ویزای تحصیلی

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن نه تنها دارای شرایط خاص خود می باشد، بلکه در بهترین دانشگاه های این کشور امکان پذیر است. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی در بهترین دانشگاه های دومنیکن جمع آوری کرده اند که می تواند راهنمای بسیار مفیدی برای دانشجویان و متقاضیان بین المللی باشد که قصد دارند با دریافت ویزای تحصیلی جمهوری دومنیکن، وارد دانشگاه های برتر دندانپزشکی این کشور شوند. مهاجرت تحصیلی به یک کشور خارجی بخصوص کشوری مانند دومنیکن که با توجه به شرایط جغرافیایی خود می توانند تجربه ای بسیار جدید باشد، ممکن است برای دانشجویان چالش بزرگی باشد. به همین دلیل، توصیه می شود متقاضیان قبل از مهاجرت تحصیلی به دومنیکن برای تحصیل رشته دندانپزشکی و یا سایر رشته های پزشکی، از شرایط تحصیل، دانشگاه ها، پذیرش و هزینه های مربوطه اطلاعات کامل کسب کنند.

درباره تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن، حرفه مربوط به پیشگیری و درمان بیماری های دهان، از جمله بیماری های دندان ها و حمایت از ساختارها و بیماری های بافت های نرم دهان می باشد که به تمام دانشجویان و متقاضیان محلی و همچنین بین المللی توسط بهترین دانشگاه های این کشور ارائه می شود. دندانپزشکی همچنین درمان و اصلاح بدشکلی لثه، دندان ها و مشکلات به وجود آمده مرتبط با دندان ها هنگام تولد، حفره ها و سایر موارد مرتبط را در بر می گیرد.

علاوه بر عمل عمومی، دندانپزشکی شامل تخصص ها و فوق تخصص های زیادی مانند موارد زیر است:

  • ارتودنسی و ارتوپدی دندان
  • دندانپزشکی کودکان
  • پِریودانتیکس یا لثه ‌درمانی
  • پروتز
  • جراحی دهان و فک و صورت
  • آسیب شناسی دهان و فک و صورت
  • آندودُنسی
  • دندانپزشکی بهداشت عمومی
  • رادیولوژی دهان و فک و صورت

به طور کلی، کار در زمینه دندانپزشکی در جمهوری دومنیکن، همانند سایر کشورهای دنیا، بعد از اتمام برنامه تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن، نیاز به مجوز کار دارد و مرجع صدور مجوز دولت یا سازمان های ملی دندانپزشکی می باشد.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن عبارتند از:

نام دانشگاهنوع دانشگاه
Universidad Iberoamericanaخصوصی
 (UCE) Universidad Central Del Esteخصوصی
 (UCNE)  Universidad Católica Nordestanaخصوصی

با توجه به این که شرایط تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن در دانشگاه های ذکر شده متفاوت است، در بخش های بعدی به بررسی دقیق شرایط تحصیل دندانپزشکی در این سه دانشگاه پرداخت ایم.

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن در دانشگاه Iberoamericana

UNIBE یا دانشگاه Iberoamericana یکی از مراکز عالی تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن است که آن را به یکی از بهترین ها می کند. دانشگاه Iberoamericana توسط مقامات دومینیکن تأسیس شد و در یک پردیس ۹۸ هکتاری با امکانات ورزشی و آزمایشگاه های تحقیقاتی عالی قرار دارد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی معتبر وزارت آموزش و پرورش و جوانان دومنیکن را ارائه می دهند و تحصیل دندانپزشکی در این دانشگاه گزینه بسیار خوبی برای دانشجویان بین المللی می باشد. این دانشگاه نه تنها بهترین دانشکده های دندانپزشکی در جمهوری دومنیکن اس، و در واقع یکی از بهترین ها در آمریکای شرقی است. فارغ التحصیلان آنها همیشه در میان 5٪ برتر از تمام فارغ التحصیلان دانشکده های دندانپزشکی در هر نقطه بر روی زمین قرار داده شده است. متوسط هزینه تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه Iberoamericana $10500 (دلار) می باشد.

در نمودار زیر به هزینه تحصیل در دانشگاه براساس واحد تحصیلی اشاره شده است:

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه Iberoamericana بر اساس واحد تحصیلی

 

تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن در دانشگاه UCE

دانشگاه UCE یا Universidad Central Del Este تنها دانشگاه خصوصی از جمهوری دومنیکن است که از سال 1987 توسط رتبه بندی دانشگاهی دانشگاه های جهانی ARWU به عنوان یکی از بهترین دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی آمریکای لاتین شناخته می شود. UCE با ارائه بهترین آموزش ها و امکانات به دانشجویان و متقاضیان بین المللی، امکان تجربه آخرین نوآوری های دندانپزشکی را فراهم می سازد و آنها را قادر فعالیت در تمامی نقاط دنیا می کند. دانشگاه UCE یک انتخاب عالی برای آن دسته از دانشجویان بین المللی مایل به دنبال مدارک دندانپزشکی حرفه ای در حالی که زندگی در جزایر کارائیب است، می باشد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا دانشگاه UCE به یکی از بهترین دانشگاه های دندانپزشکی جمهوری دومنیکن تبدیل شده است. دلیل اصلی تعهد این دانشگاه به آموزش با کیفیت، روش های تدریس نوآورانه و دیدگاه هایی است که دانشجویان را توانمند می کند.

آشنایی با دانشگاه UCNE در جمهوری دومنیکن

یکی دیگر از دانشگاه های که برای تحصیل دندانپزشکی در دومنیکن به عنوان مقصدی عالی و مرکز بی نظیر جهت آموزش به شمار می رود، دانشگاه UCNE یا Universidad Católica Nordestana می باشد که ارائه دهنده بهترین برنامه های تحصیلی در زمینه های مختلف بخصوص دندانپزشکی است.  Universidad Católica Nordestanaیک موسسه خصوصی با پردیس مستقر در دومنیکن و اسپانیا است. این دانشگاه برنامه های دانشگاهی را از مدارک کاردانی تا دکترا ارائه می دهد که علوم زیست پزشکی و دندانپزشکی تخصص آن می باشد. علاوه بر امکانات آموزشی بی نظیر برای رشته دندانپزشکی، تسهیلات دانشگاه UCNE شامل سالن اجتماعات، کتابخانه، 2 سالن نمایش، آزمایشگاه برای مطالعات دریایی، پروژه های حفاظت دریایی، آزمایشگاه های کامپیوتری، سه موزه، امکانات ورزشی، بسکتبال و زمین های فوتبال است. شایان ذکر است که پذیرش در دانشگاه UCNE براساس نتایج امتحانات انجام می شود و این دانشگاه هر متقاضی متناسب با حداقل الزامات را می پذیرد.

تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه UCNE دومنیکن

دانشگاه UCNE در شهر سان فرانسیسکو ده ماکورس در بخش لوس آرویوس قرار دارد. ساختمان دانشگاه UCNE که پیش از این در مقابل پارک دوارته آن شهر فعالیت می کرد، هنوز با کلاس های درس برای مدارک تحصیلات تکمیلی، کارشناسی ارشد و مدرسه انگلیسی در حال بهره برداری است. هدف اساسی Universidad Católica Nordestana کمک به توسعه علمی، تکنولوژیکی، اجتماعی فرهنگی و معنوی از طریق فرایند آموزش و یادگیری، تحقیق و گسترش و در چارچوب اصول اخلاقی و این دانشگاه با توسعه دانش انسان از طریق کسب دانش، مهارت، توانایی ها و نگرش اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان آماده کار و فعالیت در سراسر نقاط دنیا باشند. هموطنان محترمی که مایل به آشنایی بیشتر با بهترین دانشگاه های دومنیکن هستند می توانند با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرند و علاوه بر آن، از شرایط مهاجرت تحصیلی به دومنیکن نیز به طور کامل مطلع شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *