآورد می شود با توجه به این عوامل حقوق ماهانه پرداختی بین 9560UYU الی 33000UYU (پزوی اروگوئه) متغیر می باشد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله پاسخ سوالات خود را در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در اروگوئه کسب کرده باشید، اگر تصمیم دارید در دانشگاه های آمریکای جنوبی به ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی بپردازید کشور برزیل می تواند یکی از گزینه های مناسب برای شما باشد. با مطالعه مقاله تحصیل دندانپزشکی در برزیل اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط تحصیل کسب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات تخصصی و شناخت بهترین دانشگاه های پزشکی در دنیا می توانید همه روزه با تیم مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *