ویزای تحصیلی

تحصیل رشته عمران در فنلاند

تحصیل رشته عمران در  فنلاند

تحصیل رشته عمران در فنلاند می تواند یکی از انتخاب های خوب برای تحصیل و کار و ادامه زندگی در فنلاند باشد که مزایای بیشماری را داراست. در این کشور صنعت ساختمان متخصصان مختلفی را به کار می گیرد و نیاز به ساخت و نوسازی هرگز پایان نخواهد یافت. بسیاری از شرکت های ساختمانی امروزی در سطح بین المللی فعالیت می کنند. برنامه دوره مهندسی عمران در فنلاند شامل 240 اعتبار ECTS است و 4 سال طول می کشد تا تکمیل شود. در طراحی ساختمان و در ساخت بناها، علم مهندسی عمران اساس کار است و با تجزیه و تحلیل سازه، محاسبات و روش های تجربی و با تأکید بر ارتباطات با معماری شکل می گیرد.

رشته عمران در مورد عملکرد ساختمان با هدف ایجاد راه حل هایی برای طراحی، ساخت و نگهداری ساختمان های با مصرف انرژی، پایدار، سالم و راحت انجام می شود. در این رشته تحقیقاتی مربوط به مدیریت اطلاعات و عملیات در ساخت و ساز، افزایش تمرکز در ساخت و ساز و سازمان ها و فناوری ها یک هدف است. مهندسی عمران شاخه ای از مهندسی است که با زیرساخت ها، از برنامه ریزی تا طراحی، ساخت، بهره برداری و نگهداری، شامل زیرساخت های جدید و موجود، سروکار دارد.

مزایای تحصیل رشته عمران در فنلاند

یک مدرک کارشناسی در مهندسی عمران بنیان دانش شما را توسعه می دهد. جنبه های اساسی و پیچیده نظری و عملی منطقه را پوشش می دهد. شما درس های مربوط به علوم مواد، طراحی و مدیریت ساخت و ساز را مطالعه خواهید کرد. مدرک شامل سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی و آزمایشگاهی خواهد بود. برای کسب تجربه حرفه ای ممکن است از شما خواسته شود در یک صنعت مستقر شوید. کلیه معلمان فنلاند ملزم به داشتن مدرک کارشناسی ارشد هستند و معلمان از 10% فارغ التحصیلان برتر انتخاب می شوند. این نشان می دهد که فنلاندی ها چقدر تحصیلات را جدی می گیرند هفت دانشگاه از کشور فنلاند در 500 دانشگاه برتر رتبه بندی QS World University قرار دارند. این کشور از بیش از 23000 دانشجوی بین المللی که را پذیرایی می کند. فنلاند بهترین مقصد برای دانشجویان بین المللی با ارتباط قوی با سایر نقاط اروپا است.

تحصیلات در مقاطع مختلف فنلاند در رشته عمران

این کشور به شما فرصتی می دهد تا در حین تحصیل کشورها و فرهنگ های جدید را کشف کنید. فنلاند واقع در شمال اروپا و هم مرز با نروژ، سوئد و روسیه، است و بیش از 5.5 میلیون نفر در آن زندگی می کند. اکثر مردم در منطقه جنوبی کشور زندگی می کنند، به دلیل آب و هوای سختی که در شمال تجربه می شود. این باعث می شود کم جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا باشد. هلسینکی پایتخت فنلاند بیش از 640000 نفر جمعیت دارد. این شهر پرجمعیت ترین شهر کشور است. این شهر به عنوان مرکز آموزش، سیاست، دارایی و فرهنگ در نظر گرفته می شود و به طور منظم به عنوان یکی از قابل زندگی ترین شهرهای جهان شناخته می شود. در فنلاند 10 دانشگاه و همچنین 5 موسسه آموزش عالی مشهور وجود دارد. دانشگاه هلسینکی با حدود 36500 دانشجو، بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور است.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته عمران در فنلاند

دانشگاه علمی کاربردی Metropolia و دانشکده تجارت HELBUS هلسینکی در این شهر واقع شده است. تامپره بین دو دریاچه واقع شده است و از این رو منبع نیرو مهم کشور، اخیراً برای تولید برق بوده است. این شهر گذشته ای طولانی و صنعتی دارد و نام مستعار مانس دارد. در تامپره چهار موسسه آموزش عالی وجود دارد، دو دانشگاه و دو موسسه پلی تکنیک. نزدیک به مرکز شهر دانشگاه تامپره است، با بیش از 16000 دانشجو. دانشگاه فنی تامپره بیش از 12000 دانشجو دارد و درست در خارج از شهر واقع شده است. دانشگاه علمی کاربردی تامپره حدود 10000 دانشجو دارد و یک موسسه آموزش عالی غیر دانشگاهی است. دانشگاه دیگر در در رشته مهندسی عمران دانشگاه علمی کاربردی هام است. برخی از دروسی که در این دانشگاه تدریس می شوند عبارتند از:

  • محیط عملیاتی تجارت ساختمان
  • مبانی برنامه ریزی کاربری اراضی و مصالح ساختمانی
  • برنامه ریزی و تکمیل یک پروژه مسکونی کم ارتفاع
  • مهندسی سازه یک پروژه مسکونی کم ارتفاع
  • مبانی ابعاد ساختاری
  • انرژی در فناوری ساخت و ساز
  • ایمنی محل کار
  • ساختمان مسکونی و مهندسی عمران
  • ساختمان تجاری و صنعتی
  • سازه های بتنی
  • سازه های چوبی
  • نوسازی

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته عمران در فنلاند

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته عمران در فنلاند

علاوه بر ساخت و سازهای جدید فعال در فنلاند، بازسازی ساختمان های قدیمی نیز در حال افزایش است و هرچه افراد بیشتری در حال بازنشستگی هستند، تقاضای زیادی برای متخصصان در زمینه طراحی و ساخت وجود دارد. مدرک مهندسی عمران و ساخت و ساز به دانشجویان می آموزد که پروژه های ساختمانی را طراحی ، طراحی و نظارت کنند. دانشجویان در این رشته می آموزند هزینه ها و منابع و را مدیریت کنند تا به سود و بهره وری برسند. مهندسان عمران با جنبه های ساخت و ساز و ایمنی و مجوزهای قانونی سروکار دارند. مدیران ساخت و ساز فقط در محل کار دارند که شامل مدیریت کارگران، مواد و استخدام پیمانکاران فرع. دیگر گزینه های تخصصی در این زمینه عبارتند از:

  • زیرساخت ها
  • مهندسی سازه
  • مدیریت پروژه ساخت و ساز

هدف از برنامه دوره مهندسی عمران در فنلاند، آموزش متخصصان ساخت و ساز با توانایی کار در مشاغل مختلف صنعت ساختمان است. فارغ التحصیلان تخصص گسترده و درک کلی از تئوری، عمل و روش ها در زمینه خود و درک عمیق از زمینه تخصص خود دارند. مهندسان ساخت و ساز نه تنها به مهارته ای حرفه ای خوب بلکه به مهارتهای حل مسئله، قضاوت ریاضی و مالی، مهارت های تیمی و سرپرستی، مهارتهای IT خوب، توانایی برقراری ارتباط واضح و مهارت های زبانی نیاز دارند. مهندسان ساخت و ساز ممکن است ساختمان های مسکونی یا تجاری یا صنعتی را طراحی کنند، پروژه های ساخت، تعمیر و نگهداری و بازسازی ساختمان را بسازند یا در ساخت زیرساخت ها مشارکت کنند. اگر می خواهید در فنلاند تحصیل کنید می بایست با مشاوران زبده و موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *