ویزای تحصیلی

تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند

تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند

ایرلند، یک کشور انگلیسی زبان، دارای روابط فرهنگی، اقتصادی و آموزشی نزدیک با کشورهای انگلیسی زبان به ویژه با انگلیس و با ایالات متحده است. تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند که کشوری امن و با طبیعت زیبا و بکر است، تجربه ای فراموش نشدنی را برای دانشجویان رقم می زند. دانشجویان می توانند طیف گسترده ای از برنامه ها را برای تأمین نیازهای خود در مدارس تجاری بسیار معتبر، مراکز تعالی علمی و فناوری و همچنین دانشکده های مشهور زبان، علوم انسانی و هنر انتخاب کنند. ایرلند سرزمینی غنی از میراث فرهنگی با سابقه نوآوری در جهان است. از فیزیک پیشگام کوانتومی جان بل تا برنده جایزه نوبل، ارنست والتون، فرهنگ ابتکاری و خلاقیت بی نظیر ایرلند جزئی جدایی ناپذیر از تجربه ایرلند است. کارآفرین ترین کشور اروپا ایرلند است.

نکاتی درباره تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند

تاریخ ایرلند ریشه عمیقی در بحث آموزش داشته و امروزه، متوسط سطح تحصیلات مردم آن در بالاترین سطح در جهان است. بیش از 85% جوانان تحصیلات متوسطه را به پایان میرسانند و بیش از دو سوم افراد تحصیلات سطح بالاتر را ادامه می دهند. ایرلند از نظر تعداد فارغ التحصیلان در رتبه های برتر اروپا قرار دارد. سرمایه گذاری دولت در افزایش کیفیت دانشگاه ها یکی از دلایل برتری علمی این کشور است. امروزه 7 دانشگاه، 14 انستیتوی فناوری و بسیاری دیگر از مراکز آموزشی و پژوهشی پیشرو در جهان وجود دارد که در مراکز پیشرفته در پردیس های زیبا مستقر هستند. تحقیقات دانشگاه های ایرلندی 18% از کل بحث های تحقیقاتی اروپا را تشکیل می دهند و بیشتر دانشگاه های این کشور جزو 3% برترین دانشگاه های جهان قرار دارند. دانشجویان بین المللی از 160 کشور، در ایرلند تحصیل می کنند و 12% از جمعیت دانشجویی را تشکیل میدهند.

دانشکده روانشناسی ترینیتی در رتبه بندی دانشگاه های جهانی در رتبه 150 دانشگاه برتر روانشناسی قرار دارد. این مرکز علمی همچنین با ارائه آموزش با کیفیت بالا از طریق موسسه علوم اعصاب این دانشگاه، به آموزش متقاضیان داخلی و خارجی می پردازد. دفاتر و مراکز بین المللی برای حمایت کامل از دانشجویان در تمام مدت تحصیلشان در ایرلند، از نزدیک با اساتید دانشگاهی، اداری و متخصص همکاری کرده و به آنها مشاوره می دهند. از طریق این ساختارهای پشتیبانی، دانشجویان دسترسی مستقیم به اطلاعات، امکانات، خدمات و کارکنان را دریافت می کنند. برای توسعه دانش گسترده ای از مفاهیم، نظریه ها و روش های تحقیق روانشناسی معاصر طراحی شده است.

نکاتی درباره تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند

مبانی تحصیل رشته روانشناسی در ایرلند

روانشناسی، مطالعه رفتار و فرایندهای ذهنی انسان است. این شامل موضوعاتی مانند رشد کودک و کودک، درک، یادگیری، انگیزه، فرایندهای شناختی (مانند حافظه و حل مسئله)، تفاوت های فردی و روانشناسی اجتماعی است و دارای بسیاری از ویژگی های یک دوره علوم مانند کار عملی، توصیف آماری و تجزیه و تحلیل داده ها و دوره های مربوط به فیزیولوژی اساسی مغز انسان میباشد. دانشکده روانشناسی با هدف ارائه دانش نه تنها دانشجویان را برای بسیاری از مشاغل موجود در روانشناسی مجهز می کند، بلکه دانشجویان را از نظر فکری برای مشاغل دیگر آماده می کند. روانشناسی شاخه ای از علم است که تفکر واضح، دقیق و توانایی تعریف، مطالعه و حل مشکلات را در شرایط متغیر، طلب می کند. همچنین این یک علم کاربردی است که به نحوه رفتار افراد در دنیای واقعی می پردازد.

به عنوان مثال از طریق مداخلات بالینی و مشاوره ای از افراد در زندگی اجتماعی و کاری خود پشتیبانی می کند و به عوامل تأثیرگذار در تفکر، احساس و رفتار انسان می پردازد. برخی از دانشجویان بین المللی ممکن است نتوانند در ایرلند مدرک تحصیلی بگیرند زیرا تحصیلات قبلی آنها با سیستم دانشگاهی این کشور مطابقت ندارد. برای مجاز شدن به تحصیل در مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد در ایرلند، آنها باید در یک دوره پیش نیاز یک ساله که توسط یک دانشگاه محلی ارائه می شود ثبت نام کنند. دانشجویان بطور فعال در انجام تحقیقات مداوم، شرکت می کنند. عضویت فارغ التحصیلان این رشته در انجمن روانشناسی ایرلند زمینه را برای ورود به برنامه های تحصیلات تکمیلی مانند برنامه های روانشناسی بالینی و روانشناسی مشاوره و همچنین بازار کار این رشته ها پس از فارغ التحصیلی فراهم می کند.

شرایط فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در ایرلند

فارغ التحصیلان از دانشگاه های ایرلند در زمینه های تحصیلی خود نوآوران، رهبران جوامع خود و سفیران تعالی در سراسر جهان هستند. صلاحیت های کسب شده و ارتباطات برقرار شده در ایرلند نشانه موفقیت است. دانشجویان بین المللی به مدت یک سال در یک مطالعه تمام وقت مشغول هستند که منجر به کسب مدرک معتبر توسط وزارت آموزش و پرورش ایرلند می شود. دانشکده روانشناسی طیف وسیعی از برنامه های تحصیلات تکمیلی را شامل دکترای حرفه ای در روانشناسی بالینی و روانشناسی مشاوره، دوره های کارشناسی ارشد در روانشناسی کاربردی، تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی و نظارت بالینی و همچنین مدارک تحصیلات تکمیلی در مدیریت ریسک و تغییر سیستم، ارائه می دهد. در جدول زیر متوسط توزیع هزینه های زندگی در ایرلند را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در ایرلند

با این حال، درک پیشرفته از رفتار، تجربه انسان و طیف گسترده ای از مهارت های توسعه یافته در طول دوره، دانشجویان را قادر به ورود به بسیاری از حرفه ها می کند. شهریه دانشگاهی در کشور ایرلند در مقاطع کارشناسی بین €9000 تا €45000 (یورو) در سال و شهریه دانشگاهی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز بین €9150 تا €37000 (یورو) در سال می باشد. متقاضیان محترم می توانند برای دریافت اطلاعات به روز با مشاوران مجرب و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *