ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان به علاقه مندان این رشته توصیه می شود زیرا گرجستان یکی از قطب های جدید آموزش مدرن بین المللی است که آموزش باکیفیت با قیمت های بسیار مقرون به صرفه را برای دانشجویان ارائه می دهد. گرجستان کشوری است که از دریای سیاه تا کوه های قفقاز امتداد یافته و مملو از مناظر هیجان انگیز و تاریخی با چندین قرن قدمت می باشد. گرجستان دروازه ورود به آسیا است و امروزه یک مقصد سفر برای تمامی گردشگران خارجی به شمار می آید. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان 2021 به شرح زیر تهیه نموده است.

معرفی رشته طراحی لباس در گرجستان

طراحی مد و لباس دیگر فقط هنر، خلاقیت یا طراحی نیست. دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم از لحاظ فناوری در حال پیشرفت است، قلمرو مد و لباس نیز چنین است. طراحان شروع به استفاده از این پیشرفت های فناورانه کرده و آن ها را با مد ادغام نموده اند و کارهای خارق العاده ای را ارائه می دهند که خود گویای این امر است. چه برای یک فشن لاین و چه برای طیفی از پوشاک آماده، طراحان در حال ایجاد طرح های هوشمندانه ای هستند که به عنوان یک مرز جدید در دنیای مد در حال پیشتازی و پیشگامی می باشند. برای کسانی که آرزو دارند طراحان مد و لباس مشهوری باشند، مهم است که قالب ها را بشکنند و در جهت پالایش هنر و مهارت خود تلاش کنند.

اگرچه طراحان مد و لباس از خلاقیت و استعداد خود برای تولید محصول استفاده می کنند اما تحصیل در رشته طراحی مد و لباس و دریافت مدرک تحصیلی در این زمینه همچنان بسیار توصیه می شود. آموزش رسمی در زمینه مد و لباس، علاقه مندان به این زمینه را به دانش نظری در مورد صنعت و سطحی از دانش عملی مجهز می سازد در صورتی که با کارآموزی ها یا کارورزی ها یا پروژه های حرفه ای زندگی واقعی همراه باشد. با توجه به افزایش تعداد متقاضیان تحصیل در رشته طراحی مد و لباس در سراسر جهان، موسسات آموزشی کشورهای مختلف تحصیل در این رشته را برای علاقه مندان داخلی و خارجی فراهم می سازند. موسسات گرجی نیز در کنار موسسات سایر کشورها به ارائه این رشته به علاقه مندان می پردازند.

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

گرجستان در چند سال گذشته به طور پیوسته به یکی از مقاصد تحصیل در خارج از کشور تبدیل شده است. این کشور دارای تاریخی است که قدمت طولانی دارد. ترکیب زیبایی بومی و مناظر طبیعی این کشور، جذابیت و چشم انداز بی نظیر آن را به بار می آورد. دانشجویان در گرجستان فرصتی برای تحصیل و زندگی در کشوری با فرهنگ باستانی، طبیعتی زیبا و مردمانی بسیار صمیمی را دارند. تحصیلات عالی در این کشور نه تنها قابل توجه است، بلکه قدمت آن به زمان های گذشته می رسد و در دوران معاصر نیز مطابق با استانداردهای بین المللی باقی مانده است. برنامه های تحصیلی موسسات آموزشی این کشور از مدل ها و مطالب بسیار مدرنی برای آموزش استفاده می کنند که هدف آن ها متمایز ساختن دانشجویان و کمک به موفقیت آن ها در دنیای مدرن است.

دانشگاه های گرجستان بسیار در دسترس هستند و اکثر برنامه های ارائه شده به زبان انگلیسی تدریس می شوند. سیستم آموزش در این کشور طی دهه گذشته اصلاحات و بازسازی های اساسی را تجربه کرده و مدرن شده است. اکثر موسسات عالی آن برنامه هایی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارند. در این کشور به طور معمول یک دوره کارشناسی سه تا چهار سال به طول می انجامد، در حالی که یک دوره کارشناسی ارشد بیش تر در مدت دو سال به پایان می رسد؛ برنامه های دکترا نیز به شدت پژوهش محور بوده و سه سال طول می کشند. کشور کوچک و در عین حال هیجان انگیز گرجستان که به عنوان پلی بین اروپا و آسیا ایستاده است، طی ده سال گذشته همچنان به استقبال بسیاری از دانشجویان خارجی از این دو قاره رفته است.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

برآورد هزینه زندگی در گرجستان نشان می دهد یک فرد مجرد برای تامین هزینه های زندگی خود بدون در نظر گرفتن اجاره به 381.18$ (دلار) در ماه نیاز دارد. در مورد اجاره بها در گرجستان نیز باید گفت در صورتی که دانشجویان بخواهند در این کشور آپارتمان اجاره کنند با ارقام زیر رو به رو می شوند:

وضعیت اجاره بها در گرجستان

بررسی هزینه های ماهانه زندگی در گرجستان برای دانشجویان بین المللی نشان می دهد که این کشور ارزان و مقرون به صرفه است. جدول زیر قیمت برخی کالاهای اساسی در گرجستان را نشان می دهد:

عنوان کالاقیمت بر حسب دلار آمریکا
شیر معمولی (1 لیتر)1.07$
قرص نان سفید تازه (500 گرمی)0.33$
برنج سفید (1 کیلوگرم)1.12$
تخم مرغ معمولی (12 عدد)1.29$
پنیر محلی (1 کیلوگرم)4.53$
فیله مرغ (1 کیلوگرم)3.72$
گوشت گاو (1 کیلوگرم)6.46$
سیب (1 کیلوگرم)0.96$
موز (1 کیلوگرم)1.18$
پرتقال (1 کیلوگرم)1.02$
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم)1.01$
سیب زمینی (1 کیلوگرم)0.44$
پیاز (1 کیلوگرم)0.45$
آب (بطری 1.5 لیتری)0.37$

سوالات رایج درباره تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان

در این بخش به چند سوال رایج درباره تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان پاسخ می دهیم:

  • مدارک مورد نیاز برای ارائه درخواست به موسسات آموزشی گرجستان کدامند؟ فرم درخواست آنلاین، فرم ثبت نام، یک قطعه عکس در اندازه عکس گذرنامه، ریزنمرات تحصیلات قبلی و فتوکپی صفحات شناسایی گذرنامه.
  • هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان می تواند چه مبلغی باشد؟ به طور کلی در گرجستان هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی می تواند بین 2500$ تا 3000$ (دلار) و در مقطع تحصیلات تکمیلی می تواند 4500$ (دلار) باشد.
  • دلایل و مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان چیست؟ هزینه های مقرون به صرفه تحصیل و زندگی، امنیت بالا، آب و هوای بسیار خوب، طبیعت زیبا و آموزش باکیفیت.
  • هزینه زندگی دانشجویان حین تحصیل در رشته طراحی لباس در گرجستان می تواند چه مبلغی باشد؟ هزینه زندگی در این کشور می تواند بین 450$ تا 500$ (دلار) در ماه باشد.

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در گرجستان هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و کار ضمن تحصیل در گرجستان با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *