ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در رومانی

تحصیل رشته معماری در رومانی

موارد آموزشی تحصیل رشته معماری در رومانی بسیار متنوع است، از جمله آن معماری قرون وسطایی، دوران مدرن، دوران جنگ و معاصر قرن 21 می باشد. در رومانی نیز از نظر سبک های معماری تفاوت های منطقه ای وجود دارد. سیستم آموزشی، از جمله آموزش عالی در رومانی، از زمان انقلاب 1989 رومانی، در حال اصلاح مداوم است. سیستم آموزشی توسط وزارت آموزش و تحقیقات تنظیم می شود. آموزش عالی با استانداردهای آموزش عالی اروپا مطابقت دارد. دانشجویان تشویق می شوند که از طریق دانشگاهی که انتخاب می کنند، ادامه تحصیل دهند. برخی از مباحث محبوب مطالعه علاوه بر معماری، موسیقی و هنر و دامپزشکی می باشد. دانشجویان ممکن است این دوره ها را به مدت یک یا چند سال مطالعه کنند و پس از اتمام، ممکن است از مدارک تحصیلی خود برای کار در رومانی یا کار در خارج از کشور استفاده کنند.

چگونگی تحصیل رشته معماری در رومانی

دانشجویانی که نیاز به ویزا دارند باید شهریه را در زمان درخواست یا قبل از آن در یک قسمت پرداخت کنند. بنابراین این باید انجام شود و اسناد و مدارک نگهداری گردد تا در زمان درخواست ویزا به مقامات ارائه شود. دانشجویانی که نیازی به ویزا ندارند ممکن است حق انتخاب شهریه خود را به صورت اقساط یک بار در سال ، دو بار یا سه بار در سال داشته باشند. صلاحیت ویزای دانشجویی با استفاده از اسناد ثبت نام در یک مدرسه قابل قبول آموزش عالی در رومانی و اثبات توانایی پرداخت یا پرداخت شهریه در همان دانشگاه یا موسسه آموزش عالی تعیین می شود.

رومانی برای هر کسی که مایل به تحصیل در رشته معماری در یک فضای زیبا است مقصدی جذاب می باشد. کشور رومانی سخت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که فرصت های برابر برای یادگیری برای هر کسی که می خواهد این کار را دنبال کند فراهم است. مهارت های شغلی و همچنین آموزش های سطح بالاتر علمی در زمینه معماری و بسیاری از زمینه های دیگر در این کشور تدریس می شوند. پس از پایان تحصیل در رومانی، می توان انتظار پیگیری ویزای دائمی و انجام کار را پذیرفت. رومانی از لحاظ هنری و فرهنگی غنی است و دولت آن قوی و مستقل، از نظر قانونی است. فارغ التحصیلان دانشگاه های رومانی، مطمئناً برای مقابله با چالش های زندگی در محل کار خود، آماده می شوند.

دانشکده رشته معماری در رومانی

دانشگاه معماری و شهرسازی Ion Mincu در قلب شهر قدیمی بخارست واقع شده و به معماران آینده، طراحان محصولات، بازسازی آثار و همچنین طراحان چشم انداز شهری آموزش می دهد. فارغ التحصیلان این دانشگاه شامل معماران سطح بالایی هستند که در سراسر جهان از جمله Serban Enache و Oana Vinatoru کار می کنند. سه دانشکده در Ion Mincu وجود دارد که دانشکده معماری، معماری داخلی و شهرسازی می باشد و ترکیبی از دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی و کارشناسی را ارائه می دهند. در حال حاضر بیش از 1800 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

اطلاعات بیشتر: در باب هزینه های زندگی در رومانی

دوره 6 ساله تمام وقت معماری این دانشگاه که کارشناسی و کارشناسی ارشد را در برمی گیرد از نظر دانشگاه های دیگر اروپا هم معتبر است. این صلاحیت همچنین به این معنی است که هر کسی که قصد دارد به عنوان معمار در انگلستان کار کند، مجبور به گذراندن امتحانات صلاحیت تعیین شده توسط موسسه سلطنتی معماران انگلیس نخواهد بود. از سال 1982، این دانشگاه موزه ای را به تاریخ معماری در رومانی اختصاص داده است و ادعا می کند که کتابخانه آن قدیمی ترین مجموعه تخصصی کتاب در کشور است. همچنین چندین مرکز تحقیقاتی تخصصی مانند مرکز مطالعات معماری بومی (Vernacular) را در خود جای داده است.

تحصیل کارشناسی ارشد رشته معماری در رومانی

تحصیل کارشناسی ارشد رشته معماری در رومانی

برنامه تحصیلی معماری در رومانی، آموزش دقیق و حرفه ای در زمینه طراحی، تاریخ معماری، برنامه ریزی و فناوری را ارائه می دهد در حالی که به دانشجویان در توسعه تفکر استراتژیک حیاتی و مهارت های ارتباطی برای مقابله با طیف وسیعی از مسائل از پایداری و شهرنشینی تا حفظ آثار تاریخی کمک می کند. دانشجویان تجربه ارزشمندی را در دوره های کارآموزی و دستیاری تضمین شده کسب می کنند و حتی فرصت تحصیل در خارج از کشور را دارند.

یک برنامه 2 ساله در وهله اول به عنوان یک برنامه آکادمیک برای دانشجویانی است که می خواهند یک دوره حرفه ای را در معماری دنبال کنند. پس از اتمام دوره، دانشجویان واجد شرایط می شوند که برای تکمیل درجه معماری در یک دانشگاه محلی درخواست کار بدهند. پذیرش و جایگزینی پیشرفته منوط به بررسی نمونه کارها در موسسه مقصد است. معمولا، پس از اتمام این دوره، دانشجویان در کالیفرنیا نیز ممکن است مستقیماً از طریق دوره کارآموزی وارد حرفه معماری شوند.

مبانی تحصیل رشته معماری در رومانی

در سال اول، معماری و طراحی به عنوان تجسم اصول و ایده های طراحی درک می شوند. دانشجویان در رومانی، ابتدا یک سری پروژه های استودیویی مرتبط را برای شناسایی و تجسم برخی از اصول و ایده های سفارش انجام می دهند. این اصول و ایده ها سپس در ساختارهای انتزاعی منظم تفسیر می شوند. سری بعدی پروژه های استودیویی، دانشجویان را ملزم می کند که بتوانند از ایده های سفارش دهنده برای دستیابی به کیفیت های اساسی فضایی مانند فضاهای باز، بسته و متوالی استفاده کنند. از روز اول کلاس، با دانشجویان به عنوان طراحان حرفه ای رفتار می شوند و از آن ها خواسته می شود که به گفتمان در مبحث طراحی بپردازند و در استودیو شرکت کنند. اگرچه مهارت های استودیو به عنوان دوره های جداگانه ذکر شده است، اما کلاس های آموزش نقاشی، ساخت مدل و مهارت های رایانه ای در استودیو تدریس می شوند.

در سال های بعد، رشته معماری به رابطه بین ایده، ساختار، عملکرد و شکل می پردازند. این پروژه ها دانشجویان را ملزم می کند تا از ایده ها و سیستم های سازمانی برای ایجاد ساختاری استفاده کنند که مجموعه ای از فضاها را برای سکونت و استفاده ایجاد می کرده و با جنبه های معماری مانند تعریف و توالی فضایی، تقاطع ها و روابط مقیاس انسانی سروکار دارند. شرایط، اصول، ایده ها و مسائلی که در فرآیند تصمیم گیری در نظر گرفته می شوند، برای حل مسئله معماری اعمال می شوند. هزینه های تحصیل با توجه به نوع برنامه، هیئت علمی، دانشجوی بین المللی و سایر عوامل درگیر کننده متفاوت است. در نمودار زیر، مقایسه هزینه تحصیلی چند رشته در رومانی به یورو قابل مشاهده است:

مقایسه هزینه تحصیلی چند رشته در رومانی

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با کارشناسان مجرب و حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل بفرمایند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *