ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در فنلاند

تحصیل رشته معماری در فنلاند در دانشگاه های این کشور بر اساس سیستم آموزشی معتبر، مبتنی بر سیستم آموزشی اروپایی و جهانی است، این امر موجب شده است تا دانشگاه های این کشور در رتبه بدی جهانی رتبه های خوبی کسب کنند. همین رتبه های خوب و امکانات خوب تحصیل موجب می شود تا دانشجویان بین المللی به این دانشگاه ها و کشور فنلاند جذب شوند. رشته معماری در این کشور از رشته ها محبوب میان جوانان است. خصوصا جوانانی که به هنر علاقه دارند و در طراحی استعداد دارند تحصیل در این رشته را انتخاب می کنند.

در نظر داشته باشید که در فنلاند می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. این یکی از بزرگترین مزایا برای دانشجویان تلقی می شود. معماران می بایست روحیه تیمی و گروهی خود را در پروژه ها تقویت کنند. تقویت مهارت های طراحی فردی و همچنین دانش فنی و اقتصادی در مورد ساخت لازم است. دانشگاه های فنلاند متفکران انتقادی را آموزش می دهند که مسئولیت خود را در تحقیق و طراحی یک محیط ساخته شده از نظر اجتماعی، فرهنگی و بوم شناختی می پذیرند. از نظر فنلاندی ها، رشته معماری نوعی هنر و علم طراحی متشکل از دانش ریاضی و مهندسی است که با نرم افزارهای رایانه ای می بایست تکمیل گردد.

در کشور فنلاند نیاز به دانش عملی در کنار توسعه و جهت دهی به ذوق و هنر است. شما می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در این کشور در رشته معماری تحصیل کنید. همچنین برای آنکه بتوانید از دانشگاه های کشور فنلاند پذیرش بگیرند می بایست مدرک زبان انگلیسی خود را اعم از تافل و آیلتس دریافت کنند. همچنین اثبات بودجه و پرداخت شهریه نیز لازم است. در ادامه مقاله ای که پیش رو دارید بیشتر در خصوص تحصیل رشته معماری در فنلاند توضیح می دهیم.

تحصیل رشته معماری در فنلاند در دانشگاه آلتو

گروه معماری در دانشگاه آلتو یک واحد آموزشی و پژوهشی مشهور در سطح بین المللی است. با توجه به میراث ارجمند معماری فنلاند ، این دانشگاه راه حل هایی برای چالش های آینده ساخت و ساز پیدا می کرده و آن ها را به دانشجویان خود می گوید تا آن ها نیز براساس آن ها طراحی های خود را انجام دهد. این موضوع منحصر به فردی است که در دیگر دانشگاه و یا در دیگر کشورها بیان و توجه نمی شود. برای دهه ها ، تدریس در این دانشگاه فوق العاده ارتباط قوی با کار عملی انجام شده در شرکت های معماری داشته است. پس می توانید برای آینده شغلی خود نیز از این فرصت بهره ببرید. در این دانشگاه مقطع ارشد نیز برای دانشجویان در دسترس است. برنامه بین المللی کارشناسی ارشد در رشته معماری یک برنامه مطالعه 2 ساله طراحی شده است.

مقاطع رشته معماری در فنلاند

در رشته معماری که در کشور فنلاند می آموزید که شرایط معماری و طراحی و استفاده از اصول و مقررات و مصالح و یا ساخت خانه ها در مناطق مختلف کشور را بررسی می کنید. مثلا معماری در مناطقی با فصول مختلف که دارای ویژگی های بسیار قوی هستند به طور قابل توجهی متفاوت است. این به معنای نیازهای منحصر به فرد برای طراحی، مواد و پایداری است. تغییرات آب و هوایی بر زندگی انسان ها در سراسر جهان تأثیر می گذارد و این یک نیروی قابل لمس در شمال و قطب شمال است، که چالش های خاص خود را برای طراحی برای زندگی پایدار به ارمغان می آورد. برای آموزش این مطالعات دانشجویان در فنلاند از فناوری های پیشرفته و دیجیتال سازی بهره می برند. مدرک حرفه ای معماری حق اشتغال حرفه معمار را در فنلاند و اتحادیه اروپا مطابق با قوانین و احکام ملی فراهم می کند.

گرایشات تحصیل رشته معماری در فنلاند

طراحی برای محیط اسکاندیناوی چالش های منحصر به فرد و مهارت های منحصر به فردی را برای دانشجویان در این برنامه ایجاد می کند. این دوره ها توسط متخصصانی با تخصص گسترده در زمینه معماری و طراحی شهری تدریس می شود. اساتید این دانشکده معماران شناخته شده بین المللی هستند که به طور فعال در فنلاند و بحث بین المللی درگیر حرفه و بحث معماری هستند. این برنامه تحصیلی مهارت، دانش و ابزار پیشرفته ای را در دانشجویان فراهم می کند. مطالعات هر دو به صورت جداگانه و در تیم های چند فرهنگی در یک محیط کاری بین المللی انجام می شود. دوره های مختلف و گزینه های اضافی تحصیل امکان ادغام مسابقات دانشجویی یا کارگاه های آموزشی را در برنامه مطالعه فردی دانش آموز فراهم می کند. برخی از موضوعات در این رشته عبارتند از:

  • طراحی مناطق و فضاهای شهری
  • طراحی ساختمان عمومی
  • جزئیات ساختمان ها و سازه های شهری
  • استفاده از مصالح ساختمانی شمال اروپا
  • نورپردازی معماری
  • طراحی داخلی
  • تحقیق و نظریه معماری
  • نگارش دانشگاهی

کار تیمی و ارائه های گروهی در این دانشگاه بسیار مهم است و کمتر استادی است که از شما پروژه فردی بخواهد. دوره ها به عنوان پروژه های استودیوی یکپارچه در طول ترم برگزار می شوند، از کارهای طراحی شهری در مقیاس بزرگتر تا طراحی ساختمان های عمومی و همچنین جزئیات ساختمان ها و ساختارهای شهری و موضوعاتی مثل نوسازی شهری و طراحی ساختمان های عمومی و طراحی پیشرفته معماری و در نهایت می بایست براساس آموخته های خود پروژه پایان نامه را تحویل دهید. در این دوره بیشتر در خصوص معماری خاص فنلاند می آموزید و سعی می کنید تا آن ها را در طرح های خود اجرا کنید. همچنین در استودیوها فرصت تمرین و اجرا و طراحی خواهید داشت تا نتیجه کار شما بهتر شود.

گرایشات تحصیل رشته معماری در فنلاند

تحصیل رشته معماری در فنلاند در دانشکده اولو

دانشکده معماری اولو یک موسسه آموزشی بسیار تمرین مدار است که برای فارغ التحصیلانی که به استخدام های متقاضی رشته معماری و طراحی تبدیل می شوند، فرصت تحصیل ایجاد می کند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی واجد شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکترا در دانشگاه اولو هستند. بیشتر معماران به عنوان طراح ساختمان و طراح شهری فعالیت می کنند. دانشگاه اولو فرصت های تحصیل را با یک پایه علمی جامع از برنامه های دوره 5-6 ساله و دوره های کارشناسی ارشد تا دوره دکترا ارائه می دهد. علاوه بر انواع برنامه های تبادل دانشجو، برنامه های کارشناسی ارشد بین المللی به زبان انگلیسی در 6 رشته تحصیلی ارائه می شود که این دانشگاه را به یک محیط مطالعه بین المللی تبدیل می کند. اگر می خواهید در فنلاند معماری بخوانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *