ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

با داشتن یک سیستم آموزشی کاملا پیشرفته و رعایت استانداردهای فوق العاده بالای آموزش، سنگاپور مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی است. بنابراین، تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور به دانشجویانی توصیه می شود که به دنبال تجربه یک آموزش عالی منحصر به فرد و فوق العاده هستند. سنگاپور که یک کشور جزیره ای می باشد، مدرن و سرزنده است؛ میراث غنی و چند فرهنگی دارد و سبک زندگی جهانی و سریعی را ارائه می دهد. بسیاری از موسسات آموزش عالی این کشور آسیایی پیوندهای محکمی با صنعت دارند، به این معنی که دانشجویان می توانند در کنار تحصیل و دریافت مدرک تحصیلی تجربه عملی نیز کسب کنند.

سنگاپور یک دولت-شهر جزیره ای در جنوب مالزی و یک مرکز مالی جهانی با آب و هوای استوایی و جمعیتی چند فرهنگی است. یکی از مزایای تحصیل در سنگاپور این است که در این کشور محیطی امن، سالم و دوستانه برای تمرکز دانشجویان به ویژه دانشجویان بین المللی بر روی تحصیلشان فراهم است. طی چند سال گذشته، سنگاپور به یک مرکز آموزش بین المللی بزرگ تبدیل شده است و دانشجویان را از هر گوشه جهان به خود جذب می کند، از جمله آمریکا، انگلستان، آمستردام، آفریقای جنوبی، چین و غیره. تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در رشته طراحی لباس در سنگاپور به شرح زیر تهیه نموده است.

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

اساسا طراحی لباس، هنر استفاده از طراحی، زیبایی شناسی و زیبایی طبیعی در لباس و لوازم جانبی است. به طور کلی، اعتقاد بر این است که این رشته در قرن نوزدهم با چالز فردریک ورث آغاز شد زیرا او اولین طراحی بود که برچسب خود را به لباس هایی که خلق کرده بود دوخت. با گذر زمان، طراحی لباس به تکامل خود ادامه داد. طراحی لباس مدرن به 3 دسته اصلی تقسیم می شود:

  • اوت کوتور
  • بازار انبوه
  • پوشاک آماده.

“اوت کوتور” همان دوخت سفارشی یا تولید انحصاری است که به خلق یک لباس منحصر به فرد سفارشی اشاره دارد. خلق اوت کوتورها از ابتدا تا انتها با دست انجام می گیرد؛ اوت کوتورها از پارچه ای با کیفیت بالا، گران قیمت و غالبا غیرمعمول خلق می شوند و با دقت زیاد به جزئیات دوخته می شوند. “بازار انبوه” کاملا عکس اوت کوتور است. لباس های بازار انبوه برای طیف گسترده ای از مشتریان تهیه می شوند و معمولا با پارچه های ارزان تر و تکنیک های ساده تر تولید خلق می گردند. آخرین دسته، “پوشاک آماده” است که اساسا تلاقی بین اوت کوتور و بازار انبوه است. همان طور که از نام آن مشخص است به لباس های ساخت کارخانه گفته می شود که در شرایط نهایی در اندازه های استاندارد به فروش می رسد.

به علاقه مندان طراحی لباس که قصد کار در این زمینه را دارند توصیه می شود به تحصیل در این رشته بپردازند زیرا طراحی لباس به مهارت زیادی نیاز دارد. در کشورهای مختلف جهان از جمله سنگاپور برنامه های زیادی برای تحصیل این رشته وجود دارد. برخی از موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در سنگاپور عبارتند از:

موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در سنگاپور

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

بررسی هزینه تحصیل و زندگی در سنگاپور نشان می دهد به دلیل استاندارد بالای زندگی، هزینه زندگی در سنگاپور نیز زیاد است. دانشجویان بین المللی، بسته به نوع مسکن و سبک زندگی خود می توانند هر ماه بین 700€ تا 1500€ (یورو) را به عنوان هزینه های زندگی خود در این کشور آسیایی انتظار داشته باشند. تجزیه و تحلیل متوسط هزینه های زندگی در سنگاپور نشان دهنده ارقام زیر است:

  • محل اقامت (مسکن داخل دانشگاه): 200€ تا 385€ (یورو) در ماه
  • محل اقامت (آپارتمان اجاره ای خصوصی): 1100€ تا 3300€ (یورو) در ماه
  • خدمات رفاهی (فقط در صورت اجاره آپارتمان): 80€ تا 140€ (یورو) در ماه
  • غذا و مواد غذایی: 175€ تا 275€ (یورو)
  • کارت حمل و نقل ماهانه: 75€ (یورو)؛ دانشجویان ممکن است تخفیف بگیرند
  • صرف غذای 3 قسمتی برای دو نفر در یک رستوران میان رده: 50€ (یورو)

قیمت کالاهای اساسی در سنگاپور به شرح زیر است:

عنوانقیمت بر حسب یورو
1 لیتر شیر معمولی1.91€
قرص نان سفید تازه 500 گرمی1.41€
1 کیلوگرم برنج سفید1.73€
12 عدد تخم مرغ معمولی1.96€
1 کیلوگرم پنیر محلی15.87€
1 کیلوگرم فیله مرغ6.30€
1 کیلوگرم گوشت گاو14.60€
1 کیلوگرم سیب2.94€
1 کیلوگرم موز1.96€
1 کیلوگرم پرتقال2.65€
1 کیلوگرم گوجه فرنگی1.78€
1 کیلوگرم سیب زمینی1.54€
1 کیلوگرم پیاز1.63€
بطری آب 1.5 لیتری1.01€

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور

پس از دریافت نامه پذیرش از موسسه آموزشی مورد نظر برای یک دوره خاص، دانشجویان برای ورود به سنگاپور باید درخواست ویزای دانشجویی ارائه دهند. روند اخذ ویزای دانشجویی یا تحصیلی سنگاپور سخت نیست. هنگامی که دانشجو توسط یک موسسه پذیرفته شد، باید ویزای دانشجویی یا اجازه ورود دریافت کند. همه دانشجویان غیر محلی / بین المللی به یکی از آن ها نیاز دارند، چه برای برنامه های تبادل و چه برای برنامه های تمام وقت. برخی از اسناد و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی سنگاپور عبارتند از:

  • فرم درخواست دانشجویان بین المللی
  • عکس (به اندازه عکس گذرنامه که کمتر از شش ماه قبل گرفته شده باشد)
  • هزینه درخواست ویزای دانشجویی سنگاپور
  • صورتحساب های بانکی (باید برای بیست و هشت روز گذشته از طرف همه حامیان مالی باشد)
  • کارنامه های کلاس دهم تا آخرین مدرک اخذ شده (ریزنمرات)
  • تعهدنامه پشتیبانی حامیان مالی
  • گواهی تجربه کاری دانشجویان (در صورت وجود)

سوالات رایج درباره رشته طراحی لباس در سنگاپور

در این بخش به چند سوال رایج درباره تحصیل در رشته طراحی لباس در سنگاپور پاسخ می دهیم:

  • دلایل و مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور چه هستند؟ سیستم آموزشی مترقی با امکانات پیشرفته، دانشگاه های دارای رتبه در رنکینگ های بین المللی، تحصیل به زبان انگلیسی، آب و هوای مطلوب، جاذبه های گردشگری، کار حین تحصیل، امنیت بالا، نبود مانع زبانی و غیره.
  • هزینه های زندگی دانشجویان بین المللی حین تحصیل رشته طراحی لباس در سنگاپور می تواند چه مبلغی باشد؟ می تواند بین 700€ تا 1500€ (یورو) در ماه باشد.
  • موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در سنگاپور را نام ببرید؟ کالج هنر LASALLE، مرکز آموزش صنعت پارچه و مد، کالج بین المللی Mirror D، انستیتوی طراحی Raffles سنگاپور و پلی تکنیک Temasek.
  • مدارک لازم برای اخذ پذیرش از موسسات آموزشی سنگاپور کدامند؟ شناسنامه، گذرنامه، عکس، مدرک تحصیلی، ریزنمرات، ، توصیه نامه، انگیزه نامه، رزومه و سند اثبات تمکن مالی.

چنان چه علاقه مند به تحصیل در سنگاپور در رشته طراحی لباس هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *