ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین با فرصت تحصیل به زبان انگلیسی و شهریه مقرون به صرفه همراه است و مورد توجه علاقه مندان می باشد. علاوه بر این، هزینه های زندگی در این کشور آسیایی نیز بسیار کم است. همچنین، فیلیپین نه تنها یک کشور زیبا به شمار می آید، بلکه دارای یکی از بهترین سیستم های آموزش عالی در قاره آسیا می باشد که سالانه بیش از 5000 دانشجوی بین المللی را از سراسر جهان به خود جذب می کند که بیش تر آن ها از کشورهای دیگر در شرق آسیا هستند. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل در رشته طراحی لباس در فیلیپین 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

معرفی موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در فیلیپین

در زیر موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در فیلیپین را به همراه اطلاعات کاربردی درباره آن ها معرفی می کنیم:

موسسه آموزشینوع موسسهدوره های ارائه شده در زمینه طراحی لباس
کالج سان بنیلد دلا سالکالج خصوصیکارشناسی طراحی لباس
کالج زنان داوائو فیلیپینکالج خصوصیکارشناسی هنرهای زیبا گرایش طراحی لباس
کالج پلی تکنیک ماریکیناکالج دولتیکارشناسی فناوری صنعتی گرایش لباس، مد و طراحی
انستیتوی طراحی SoFAکالج طراحیکارشناسی طراحی لباس و بازاریابی
کالج STI مالولوسکالج خصوصینامشخص
دانشگاه دولتی شبه جزیره باتان– پردیس اصلیدانشگاه دولتیکارشناسی فناوری صنعتی گرایش لباس و طراحی لباس
iAcademyکالج خصوصیکارشناسی طراحی لباس و فناوری
دانشگاه علم و فناوری ایلو ایلودانشگاه دولتیکارشناسی طراحی لباس و بازرگانی

علاوه بر مراکز فوق، کالج STI – مالولوس، کالج میریام، انستیتوی کارآفرینی خلاقانه و کالج STI – آنجلس نیز به ارائه این رشته به علاقه مندان می پردازند.

هزینه های لازم برای تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

بررسی ها نشان می دهند دانشگاه های فیلیپین بسیار مقرون به صرفه هستند. هر دوی موسسات خصوصی و دولتی در فیلیپین دارای هزینه های تحصیل در محدوده 500€ تا 2000€ (یورو) در هر سال تحصیلی می باشند. بعضی از برنامه های تحصیلی هزینه ثابتی ندارند. برای آن ها شهریه بر اساس تعداد واحدها یا دروس محاسبه می شود. برای دانشجویان بین المللی، هزینه زندگی در فیلیپین بسته به شهر محل تحصیل، عادت های هزینه ای و نوع اجاره به طور قابل توجهی متفاوت است. به طور کلی، انتظار می رود هزینه های ماهانه زندگی دانشجویان در این کشور بین 650€ تا 1000€ (یورو) باشد. متوسط برخی از هزینه های زندگی در فیلیپین به شرح زیر است:

  • اجاره: 160€ تا 600€ (یورو) در ماه
  • خدمات رفاهی: 140€ تا 170€ (یورو) در ماه
  • کارت حمل و نقل ماهانه (مترو، اتوبوس، قطار): 8€ تا 10€ (یورو) در ماه
  • صرف غذای سه قسمتی برای دو نفر در یک رستوران میان رده: 16€ (یورو)

هزینه های لازم برای تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

اخذ ویزا برای تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین

مدارک لازم جهت اخذ ویزا برای دانشجویانی که می خواهند در فیلیپین تحصیل کنند بسته به تابعیت آن ها متفاوت است. با این حال، کلیه دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور به ویزای دانشجویی یا تحصیلی آن نیاز دارند. لذا پس از اخذ پذیرش در دانشگاهی در فیلیپین، دانشجویان باید به سفارت فیلیپین یا کنسولگری آن در کشور خود درخواست ارائه دهند. متقاضیان باید اسناد مناسب را ارائه دهند و سپس در یک مصاحبه در سفارت یا کنسولگری فیلیپین شرکت کنند. ویزای تحصیلی فیلیپین یک سال اعتبار دارد و هر ترم تمدید می شود. اسنادی که معمولاً دانشجویان جهت دریافت این ویزا به آن ها نیاز خواهند داشت عبارتند از:

  • گذرنامه متقاضی که باید حداقل شش ماه پس از این که وی قصد ترک فیلیپین را دارد معتبر باشد
  • فرم تکمیل شده ویزا
  • یک گواهی سلامت پزشکی (DFA Form 11) با گزارش های آزمایشگاه و عکس قفسه سینه به اندازه طبیعی
  • سه قطعه عکس از متقاضی
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • اعلامیه پذیرش متقاضی برای تحصیل در دانشگاهی در فیلیپین
  • سند اثبات این که دانشجو در طول اقامت پول کافی برای تأمین هزینه زندگی خود دارد یا سند اثبات بورس تحصیلی
  • سند اثبات پرداخت هزینه ویزا

باید خاطر نشان سازیم که اسناد دانشجویان باید برابر اصل محضری بوده و توسط یک مترجم رسمی با آپوستیل رسمی به زبان فیلیپینی یا انگلیسی ترجمه شده باشد.

چگونگی زندگی دانشجویی در فیلیپین

زندگی دانشجویی در فیلیپین نسبتاً مقرون به صرفه است و فعالیت های گسترده ای را پوشش می دهد. زندگی دانشجویی در فیلیپین از مسکن ارزان قیمت گرفته تا زندگی شبانه پر جنب و جوش و انتخاب های بی حد و مرز غذایی همراه با رفتار دوستانه فیلیپینی ها، تجربه ای است که ارزش دارد. از طریق این فعالیت ها، ملاقات با افراد دیگر آسان می شود، به خصوص با توجه به این که در این کشور دانشگاه ها در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و بنابراین یک جامعه دانشجویی پر جنب و جوش را پرورش می دهند. فیلیپین کشوری امن در نظر گرفته می شود، بنابراین دانشجویان بین المللی در کشوری امن تحصیل و زندگی خواهند کرد.

فیلیپین به طور کلی کشوری بسیار دوستانه، امن و خوشامدگو قلمداد می شود. پذیرش این کشور نسبت به تنوع ها، فرهنگ ها و غذاهای مختلف موجب جذب گردشگران و دانشجویان بین المللی از سراسر جهان شده است. دانشگاه های فیلیپین آموزش کلاس جهانی را در رشته های پزشکی، پرستاری، داروسازی، تجارت و بسیاری از موضوعات دیگر ارائه می دهند. در این کشور، زندگی در محوطه دانشگاه نیز بسیار هیجان انگیز است؛ دانشگاه ها کافه تریاهایی دارند که دانشجویان می توانند غذاهای عالی را از غذاهای سنتی و حتی گزینه های سالم با قیمت بسیار ارزان بیابند. دانشجویان همچنین می توانند همیشه به رستوران های مختلف در سراسر شهر بروند. غذا و نوشیدنی برای هر گونه بودجه دانشجویی بسیار مقرون به صرفه است.

پاسخ به سوالات رایج درباره رشته طراحی لباس در فیلیپین

در این بخش به چند سوال رایج درباره تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین پاسخ می دهیم:

  • تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین چگونه است؟ ممکن است واضح باشد که تحصیل در فیلیپین احساس بودن در تعطیلات را می دهد. درست است که کلاس ها و امتحانات توجه و تلاش دانشجویان را می طلبد اما آن ها می توانند در اوقات فراغت خود در این کشور لذت ببرند. دانشجویان کشورهای روسیه، بزریل یا سایر کشورهای آسیایی برای تحصیل در دانشگاه های فیلیپین ثبت نام می کنند و بنابراین دانشجویان در این کشور احساس تنهایی نخواهند داشت.
  • دلایل و مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین کدامند؟ تحصیل به زبان انگلیسی، هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی، طبیعت زیبا، نبود مانع زبانی، تنوع فرهنگی و غیره.
  • گواهینامه های زبان انگلیسی مورد پذیرش دانشگاه های فیلیپین کدامند؟ گواهینامه های TOEFL iBT، IELTS Academic، PTE Academic، C1 Advanced یا C2 Proficiency معمولا توسط دانشگاه های این کشور پذیرفته می شوند.
  • هزینه های زندگی در فیلیپین برای دانشجویان بین المللی می تواند چه مبلغی باشد؟ هزینه های زندگی دانشجویان در این کشور آسیایی بین 650€ تا 1000€ (یورو) در ماه برآورد می شود.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در فیلیپین در سال 2021 هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و به ویژه بهترین شهرهای فیلیپین برای تحصیل با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *