ویزای تحصیلی

تحصیل رشته عمران در دانمارک

تحصیل رشته عمران در دانمارک

تحصیل رشته عمران در دانمارک شامل طراحی، ساخت، بهره برداری و بهبود محیط می شود که هر ساله از سوی متقاضیان مورد توجه قرار می گیرد. مهندسان عمران مهارت های فنی مدیریتی را برای برنامه ریزی، طراحی، ساخت و نگهداری پروژه هایی از قبیل ساختمان ها، پل ها، سیستم های آبرسانی، سیستم های تصفیه پسماند، شبکه های جاده ای و ریلی، بندرهای هوا و دریا به صورت پایدار فراهم می کنند.

برنامه مهندسی عمران مهارت ها و دانش لازم برای مدیریت محاسبات ساختاری، نقشه ها، مکانیک خاک، محاسبات جاده و غیره را به متقاضیان ارائه می دهد. علاوه بر میزان بالای رضایت از زندگی در دانمارک، تحصیل در این کشور می تواند در یک محیط دوستانه، امن و مبتنی بر نوآوری و یک آموزش با کیفیت باشد. در نتیجه یک تجربه سرگرم کننده و غنی می باشد که پایه های عالی و قابل اتکا را برای آینده شغلی افراد فرآهم می آورد.

شرایط تحصیل رشته عمران در دانمارک

آموزش عالی دانمارک ترکیبی از برتری علمی سنتی با آموزش نوآورانه است که افراد را قادر می سازد تا به ایده های جدید فکر کنند، آزمایش کنند و آنها را با سخنرانی ها و آموزش های سنتی مبتنی بر پروژه های عملی، ترکیب کنند. تحصیلات در دانمارک به دانشجویان کمک می کند تا رویکردی خلاقانه و مشترک برای استفاده از دانش جدید و حل چالش های پیچیده زندگی واقعی ایجاد کنند. مهندسی عمران بر توسعه، برنامه ریزی، طراحی و ساخت سازه های ساختمانی و مهندسی تمرکز دارد. برنامه های آموزشی حول محور مطالعه بین تئوری و عمل متناوب است و به دانشجویان یک نمای کلی از تمام مراحل ساخت و ساز از محاسبه و شبیه سازی رایانه ای گرفته تا مدیریت پروژه و ساخت ساختمان ها را می دهد.

شرایط تحصیل رشته عمران در دانمارک

یکی از محبوب ترین گزینه های تحصیل در دانمارک، رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد است. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران کمک می کند تا پروژه های ساختمانی آینده هیجان انگیز، امن و پایدارتر شوند. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد مهندسی عمران مسئولیت برنامه ریزی، طراحی، ارزیابی ریسک، ساخت و نگهداری ساختمان ها، زیرساخت ها را دارند. این چالش نیاز به دانش و درک عمیق از تعدادی از مناطق مختلف دارد از جمله: جاده ها، راه آهن، پل ها و تونل ها، خانه ها، سازه های باربر و نما، گرمایش، روشنایی، آکوستیک و ایمنی در برابر آتش، تأمین آب، زهکشی و فاضلاب، کانال ها، بنادر و سازه های دریایی و همچنین برنامه ریزی شهری. دانشگاه ها، کالج ها و آکادمی های دانمارک از پیشرفته ترین ها هستند. محیط آموزشی دوستانه و آرام است و دانشجویان و استادان در حین کلاس و سخنرانی ها به طور آشکار بحث می کنند.

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته عمران در دانمارک

انگلیسی به طور گسترده ای در دانمارک صحبت می شود، اگرچه زبان رسمی نیست، اما انگلیسی در دانمارک محبوبیت فوق العاده ای دارد. تقریباً 90% شهروندان انگلیسی صحبت می کنند، بنابراین هیچ دلیلی برای نگرانی در مورد تسلط به زبان وجود ندارد. دانشگاه های دانمارک از بهترین دانشگاه های اروپا هستند و اغلب در میان بهترین موسسات آموزش عالی چه در اروپا و چه در سراسر جهان رتبه بندی می شوند. دانشگاه کپنهاگ، دانشگاه آرهوس و دانشگاه فنی دانمارک (DTU) تنها چند نمونه از این موارد هستند. دانشجویان رشته عمران تشویق می شوند تا طرحی را ارائه دهند که علایق خود را نیز در آن زمینه منعکس نموده و همه مشخصات برنامه های مطالعاتی مورد نیاز طرح را در آن بگنجانند. جدول زیر توزیع هزینه های زندگی در دانمارک را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در دانمارک

آنچه مهندسان عمران انجام میدهند درک کلی طیف گسترده ای از پروژه ها، از جمله پل سازی یا جاده سازی، ساخت بندر، برنامه ریزی و طراحی ساخت و سازها برای اهداف مسکونی، تجاری و صنعتی، گرمایی یا خورشیدی است. فارغ التحصیلان مهندسی عمران، تعداد زیادی فرصت شغلی دارند. بیشتر مهندسین عمران توسط کارآفرینان، شرکت های مهندسی مشاور، پیمانکاران کلید در دست یا مقامات محلی استخدام می شوند. برخی دیگر برای مقامات محلی، آژانس های دولتی یا مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کار می کنند. این برنامه همچنین افراد را برای راه اندازی شرکت شخصی خود تجهیز می کند. برای متقاضیان بین المللی، شهریه رشته عمران در دانمارک بین 6000€ تا 16000€ (یورو) در سال است که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه تر از تحصیل در ایالات متحده، کانادا یا استرالیا است. همچنین برای تأمین هزینه های تحصیل و زندگی می توان برای بورس های تحصیلی مختلف اقدام کرد.

دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته عمران در دانمارک

محبوب ترین دانشگاه ها و برنامه های تحصیل در رشته مهندسی عمران و ساخت و ساز را در کپنهاگ می توان پیدا کرد. دانشگاه فنی دانمارک (DTU) برای تقریباً دو قرن مقصد دانشجویان بوده است. پدر الکترومغناطیس در سال 1829 این دانشگاه را برای توسعه و ایجاد ارزش، با استفاده از علوم طبیعی و علوم فنی، برای بهره مندی از جامعه تاسیس کرد. دانشجو در این دانشگاه از طریق کار عملی روی مسائل واقعی موضوعاتی را در مورد موضوعات مربوط به منطقه قطب شمال، در یک یا چند زمینه از مهندسی عمران، انرژی و مهندسی محیط زیست می آموزد. برنامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران در دانشگاه فنی دانمارک (DTU) به پروژه های ساختمانی آینده هیجان انگیز، امن و پایدارتر کمک می کند.

دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ (KEA) یک آکادمی آموزش عالی است که بیش از 30 برنامه آموزشی مختلف را در مقاطع لیسانس و آکادمیک سطح حرفه ای و پیشرفته ارائه می دهد. طیف گسترده ای از دوره ها به زبان های مختلف از جمله زبان انگلیسی در زمینه های طراحی، ارتباطات، ساخت و ساز و فناوری در این دانشکده ارائه می گردند. اگر افراد بخواهند، یک فرد کلیدی در صنعت ساختمان باشند، برنامه فناوری معماری و مدیریت ساخت و ساز در دانشکده طراحی و فناوری کپنهاگ (KEA) گزینه مناسبی برای آنها می باشد و کمک بزرگی به آینده شغلی آنها می کند. متقاضیان محترم دریافت پذیرش دانشجویی و اقامت پس از تحصیل در کشور دانمارک، می توانند برای دریافت اطلاعات بروز و دقیق با مشاوران مجرب و دلسوز موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *