ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در سوئد

تحصیل رشته معماری در سوئد

تحصیل رشته معماری در سوئد یکی از دوره هایی است که به زبان انگلیسی نیز در این کشور ارائه می شود و هر ساله متقاضیان فراوانی دارد. به طور کلی اگر قصد تحصیل به زبان انگلیسی را دارید کشور سوئد به نسبت دیگر کشورها از نظر هزینه های زندگی و دانشگاه می تواند مقرون به صرفه شود. در کشور سوئد رشته معماری در سال های اخیر جایگاه ویژه ای پیدا کرده است خصوصا که در چند سال اخیر رشته معماری مورد توجه بسیاری از دانشجویان بین المللی است در نتیجه رقابت با دانشجویان بومی سوئدی و دیگر دانشجویان بین المللی افزایش یافته است. رشته معماری که در حال حاضر روز به روز پیشرفته تر شده ارتباط تنگاتنگی با سایر رشته های مهم مانند هنر و طراحی دارد. شما می بایست برای این رشته سوابق نمرات و تجارب و استعدادهای خوبی در زمینه طراحی و ریاضیات داشته باشید.

در واقع سررشته داشتن از هنر و مهارت ریاضی و طراحی و رسم و ذوق و استعداد همگی با هم برای این رشته موثر می باشد. در این کشور در نظر گرفتن استعداد و علاقه جایگاه مهمی در انتخاب و گزینش دانشجوها دارد. در سوئد معماری مدرن و جدید که براساس الگوهای روز دنیا است. در سوئد بناها نیز مهم هستند و اینکه چگونه در میان آن بناها ساختمان هایی جدید و نو و با سازه ای کاربردی و معماری خلاقانه کار کنید بستگی به هنر شما دارد. با توجه به اینکه هرکدام در سازه های بزرگ ساخته شده توسط نیاکان خود زندگی می کنیم، معماری در تاریخ بشر و انسان شناسی بسیار مهم است. مدارک معماری با موضوعات آکادمیکی مانند رسم فنی و طراحی و مهندسی ساخت، طراحی گرافیک و هنر ارتباط دارد. در کشور سوئد معماران باید به زیبایی و کاربرد مناسب آن توجه کنند.

بهترین گزینه های تحصیل رشته معماری در سوئد

در طول تحصیل در مدرسه و دانشگاه های معماری، شما در مورد سبک های معماری و نحوه طراحی و ساختارهای طراحی و طرح های سه بعدی یاد خواهید گرفت. همچنین شما به عنوان دانشجوی بین المللی در سوئد می توانید نرم افزارهای رایانه ای مانند Computer-Aided Design (CAD) را که به شما در برنامه ریزی، تحلیل و بهینه سازی کارهای طراحی کمک می کند، بیاموزید. شما در رشته معماری در سوئد همه چیز را در مورد قوانین طراحی می آموزید و در ادامه سعی می کنید که با دانش مهندسی معماری خود در طراحی ساخت و رسم و نقشه برداری خود را آماده می کنید. در این رشته شما فضای زیادی برای خلاقیت دارید و می توانید از ذوق و استعداد خود در زمینه طراحی یک ساختمان جدید بهره ببرید.

دانشجویان مقاطع رشته معماری در سوئد

محبوب ترین برنامه های معماری برای دانشجویان بین المللی در سوئد در استکهلم هستند و در دیگر شهرهای معروف و پرجمعیت هستند. رشته طراحی نورپردازی معماری یک رشته خاص در سوئد است که در موسسه فناوری سلطنتی KTH رویال مبتنی بر رویکرد جدیدی برای برنامه ریزی نور است که ترکیبی از تجربیات و دانش مبتنی بر تجسم، فیزیکی و بیولوژیکی که برای طراحی، فناوری و سلامت به کار رفته است.

رشته معماری در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در موسسه فناوری سلطنتی KTH است. برنامه معماری در KTH Royal Institute of Technology شامل دو سال مطالعه تمام وقت است. دانشجویان فرصت انتخاب بین طیف گسترده ای از موضوعات استودیویی را دارند که به مسائل معماری معاصر می پردازد. مطالعات شهرسازی در موسسه فناوری سلطنتی KTH برنامه یک ساله کارشناسی ارشد در حوزه مطالعات شهرسازی در این دانشگاه برای فارغ التحصیلان رشته های معماری، طراحی شهری و برنامه ریزی شهری ارائه می شود.

رشته های محبوب تحصیل رشته معماری در سوئد

پس از فارغ التحصیلی در رشته معماری در کشور سوئد شما این فرصت را خواهید داشت که به عنوان یک معمار و یا ناظر و یا طراح داخلی و طراح شهری کار کنید. مشاغل دیگری که می توانید پیدا کنید عبارتند از: نقشه بردار ساختمان و مدیر ساخت و معمار متخصص و مشاور معمار یا مهندس سازه. این کشور را به ترکیبی عالی از فرهنگ و مردم تبدیل می کند، که برای دانشجویان معماری ایده آل است و آن ها می توانند از این فرصت برای نشان دادن خلاقیت و استعداد خود استفاده کنند. برخی از دروس معماری در کشور سوئد عبارتند از:

  • طراحی مدرن
  • طراحی سنتی
  • تاریخ معماری سوئد
  • معماری مدرن
  • رسم و نقشه کشی
  • تجزیه و تحلیل معماری معاصر
  • طراحی و توسعه شهری
  • طراحی ساختمان های شهری
  • طراحی مسکونی

رشته های محبوب تحصیل رشته معماری در سوئد

مهندسی عمران و معماری در موسسه فناوری سلطنتی KTH دانشجویان را در زمینه طراحی و همچنین چگونگی ساخت خانه ها و زیرساخت های آینده سوئد و همچنین جاده ها و پل ها یا تونل ها، با تمام چالش های مربوط به پایداری و مطالبات واقعی جامعه آموزش می دهد. سوئد فرصت های زیادی را برای دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در سوئد یا تحقیق در دانشگاه های کلاس جهانی هستند فراهم می کند. موسسات آموزشی سوئد به شدت بر دانشجویان و علایق آنها متمرکز هستند. تحصیل در سوئد انتخاب گسترده ای از دوره ها و برنامه ها را در تمام مقاطع تحصیلی ارائه می دهد. سوئد کشوری خوش آب و هوا است که فرصت های بسیار مهیجی را برای تحصیل، کار و فراهم می کند.

تحصیل در دانشگاه های در سوئد

در سوئد حدود 30000 دانشجوی بین المللی وجود دارد. موسسات سوئدی دارای رتبه بالایی هستند و فرصت های زیادی برای مطالعه و تحقیق ارائه می دهند. 8 دانشگاه سوئد در 500 رتبه برتر رتبه بندی دانشگاه های جهانی حضور دارند. بالاترین رتبه دانشگاه لوند است که در مکان 78 قرار دارد. در این دانشگاه نیز شما می توانید در رشته معماری به تحصیل بپردازید. برخلاف سایر مقصدها که ممکن است تأکید بیشتری بر نتایج تحقیق داشته باشند، دانشگاه های سوئد به شدت بر دانشجویان خود متمرکز هستند. همه دوره ها و برنامه ها کار گروهی، نوآوری و تفکر انتقادی را تشویق می کنند. در این کشور فرصت کار برای رشته معماری نیز وجود دارد. در صورتی که نیاز به مشورت دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *