ویزای تحصیلی

تحصیل رشته عمران در اوکراین

تحصیل رشته عمران در اوکراین

تحصیل رشته عمران در اوکراین با بهترین دانشگاه و کالج های فنی مهندسی می تواند یکی از انتخاب های علاقمندان به رشته مهندسی عمران باشد. اوکراین یکی از کشورهای اروپایی مرفه می باشد. این کشور در زمینه علوم فنی مهندسی بسیار مشهور است. دلیل جذب دانشجویان از سراسر جهان به این کشور نیز همین دلیل می باشد. کشور خوش آب و هوا و زیبای اوکراین دانشگاه های مهندسی را دارد که دانشجویان بین المللی میتواند با ارائه درخواست خود در اوکراین مهندسی عمران بخوانند. در این کشور هم دانشگاه های ملی و هم دانشگاه های خصوص پذیرای دانشجویان خارجی هستند. اوکراین قطب دانشگاه های فنی است که دانشجویان ملی و بین المللی در مقاطع مختلف به برنامه های مهندسی خود می پیوندند. رشته عمران نیز ار رشته هایی است که همیشه و در هر زمان و کشوری از مشاغل مورد نیاز محسوب می شود.

نیاز به ساخت و ساز نه تنها کم نمی شود بلکه مهندسان خبره و خلاق در امر مهندسی و با تجربه خوب همیشه در اولویت هستند. دوره مهندسی عمران در اوکراین توسط استادان بسیار متخصص با تکنیک های مدرن در زمینه مهندسی عمران تدریس می شود. همچنین دوره های کارآموزی و کارورزی خوب و مفیدی برای آن ها برگزار می شود.مهندسان عمران فارغ التحصیل از دانشگاه های مهندسی در اوکراین در سراسر جهان کار می کنند و این به دلیل آموزش مهندسی با کیفیت در اوکراین است. مدرک مهندسی از اوکراین در سطح جهانی شناخته شده ومعتبر است. اوکراین دارای دانشگاه های مهندسی عمران خاصی است که دوره های دیگر در آن تدریس نمی شود. دانشجویان بین المللی که دوره متوسطه خود را گذرانده اند ممکن است برای پذیرش در برنامه کارشناسی مهندسی عمران در اوکراین اقدام کنند. در ادامه بیشتر در خصوص رشته عمران در اوکراین صحبت می کنیم.

شرایط تحصیل در رشته عمران در اوکراین

متقاضیان کارشناسی ارشد برای درخواست در اوکراین باید یک مدرک لیسانس داشته باشند. هر ساله بسیاری از دانشجویان ملی و بین المللی به مدرک مهندسی عمران خود در اوکراین می پیوندند. دانشجویان بین المللی برای پیوستن به برنامه مهندسی عمران خود از کشورهای مختلف جهان به اوکراین می آیند. برای 2020-2021 اوکراین از دانشجویان بین المللی استقبال می کند تا به برنامه مهندسی عمران خود در دانشگاه های فنی ملی در اوکراین بپیوندند. برنامه مهندسی عمران به دو زبان روسی و انگلیسی در اوکراین آموزش داده می شود. دانشگاه فنی ملی مرکزی اوکراین یک موسسه آموزش عالی است، که آموزش لیسانس و فوق لیسانس را در24 تخصص مختلف فراهم می کند و بیش از صدها دانشجوی بین المللی در آن زندگی می کنند. این دانشگاه بر تحقیقات علمی و از جمله در زمینه تولید فارغ التحصیلان با استاندارد بالا برای تأمین نیازهای بازار بین المللی در تمام سطوح متمرکز است.

در اوکراین آموزش با توجه به دستورات دولتی و تعهدات قراردادی متخصصان بسیار ماهر در سطوح مختلف صلاحیت آموزشی و براساس انجام تحقیقات علمی بنیادی و کاربردی، انتشار دانش علمی، تحقق فعالیت های فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد. فعالیت علمی و ابتکاری با هدف توسعه اجتماعی و اقتصادی کشور و بهبود آموزش متخصصان نیز برای دانشجویان اجرا می شود. توسعه روابط خارجی و اجرای فضای بین المللی پویا از مزایای مهم تحصیل در اوکراین می باشد. دانشجویان بین المللی از کشورهای مختلف ترجیح می دهند به برنامه مهندسی عمران خود با استفاده از دستورالعمل انگلیسی بپیوندند، اما بسیاری از دانشجویان از کشورهایی می آیند که انگلیسی زبان اصلی نیست، بنابراین آنها برای اولین بار در دوره زبان روسی با موضوعات علمی شرکت می کنند و پس از آن دوره مهندسی عمران خود را در دانشگاه های ملی در اوکراین آغاز می کنند.

شرایط تحصیل در رشته عمران در اوکراین

مدارک لازم برای تحصیل در رشته عمران در اوکراین

درجه بالای استانداردهای آکادمیک مطمئناً مهارت های شما را در رتبه برتر قرار می دهد. اوکراین کشوری است پیشرفته و نیرومند در زمینه آموزش های بین المللی همچنین شرایط مناسب و رفاهی خوبی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. البته که از دانشجویان خارجی شهریه بیشتری اخذ می شود و آن ها نیز می بایست شرایط بهتر و بیشتری را فراهم کنند تا پذیرش را اخذ کنند. در نظر داشته باشید که داشتن بودجه مالی و بررسی هزینه های زندیگ در اوکراین در شهرها و با توجه به دانشگاه های مختلف متفاوت خواهد بود. متقاضیان برای مقطع ارشد باید مدرک کارشناسی را با حداقل نمرات به شرح مدرک لیسانس یا معادل بین المللی آن یا سایر مدارک حرفه ای و اثبات دانش زبان انگلیسی لازم است. نمونه هایی از مدارک قابل قبول زبان انگلیسی عبارتند از:

  • آیلتس 5.0
  • IGCSE درجه C انگلیسی
  • تافل
  • سطح مهارت کمبریج C1
  • مجوز مهارت میشیگان

نکات مربوط به رشته تحصیلی عمران در اوکراین

انتخاب برای دانشجویان باقی می ماند که کدام زبان از دستورالعمل ها را برای دوره کارشناسی مهندسی عمران انتخاب می کنند. برای تحصیل در رشته مهندسی عمران در دانشگاه های مهندسی در اوکراین، دانشجویان خارجی تقریباً از هر کشور می آیند و این فقط به دلیل شهرت عالی دانشگاه های مهندسی اوکراین در جهان با رتبه بالا است. دانشجویان ایرانی برای تحصیل در برنامه های مدرک مهندسی عمران اوکراین به تعداد بسیار زیادی می آیند و این دانشجویان ایرانی سال اول در دانشکده زبان روسی در یکی از دانشگاه های مهندسی در اوکراین تحصیل می کنند و دوره های مهندسی عمران خود را با استفاده از دستورالعمل روسی شروع می کنند. یا آنکه با داشتن مدرک تافل و آیلتس در دوره و رشته های زبان انگلیسی تحصیل کنند. ویزای دانشجویی اوکراین توسط سفارت اوکراین در ایران برای دانشجویان ایرانی صادر می شود.

دانشجویان بین المللی رشته عمران در مقاطع مختلف در اوکراین

یک مدرک لیسانس در مهندسی عمران برای آن دسته از دانشجویان بین المللی که به زبان انگلیسی مسلط هستند شامل 4 سال به طور مستقیم در دستورالعمل انگلیسی است. آن دسته از دانشجویان خارجی که سال اول در دانشکده زبان روسی تحصیل می کنند، برنامه مهندسی عمران خود را به مدت 10 ماه+ 4 سال مطالعه می کنند. سطح کارشناسی ارشد برای مدرک مهندسی شامل 2 سال در دانشگاه های مهندسی ملی با استفاده از دستورالعمل انگلیسی است. دکترا شامل 4-3 سال است و فقط پس از 10 ماه دوره آمادگی در رسانه دستورالعمل روسی برگزار می شود. روند پذیرش برای دوره کارشناسی نیاز به گواهی دبیرستان از دانشجویان خارجی دارد و همچنین آن ها باید نسخه پاسپورت خود را برای ارزیابی در ایمیل پذیرش اسکن کنند. لطفا برای مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *