ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

با توجه به اینکه اسپانیا یکی از کانون های هنر و مد در اروپاست و موسسات آموزشی زیادی در این کشور به ارائه رشته های هنری می پردازند، لذا تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا یک انتخاب بسیار خوب و مناسب برای علاقه مندان به تحصیل این رشته در خارج از کشور به شمار می آید. اسپانیا یک مقصد بی نظیر برای تحصیل در خارج از کشور است.

تحصیل در اسپانیا مزایای بیشماری را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد که از آن جمله می توان به آموزش با کیفیت بالا، تحصیل به زبان انگلیسی، کار ضمن تحصیل، و یادگیری زبان اسپانیایی اشاره نمود. اسپانیا سالانه پذیرای بیش از 80000 دانشجوی بین المللی از سراسر جهان است و تعداد آنها همچنان در حال افزایش است. در این مقاله که به همت کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه گردیده است به بررسی رشته طراحی لباس در اسپانیا 2021 می پردازیم.

بهترین فرصتهای کارشناسی جهت تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

در جدول زیر 6 فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته طراحی لباس در اسپانیا 2021 را معرفی می کنیم:

رشتهموسسه آموزشیشهریه بر حسب یوروطول دورهنوع برنامه
مد و تجملات در بارسلوناGBSB Global Business School8750€ در سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons) – IED بارسلوناIstituto Europeo Di Design (IED)16400€ در سال3 سالتمام وقت
تجارت مد و تجملاتGBSB Global Business School8750€ در سال3 سالتمام وقت
طراحی و تولید لباس (Hons)Marbella Design Academy11500€ در سال3 سالتمام وقت
طراحی لباسBlanquerna – Universitat Ramon Llull14580€ در سال4 سالتمام وقت
تجارت مدIstituto Europeo Di Design (IED)3 سالتمام وقت

به عنوان نمونه در این فرصت به معرفی رشته طراحی لباس در Blanquerna – Universitat Ramon Llull می پردازیم. بررسی این برنامه حاکی از آن است که دو سال اول تحصیل بر موضوعات دانش پایه، مانند عکاسی، طراحی فنی و محاسبات متمرکز است. علاوه بر این، دانشجویان با تئوری، تاریخ هنر و اخلاق حرفه ای آشنا می شوند. از سال سوم به بعد، دانشجویان بر پارچه ها، مواد، الگوها، رنگ ها و فرصت های به دست آمده از فناوری های جدید متمرکز خواهند شد. دروس ارائه شده در این برنامه عبارتند از طراحی لباس، طراحی لوازم جانبی، تحلیل روند، مدیریت خلاقانه و مد و استایلینگ. زبان برنامه انگلیسی است و از سپتامبر 2021 شروع می شود. خبر خوب برای متقاضیان این است که قبل از تاریخ شروع می توانند در هر زمانی برای این برنامه درخواست ارائه دهند.

بهترین فرصتهای کارشناسی جهت تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

بهترین فرصت های کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس در اسپانیا

در جدول زیر پنج فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته طراحی لباس در اسپانیا 2021 را معرفی می کنیم:

رشتهموسسه آموزشیطول دورهنوع برنامهزبان آموزش
جهت دهی خلاقانه مدIED – Istituto Europeo di Design Barcelona6 ماهتمام وقتانگلیسی
مدیریت و خلق برندهای مدESDESIGN – Escuela Superior de Diseno de Barcelona12 ماهتمام وقتاسپانیایی
طراحی لباس دیجیتال (تحصیل به صورت آنلاین)LCI Barcelona1 سالتمام وقتاسپانیایی
طراحی لباس و بازاریابیIdep Barcelona1 سالتمام وقتاسپانیایی
طراحی، فناوری و نوآوری در مدBAU Escuela Superior De Diseno Barcelonaاسپانیایی

باید خاطر نشان سازیم که موارد فوق فقط چند فرصت عالی برای تحصیل در رشته طراحی لباس در اسپانیا برای سال 2021 هستند و متقاضیان می توانند موارد بیش تری را در این زمینه بیابند.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در اسپانیا

در این بخش به بررسی هزینه زندگی در اسپانیا برای دانشجویان بین المللی می پردازیم. به طور کلی، اسپانیا کشوری نسبتا مقرون به صرفه است و دانشجویان بین المللی از نظر هزینه های زندگی تحت فشار قرار نمی گیرند. برای زندگی در اسپانیا دانشجویان به 900€ تا 1100€ (یورو) در ماه نیاز دارند. البته در صورت زندگی در شهرهای مادرید و بارسلونا که گران ترین شهرهای اسپانیا و در عین حال از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل هستند هزینه ها بیش تر می شود. در ضمن، در شهرهایی مانند والنسیا، سویل یا کادیز دانشجویان می توانند هزینه های زندگی کم تری داشته باشند، یعنی هزینه زندگی آن ها می تواند به طور متوسط حدود 700€ تا 900€ (یورو) در ماه باشد.

هزینه محل اقامت بزرگ ترین بخش هزینه های زندگی دانشجویان را تشکیل می دهد. گزینه های اصلی اسکان دانشجویان در اسپانیا و هزینه آن ها به شرح زیر می باشد:

گزینه های اصلی اسکان دانشجویان در اسپانیا

بسیاری از دانشجویان اجاره آپارتمان را ترجیح می دهند. دانشجویان می توانند از وب سایت هایی مانند Uniplaces یا Resa برای مقایسه مکان های مختلف زندگی کمک بگیرند. یکی از راه های کاهش هزینه های زندگی و محل اقامت، اجاره و استفاده اشتراکی از یک آپارتمان با دانشجویان دیگر است. یک گزینه دیگر در این زمینه نیز زندگی با یک خانواده اسپانیایی است. در این صورت، قیمت ها می تواند بر اساس منطقه، شرایط زندگی و غیره متفاوت باشد. دانشجویان می توانند خدمات آنلاینی را بیابند که به آن ها کمک کند تا با خانواده های اسپانیایی در این زمینه در ارتباط باشند.

چگونگی زندگی دانشجویی در اسپانیا

زندگی به عنوان دانشجو در اسپانیا چیزی است که هر فردی از آن لذت خواهد برد. در سراسر اسپانیا، مناظر زیبا و مناطق آرام و خلوت وجود دارد. اسپانیا کشوری با آب و هوای معتدل و آفتاب فراوان است. دوستداران طبیعت و ماجراجویی مطمئناً اسپانیا را بسیار هیجان انگیز می دانند. بسیاری از دانشگاه ها در این کشور فعالیت های سرگرم کننده را ترویج می کنند. دانشگاه ها طیف گسترده ای از باشگاه ها، انجمن ها و فعالیت های متناسب با علایق دانشجویی را سازمان دهی می کنند. این کار برای ایجاد روابط دوستانه انجام می شود. فعالیت های دانشجویی همچنین مهارت های مشارکت، رهبری و مسئولیت پذیری را ارتقا می دهند.

در اسپانیا، برنامه های کلاسی به خوبی سازمند و مرتب شده اند و دانشجویان فرصت کافی جهت اختصاص زمان برای خود دارند. مدرسان در بسیاری از موسسات اسپانیا کاملاً آموزش دیده اند تا بتوانند آموزش با کیفیت بالا را برای دانشجویان از سراسر جهان ارائه دهند. اطمینان از اینکه دانشجویان بهترین دانش مورد نیاز خود را دریافت می کنند از اولویت های اصلی دانشگاه های اسپانیا است. در حال حاضر، اکثر کلاسها در بسیاری از دانشگاه ها به زبان اسپانیایی تدریس می شوند، اما با نسبت دانشجویان خارجی که هنوز در حال افزایش است، بسیاری از برنامه های انگلیسی زبان در سراسر این کشور در دسترس هستند.

زندگی دانشجویی در اسپانیا همچنین شامل یادگیری زبان اسپانیایی است، زیرا اسپانیایی به طور گسترده ای حتی در دانشگاه ها صحبت می شود و یا در حال رفت و آمد و تعامل با مردم محلی لازم است. چنان چه متقاضی تحصیل در رشته طراحی لباس در اسپانیا هستید پیشنهاد می کنیم از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان ما به ویژه در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در اسپانیا در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *