ویزای تحصیلی

تحصیل رشته عمران در ایسلند

تحصیل رشته عمران در ایسلند

تحصیل رشته عمران در ایسلند برای علاقمندان به مهندسی عمران و شفق های قطبی یک انتخاب جذاب و جالب است و مورد توجه قرار میگیرد. رشته عمران که متمرکز بر ساخت و ساز راه و ساختمان و بناها است در ایسلند جایگاهی ویژه دارد و در دانشگاه ای معتبر تدریس می شود. این رشته در میان دانشجویان محبوب است زیرا آینده شغلی و حقوق و درآمد مناسبی دارد که میتوان به آن امید بست. در کشور ایسلند بهترین دانشگاه های هفت دانشگاه وجود دارد که از این تعداد سه دانشگاه خصوصی و چهار دانشگاه دولتی هستند. بزرگترین آن ها دانشگاه ایسلند و دانشگاه ریکیاویک است که هر دو در پایتخت هستند و پس از آن دانشگاه آکوریری در شمال شهر آکورایری قرار دارد. دانشجویان بین المللی حدود 5% از کل دانشجویان در ایسلند را تشکیل می دهند و دانشگاه های ایسلند مشتاق جذب دانشجویان بین المللی و تبادل بیشتر هستند.

بسیاری از آن ها، به ویژه دانشگاه های بزرگتر، تعداد فزاینده ای از دوره ها را كه به طور كامل یا جزئی به زبان انگلیسی تدریس می شوند، ارائه می دهند و همچنین سیستم های پشتیبانی خوبی برای دانشجویان خارجی كه برای تحصیل ایسلند را انتخاب می كنند، وجود دارد. زبان رسمی و اصلی این کشور ایسلندی است. زبان های اصلی دیگر در ایسلند شامل دانمارکی و انگلیسی است که هر دو به طور گسترده صحبت می شوند و هر دو دروس اجباری در مدارس ایسلند هستند. پس اگر زبان ایسلندی نمی دانید، می توانید با مدرک زبان انگلیسی خود به این کشور مهاجرت تحصیلی انجام دهید. در سطح کارشناسی ارشد و دکترا، تعداد قابل توجهی از برنامه های تحت هدایت انگلیسی، به ویژه در دانشگاه ایسلند، دانشگاه ریکیاویک و دانشگاه آکوریری موجود است. در ادامه بیشتر در خصوص تحصیل در رشته مهندسی عمران در ایسلند صحبت می کنیم.

امکانات تحصیل در رشته عمران در ایسلند

ایسلند اگرچه مقصد ایده آل برای کسانی که گرما را دوست دارند نیست، اما در واقع به اندازه نامش سرد نیست. در تابستان، دما در ریکیاویک می تواند به بالاترین حد 35 درجه سانتیگراد برسد و در زمستان میانگین دما در حدود 0 درجه سانتی گراد است. کسانی که قصد تحصیل در ایسلند را بیش از سه ماه دارند، باید از طریق اداره مهاجرت ایسلند درخواست اجازه اقامت کنند. این درخواست می تواند درصورتیکه به طور رسمی به دانشجو مکانی در دانشگاه ایسلند اعطا شود، اعمال شود. رسیدگی به درخواست ها حدود 90 روز به طول می انجامد و دانشجویان باید قبل از ورود به کشور برای دریافت مجوز خود به موقع اقدام کنند.

مقاطع تحصیلی دانشجویان بین المللی در مهندسی عمران در ایسلند

مهندسان بنا بر تجربه و تحصیلات خود حقوق بیشتری می گیرند. بیشتر مردم در حوالی ساحل زندگی می کنند و ریکیاویک تا حد زیادی بزرگترین منطقه شهری است. پایتخت انتخاب خوبی از جاذبه های فرهنگی، از جمله تئاتر، گالری، رستوران، کافه، بار و موسیقی را ارائه می دهد. پس تحصیل در پایتخت و شهرهای معروف بزرگ در ایسلند را اولویت قرار دهید. البته که هزینه های زندگی در این شهرها گران تر است اما در واقع امکانات و فضای موجود برای دانشجویان و مهاجران بین المللی راحت تر است. در خارج از منطقه ریکیاویک، زندگی به احتمال زیاد آرام تر خواهد بود. ایسلند نیز یکی از بهترین کشورهایی است که می توانید از آنجا نورهای دیدنی و جذاب شمال را تماشا کنید. مهندسی عمران در تمام دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تحت نظر الگوهای اروپایی تدریس می شوند و دانشجویان از مزایای آن بهره می برند.

شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران در ایسلند

مهم ترین شرایط برای تحصیل در ایسلند در رشته مهندسی عمران داشتن سوابق و نمرات موردنظر در خصوص ریاضیات و دروسی از این قبیل است و همچنین شرط معدل نیز اهمیت دارد و البته که اگر به زبان ایسلندی تسلط ندارید می بایست مدرک زبان انگلیسی خود را به با نمره مورد نظر دانشگاه های ایسلند کسب کنید. اخذ پدیرش برای اخذ ویزا از مهم ترین مدارک محسوب می شود. البته که اثبات بودجه مالی و ارائه مدارکی دال بر اسکان خود نیز لازم است. اگر می خواهید از مراحل آن مطلع شوید می بایست بدانید که شما برای آزمون زبان و جمع آوری بودجه مالی خود می بایست در اولین اقدام کار کنید و آن ها را فراهم کنید. مهم ترین شرایط پذیرش از دانشگاه ها عبارتند از:

  1. مدرک BS در مهندسی یا معادل آن با حداقل نمره متوسط ​​6.5. علاوه بر مدرک BS ممکن است برخی از شرایط مقدماتی دوره نیز وجود داشته باشد.
  2. کلیه متقاضیان بین المللی، که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، لازم است نتایج آزمون های TOEFL (79) یا IELTS (6.5) را به عنوان شواهد مهارت انگلیسی ارائه دهند.
  3. از متقاضیان خواسته می شود انگیزه نامه ای در یک صفحه ارائه دهند، در این جا آنها باید دلایل خود را برای ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی، اهداف علمی خود و یک پیشنهاد یا طرح مقاله نهایی بیان کنند.
  4. توصیه نامه های دیگری نیز باید ارسال شود. این باید از اعضای هیئت علمی یا افراد دیگری باشد که با کار دانشگاهی شما آشنا هستند و واجد شرایط ارزیابی پتانسیل شما برای تحصیلات تکمیلی هستند.

شرایط تحصیل رشته مهندسی عمران در ایسلند

کارشناسی ارشد مهندسی عمران در ایسلند

دانشگاه ایسلند یک دوره کارشناسی ارشد دو ساله را در مهندسی عمران ارائه می دهد. این برنامه برای آموزش دانشجویان در فن آوری ساختمان، ایده پردازی، تجزیه و تحلیل، طراحی و جزئیات ساختارهای مهندسی عمران برای جامعه مدرن طراحی شده است. مهندسان عمران در طراحی ساختمان ها، پل ها، جاده ها، تونل ها، سازه های بندرگاهی، نیروگاه ها نقشی حیاتی دارند. این سازه ها باید محیط سخت ایسلند را حفظ کنند، با خیال راحت در برابر اقدامات شدید محیطی مانند باد و برف و همچنین اقدامات شدیدتر ناشی از زلزله و آتش سوزی مقاومت کنند. برنامه MS دانشجویان را برای مشاغل در مشاوره های مهندسی، شرکت های برق، آژانس های حمل و نقل، آژانس های نظارتی و تحقیقات دانشگاهی آماده می کند. این برنامه در اطراف دوره های اصلی مهندسی سازمان یافته است اما دانشجویان همچنین می توانند دوره های انتخابی را برای گسترش دامنه و تخصص خود بگذرانند.

دانشجویان می توانند دوره های انتخابی را از سایر برنامه های تحصیلی در دانشکده مهندسی و علوم طبیعی با اجازه استاد راهنمای دانشکده خود بگذرانند. دانشجویان اغلب یک ترم از طریق برنامه های ارزی را می گذرانند. دانشجویان می توانند از بین تخصص های یکی را انتخاب کنند: مهندسی ساختمان و زلزله برای دانشجویانی که به طراحی ساختمان ها، پل ها، نیروگاه ها و سازه های بندر علاقه مند هستند و مهندسی ژئوتکنیک و حمل و نقل برای دانشجویانی که می خواهند سدهای پر از خاک، تونل های سنگی، دیوارهای نگهدارنده فولادی، جاده ها و زیرساخت های حمل و نقل را طراحی کنند. حقوق مهندس عمران در ایسلند از 272000ISK در هر ماه (حداقل حقوق) تا 939000ISK در ماه (حداکثر حقوق) است. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *