ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان

تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان

انگلستان دارای دانشگاه های برجسته مد و طراحی است و برنامه های تحصیلی بسیاری در این کشور دانشجویان را برای ورود به صنعت مد آماده سازد. از این رو، تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان یک انتخاب ایده آل است، به ویژه این که انگلستان جز 7 کشور دارای شهرت جهانی در زمینه مد می باشد و لندن، پایتخت آن، یکی از پایتخت های مد جهان است. صنعت مد یک کسب و کار چند میلیارد دلاری جهانی است که تاثیر بسزایی در دنیای امروز ما دارد. در این صنعت بزرگ همواره نیاز به نوآورانی احساس می شود که به دنبال تغییرات بزرگ هستند. اکثر کشورهای بزرگ از جمله انگلستان دارای صنعت مد می باشند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در رشته طراحی لباس در انگلستان 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان

برای کسانی که به دنبال موفقیت در صنعت مد و ایجاد مارک خود در زمینه طراحی مد و لباس هستند، تحصیل در یک دانشگاه خوب و دریافت مدرک از آن می تواند یک شروع خوب باشد. هر ساله ارائه دهندگان رتبه بندی ها مانند Guardian University Guide دانشگاه های انگلستان را از نظر برنامه های تحصیلی در زمینه طراحی لباس و مد ارزیابی می کنند و برخی از دانشگاه ها نمره بسیار خوبی را دریافت می کنند. برخی از بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته طراحی لباس عبارتند از:

بهترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در رشته طراحی لباس

دانشگاه ناتینگهام ترنت به دلیل برنامه های خود در زمینه مد بسیار مورد توجه است. دانشجویان این دانشگاه ممکن است به عنوان بخشی از برنامه تحصیلی خود فرصت شرکت در رویدادهایی مانند هفته مد پاریس را داشته باشند. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه ها پیرامون مد را ارائه می دهد. برخی از این برنامه ها عبارتند از: طراحی و تولید لباس، طراحی لوازم جانبی، منسوجات بافتنی، و غیره.

دانشگاه برایتون نیز به دلیل برتری در زمینه مد و منسوجات شناخته شده است. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های تحصیلی در زمینه مد و طراحی را برای علاقه مندان ارائه می دهد، از جمله تاریخ مد و لباس، منسوجات، و غیره. دانشگاه برایتون طی سال ها ارتباطات محکمی با صنعت مد برقرار کرده و فارغ التحصیلان آن اغلب در خانه های معتبر مد مشغول به کار هستند.

دانشگاه وست مینستر نیز برنامه های تحصیلی در زمینه مد ارائه می دهد که بر جنبه کسب و کار در صنعت تاکید دارند و در نتیجه چشم اندازهای شغلی زیادی را ارائه می دهند. دانشجویان بین المللی در این دانشگاه می توانند در برنامه های مرتبط با مد، مانند مدیریت خرید مد تحصیل کنند. این دانشگاه دارای امکانات گسترده و اختصاصی برای طراحی لباس و منسوجات است.

بهترین فرصت های تحصیل رشته طراحی لباس در انگلستان 2021

در جدول زیر چند فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته طراحی لباس در انگلستان برای سال 2021 را معرفی می کنیم:

رشتهموسسه آموزشیشهریه بر حسب یوروطول دورهنوع برنامه
طراحی لباس (Hons)دانشگاه لنکشایر مرکزی (UCLan)14678€/ سال4 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه بدفوردشایر14620€/ سال3 سالتمام وقت/ پاره وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه لندن شرقی14678€/ سال3 سالتمام وقت/ پاره وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه ریجنت لندن21382€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه میدلسکس15487€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه ناتینگهام ترنت16759€/ سال3 سالتمام وقت
مد: طراحی لباس – لباس های مردانه (Hons)دانشگاه هنر لندن (UAL)26490€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه بیرمنگام سیتی14794€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباسدانشگاه چستر14389€/ سال3 سالتمام وقت
مد: طراحی لباس – لباس های زنانه (Hons)دانشگاه هنر لندن (UAL)26490€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس (Hons)دانشگاه هنر لیدز17799€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس برای فیلم و تلویزیون (Hons)دانشگاه فالموث18492€/ سال3 سالتمام وقت/ پاره وقت
طراحی لباس و نوآوری در محصولکالج یورک8322€/ سال3 سالتمام وقت
طراحی لباس و بازاریابی (Hons)دانشگاه نورث آمبریا17914€/ سال4 سالتمام وقت

در بخش فرعی زیر به عنوان نمونه رشته طراحی لباس در دانشگاه ناتینگهام ترنت را معرفی می کنیم. ذکر این نکته حائز اهمیت است که موارد فوق صرفا چند فرصت عالی برای تحصیل در مقطع کارشناسی در انگلستان هستند و متقاضیان با کمی جستجو می توانند گزینه های زیادی را در تمامی مقاطع بیابند.

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان

تحصیل رشته طراحی لباس در دانشگاه ناتینگهام ترنت انگلستان

برنامه طراحی لباس (Hons) در دانشگاه ناتینگهام ترنت با پیوندهای استثنایی ملی و بین المللی در صنعت مد دارای شهرتی تثبیت شده و حضور جهانی شناخته شده است. فارغ التحصیلان این برنامه به دلیل مهارت های طراحی خلاقانه، ابتکاری و جهت دار و همچنین آگاهی بنیادی و قوی در زمینه تجارت، پایداری و فناوری ها در صنعت مد مشهور هستند. فارغ التحصیلان در سراسر جهان به نقش های مرتبط با مانند طراحان و توسعه دهندگان محصول می پردازند. برخی از مقاصد اخیر فارغ التحصیلان این برنامه عبارتند از:

  • ASOS
  • Abercrombie & Fitch
  • Burberry
  • Coach
  • George
  • H&M
  • Mulberry.

زمان شروع این برنامه سپتامبر 2021 است. در حالی که دانشگاه پس از پایان مهلت ارائه درخواست در ژانویه باز هم از ارائه درخواست استقبال می کند، اما فقط در صورت وجود جای خالی پذیرش می کند. تحصیل در محل دانشگاه انجام می گیرد، طول دوره 3 سال و به صورت تمام وقت است. زبان برنامه نیز انگلیسی است. شهریه دانشجویان اتحادیه اروپا یا منطقه اقتصادی اروپا 10701€ (یورو) در سال و شهریه دانشجویان بین المللی 16774€ (یورو) در سال می باشد. هزینه های زندگی در ناتینگهام نیز 674€ تا 1134€ (یورو) در سال است.

پاسخ به سوالات رایج درباره تحصیل در انگلستان

در این بخش به برخی سوالات رایج درباره تحصیل در انگلستان پاسخ می دهیم:

  • دلایل و مزایای تحصیل در انگلستان کدامند؟ دانشگاه های برتر در رتبه بندی های بین المللی، ارائه بورسیه های تحصیلی و کمک هزینه ها به دانشجویان بین المللی، یادگیری یا تقویت زبان انگلیسی، محیط چند فرهنگی، مناظر زیبا، و غیره.
  • تحصیل در انگلستان چگونه است؟ آموزش در انگلستان به دانشجویان این آزادی را می دهد تا ایده ها و خلاقیت های جدیدی را کشف کنند. دانشجویان تشویق می شوند تا کارهای تحقیقاتی فردی را دنبال کنند اما همچنین انتظار می رود که در فعالیت های گروهی خواستار تعامل با همتایان خود شوند. مدرسان غالبا دانشجویان را درگیر بحث ها، مناظره ها و مسابقه های کلاسی می کنند و یک فضای مطالعه آزاد ایجاد می کنند که در دانشجویان اعتماد به نفس ایجاد می کند و تفکر انتقادی و خلاق را پرورش می دهد. دوره ها مهارت گرا و متمرکز بر شغل هستند.
  • محبوب ترین رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در انگلستان کدامند؟ علوم کامپیوتر، روابط بین الملل، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، و روزنامه نگاری.
  • آزمون های رسمی زبان انگلیسی مورد قبول برای تحصیل در بهترین دانشگاه های انگلستان کدامند؟ PTE Academic، IELTS، TOEFL و C1 Advanced.

چنان چه علاقه مند به تحصیل در رشته طراحی لباس در انگلستان 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه کار بعد از تحصیل در انگلستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *