ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در استرالیا

تحصیل رشته معماری در استرالیا

تحصیل رشته معماری در استرالیا برای دانشجویان علاقمند به معماری و آب و هوای خوب استرالیا یکی از انتخاب های خوب به شمار می رود. رشته معماری در استرالیا ترکیبی از هنر و علم است که در نمای بیرونی ساختمان ها معلوم می شود. رشته معماری رشته فرآیند برنامه ریزی، طراحی و ساخت سازه ها و ساختمان های بزرگ و بناهای زیبا است، این رشته عملکرد حرفه ای، دوام و زیبایی شناسی را با استفاده از مواد، فن آوری و عناصر مختلف طراحی در نظر می گیرد. وقتی ساختمان جدیدی طراحی و ساخته می شود، معمار نقش بسیار مهمی در روند کار دارد. در استرالیا می توانید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنید.

این یکی از بزرگترین مزایای تحصیل در استرالیا است. دانشگاه های عالی رتبه و آب و هوای اقیانوسی و غذاهای دریایی و شهرهای مدرن و دانشجویی و فضای بین المللی و استفاده از امکانات دانشگاه های پیشرفته و بزرگ از دیگر علل جذب دانشجویان به استرالیا می باشد. شما به عنوان یک متقاضی برای تحصیل رشته معماری در استرالیا باید به موارد مورد نیاز دانشگاه ها برای اخذ پذیرش، شرایط را مطالعه کنید و به سرعت در صدد آماده کردن آن ها برآیید. مهم ترین آن داشتن مدرک زبان انگلیسی آیلتس یا تافل است که هر دانشگاهی با شرایط متفاوت و خاص خود نمره ای خاص را برای دانشجویان بین المللی در نظر گرفته است. شرایط لازم دیگر داشتن نمرات خوب و بالا برای رشته معماری و سوابق تحصیلی خوب است. همچنین داشتن تمکن مالی برای پرداخت شهریه نیز از شرایط لازم است.

مزایای تحصیل رشته معماری در استرالیا

مدرک کارشناسی در رشته معماری در استرالیا، دانش خوبی در این زمینه به شما می دهد که می توانید مفاهیم اساسی معماری و پایه و اساس آن را بر اساس دانش جدید و کاربردی بیاموزید. واحدهای مورد مطالعه می تواند شامل علم طراحی، طراحی ساختمان، طراحی سازه و همچنین یادگیری نحوه استفاده از فناوری معماری در کار طراحی شما باشد. مدرک شما از طریق سخنرانی ها و سمینارها و همچنین جلسات عملی و سفرهای میدانی ارائه می شود. همچنین ممکن است بتوانید در یک استودیوی طراحی کار کنید. ممکن است فرصتی برای شرکت در محل کار وجود داشته باشد، که به شما امکان می دهد تجربیات عملی کسب کنید. استرالیا که در نیمکره جنوبی واقع شده است، به دلیل گشت و گذارهای آزادانه و طبیعت بکر، کانگوروها و آب و هوای گرم مشهور است. مساحت این کشور 7.69 میلیون کیلومتر مربع است و یکی از بزرگترین کشورهاست.

مقاطع تحصیلی در رشته معماری در استرالیا

استرالیا بیش از 25 میلیون نفر را در خود جای داده است و بسیار متنوع است. فرهنگ و تاریخ غنی آن بر اساس میراث بومی و ترکیبی از فرهنگ های زنده است. استرالیا یک رهبر جهانی در زمینه آموزش است. این امر آن را به مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. استرالیا از شهرت و اعتبار مداوم در آموزش در سراسر جهان برخوردار است و یکی از بالاترین درصد افراد دارای سطح تحصیلات عالی در جهان را دارد. این کشور همچنین به ثبت سواد و تحصیلات بالا ادامه می دهد. استرالیا دارای یک سیستم آموزش کلاس جهانی است که با کیفیت بالا برای شهریه های عادلانه ارائه می دهد.37 دانشگاه با بودجه دولتی در استرالیا و 2 دانشگاه خصوصی وجود دارد. 25 موسسه استرالیایی در جمع 500 دانشگاه برتر جهانی وجود دارند که 7 مورد از آنها در 100 دانشگاه برتر قرار دارند.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته معماری در استرالیا

دانشگاه فناوری کرتین یک دانشگاه دولتی است که در پرت استرالیا واقع شده است. معماری یکی از این رشته های تحصیلی این دانشگاه است. بسیاری از کلاس ها به افراد می آموزند که چگونه با تأکید بر اصول مهندسی و تکنیک های حل مسئله، خانه ها و ساختمان هایی با هزینه مقرون به صرفه، چشم نواز و از نظر ساختاری را طراحی کنند. دانشگاه فناوری سیدنی نیز یک دانشگاه دولتی است که در اولتیمو، استرالیا واقع شده است. دانشگاه فناوری در سیدنی در میان دانشگاه برتر جهان در رتبه 284 قرار دارد. این دانشگاه ارتباطات بسیار خوبی با دنیای واقعی طراحی حرفه ای دارد. دانشگاه نیوکاسل نیز دیگر دانشگاه مناسب برای تحصیل در رشته معماری در استرالیا معرفی می شود. این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو بین المللی می پذیرد.

نام دانشگاهمدت دورههزینه تحصیل به دلار استرالیا
دانشگاه کانبرا3 سال33400€
دانشگاه نیوکاسل3 سال32300€
دانشگاه استرالیای غربی3 سال61000€

دانشگاه ملبورن یک دانشگاه مشهور و محبوب در ملبورن استرالیا است. برای تحصیل در رشته معماری در استرالیا، دانشجو باید کارنامه کلاس دوازدهم، گواهی انتقال، بیانیه هدف، توصیه نامه، نمره TOEFL /IELTS و هر سند دیگری را که دانشگاه به عنوان مراحل پذیرش و مدارک مورد نیاز نیاز دارد، ارائه دهد. دانشگاه نیو ساوت ولز یک دانشگاه تحقیقاتی باز است که در کنزینگتون، استرالیا واقع شده است و برای پاسخگویی به خواسته های جدید فناوری در حال رشد طراحی شده است. دانشگاه سیدنی یک دانشگاه تحقیقاتی آزاد است که به عنوان یکی از برترین دانشگاه های استرالیا شناخته می شود. بسیاری از کلاس ها به افراد می آموزند که چگونه با تأکید بر اصول مهندسی و تکنیک های حل مسئله، خانه ها و ساختمان هایی با هزینه مقرون به صرفه، چشم نواز و از نظر ساختاری را طراحی کنند.

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته معماری در استرالیا

کار در رشته معماری در استرالیا

با داشتن مدرک معماری و مدیریت ساخت و ساز، می توانید در ایجاد محیط های زیبا، معنادار و پایدار مشارکت داشته باشید که می تواند زندگی ها را ارتقا بخشد. از طراحی ساختمان گرفته تا برنامه ریزی برای ساختمان های شهری، مدیریت پروژه های ساختمانی یا ایجاد مکان هایی با محیط زیست، شما در هنگام فارغ التحصیلی از دانشگاه های استرالیا آماده کار خواهید بود. با استفاده از اصول هنر و طراحی و فناوری و علوم محیطی، تخصص و مهارتی حرفه ای را به کار خواهید بست. شما می بایست در طول تحصیل مهارت های خود را برای ایجاد محیط های ساخته شده معنی دار و پایدار و تحریک کننده با دسترسی به امکانات کلاس جهانی و ابزارهای جدید و فضای کاری خوب و مجهز ارتقا ببخشید. اگر می خواهید با مشاوران با تجربه مشورت کنید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *