ویزای تحصیلی

تحصیل رشته معماری در نیوزلند

تحصیل رشته معماری در نیوزلند

تحصیل رشته معماری در نیوزلند در دانشگاه اوکلند و دانشگاه ویکتوریا ولینگتون و انستیتوی فنی یونیتک که جزء بهترین ها هستند ارائه می شود. مطالعات معماری بیشتر در خصوص طراحی ساختمان که بنابر ذوق و هنر انسان ها است. این کار و رشته شامل درک این است که ساختمان برای چه کاری ساخته شده است، چه کسی از آن استفاده می کند، ساختار آن چگونه کار می کند و چگونه با چشم انداز اطراف سازگار است. این جزییات در طراحی مهم هستند و در نیوزلند مسائل مهمی تلقی می شوند. نیوزلند امروزه با چالش هایی مانند پایداری محیط زیست، تکامل فناوری و تغییر نیازهای سکونت انسان روبرو هستند. در رشته معماری وقتی به این چالش ها پاسخ می دهیم، دائماً در حال ساخت و بازسازی دنیای فیزیکی هستیم. شما در این رشته در این کشور می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید.

همچنین در محیط بین المللی آن تجارب ارزشمندی کسب کنید. شما در استودیوهای طراحی کلاس جهانی کار خواهید کرد و با استفاده از پیشرفته ترین ابزارها و نرم افزارها می توانید به نوآوری در علم ، طراحی یا ساخت ساختمان ها و مناظر بدل شوید. مطالعه شما در خصوص موضوعاتی همچون تاریخ، نظریه، فن آوری و ارتباطات را گرد هم خواهد آورد. شما مجهز خواهید بود که مهمترین چالش های امروزی پیرامون عملکرد معماری معاصر و محیط ساخته شده را، چه به صورت محلی و چه جهانی، در نظر بگیرید و به آنها راه حل دهید. در اوکلند و ولینگتون دانشگاه های فراوانی برای تحصیل معماری وجود دارد. پس اگر قصد تحقیق دارید در این دو مکان بیشتر تمرکز کنید. شما می بایست شرایط پذیرش و شهریه و هزینه ها را نیز در نظر بگیرید.

دروس مرتبط با رشته معماری در نیوزلند

برنامه های کشور نیوزلند هم برای دانشجویان بومی نیوزلندی و هم برای دانشجویان بین المللی غیر نیوزلندی به تعادل و مساوات برقرار است و شما در یک کلاس در کنار بومیان خواهید آموخت که چگونه یک معمار حرفه ای شوید. همچنین می توانید در طول این دوره به کار در نیوزلند بپردازید تا درآمدی کسب کنید و کمک خرج خود باشید. خبر خوب این است که می توانید در خصوص رشته خود در دانشگاه و شهر مورد نظر خود کار بیابید. البته شما در دوران دانشجویی به صورت پاره وقت و محدود می توانید کار کنید. در نیوزلند رشته معماری برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد بخش های طراحی و ساخت توسعه یافته است. در دانشکده معماری ولینگتون و اوکلند شما بخشی از این کار خواهید بود. معماری یک رشته گسترده است. در این رشته دروس زیر جهت اعزام دانشجو به نیوزلند ارائه می شود:

  • طراحی فنی
  • معماری فرهنگی و تخصصی
  • نقشه برداری و نقشه کشی
  • اصول رسم و طراحی
  • ریاضیات
  • تاریخ هنر
  • معماری نیوزلند
  • معماری بین المللی
  • پروژه

مدارک لازم برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند

در دانشگاه نیوزلند سطح بالایی از مهارت را می آموزید که از آن در شغل خویش بهره خواهید برد. تسلط بر روند معماری، از طریق پروژه های پی در پی، بدست می آید که شما را یک معمار با تجربه می کند. در حال حاضر چهار برنامه معماری معتبر در نیوزیلند ارائه شده است. این دوره ها از نظر مدت، انعطاف پذیری و محتوا متفاوت هستند. همچنین می توانید در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در نیوزلند معماری بخوانید. شما می توانید مستقیماً از هر دانشکده مورد نظر در مورد برنامه ها و شرایط پذیرش آن ها اطلاعات به روز را بدست آورید. برای تبدیل شدن به یک معمار ثبت نام شده، باید یک استاد معماری (حرفه ای) را نیز به اتمام برسانید، که به طور کامل دو سال طول می کشد.

برترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند

یکی از مهمترین دلایل دانشجویان بین المللی برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند، وجود دانشگاه های معتبر بین المللی در این کشور می باشد. برخی از مهمترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند عبارت اند از:

برترین دانشگاه های نیوزلند برای تحصیل رشته معماریرتبه جهانی دانشگاهخصوصیات
دانشگاه اوکلند315دانشگاه اوکلند طی سال های اخیر به عنوان یک موسسه آموزشی پیشرو در جهان به ویژه در رشته معماری شهرت پیدا کرده است.
دانشگاه کانتربری491دانشگاه کانتربری یک تجربه یادگیری شخصی را برای دانشجویان رشته معماری فراهم می کند. علاوه بر این چشم انداز شغلی مناسبی را برای دانشجویان این رشته تحصیلی تضمین می کند.
دانشگاه ویکتوریا ولینگتون214بر اساس آخرین ارزیابی کیفی صندوق تحقیقات مبتنی بر عملکرد، این دانشگاه برترین موسسه آموزشی در نیوزلند برای شدت تحقیقات با کیفیت بالا است.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین دانشگاه معماری در نیوزلند را از دیدگاه دانشجویان بین المللی مشاهده فرمایید:

محبوب ترین دانشگاه معماری در نیوزلند را از دیدگاه دانشجویان بین المللی

مدارک لازم برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند

بعضی از دانشگاه ها فرصت هایی را برای اجرای پروژه های ساختمانی فراهم می کنند، در حالی که برخی دیگر زمینه های تخصصی تحصیل را ارائه می دهند. رویکرد آموزش معماری بین دانشگاه ها متفاوت است. مهم است که قبل از اقدام به تحقیق و یافتن مدرسه ای متناسب شرایط خود را پیدا کنید مثلا بودجه و مدرک زبانی و سوابق تحصیلی را حاضر نمایید. در روزهای آزاد در سمینارها و کنفرانس ها در دانشکده معماری یا نمایشگاه های دانشجویی شرکت کنید و با دانشجویان و مدرسان فعلی در مورد دوره صحبت کنید. شما می توانید کار دانشجویان فارغ التحصیل را بررسی کنید، که به شما ایده هایی در مورد تمرکز و جهت گیری کارهای جدید را می دهد. کشور نیوزیلند با پرچم یکسان و لهجه گوش نواز به عنوان خواهر کوچکتر استرالیا شناخته می شود.

مقاطع تحصیلی رشته معماری در نیوزلند

نیوزیلند معماری را جزو رشته های ارزشمند معرفی کرده و از دانشجویان و معماران خود می خواهد تا در پیشرفت این علم و زیباسازی شهرها نهایت تلاش خود را بکنند و در واقع برای این منظور به دانشجویان و جوانان مستعد بسیار توجه می کند. این کشور فقط به خاطر مناظرهایش مشهور نیست. بلکه به دلیل آموزش معتبر و دانشگاه های با رتبه علمی خود معروف است. در دانشگاه های نیوزلند دانشگاه صنعتی اوکلند نیز به ارائه رشته معماری می پردازد و شرایط را برای دانشجویان بین المللی فراهم کرده است. باید بدانید که یک سال تحصیلی نیوزیلند در ماه فوریه آغاز می شود و در ماه نوامبر به پایان می رسد.

هنگام درخواست آنلاین نیز باید بدانید که اسنادی که باید ارائه دهید شامل موارد زیر خواهد بود:

  • بیانیه شخصی
  • مدارک تحصیلی
  • مدرک زبان انگلیسی
  • اثبات بودجه
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست
  • برنامه های کمک مالی شما

شرایط تحصیل در رشته معماری در کشور نیوزلند

تحصیل در نیوزلند مقرون به صرفه است. برای تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند، دانشجویان بین المللی در هر سال تحصیلی بین 4000€ تا 10500€ (یورو) پرداخت می کنند. این هزینه مقرون به صرفه تر از تحصیل در دانشگاه های کشورهای دیگر مانند ایالات متحده، کانادا، انگلیس یا استرالیا است. برای مدیریت هزینه ها از تحصیلات عالی خود می توانید برای بورس تحصیلی نیز اقدام کنید. با چنین بنیادی محکم، جای تعجب نیست که دانشگاه های محلی در سطح بین المللی مورد توجه و قدردانی قرار می گیرند. در سال 2024 ، نیوزیلند به عنوان دومین کشور صلح آمیز در فهرست صلح جهانی قرار گرفت. به طور کلی با اطمینان خاطر می توانید در خصوص تحصیل در این کشور فکر کنید. اگر می خواهید با مشاوران متبحر مشورت نمایید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات کلیدی در خصوص تحصیل رشته معماری در نیوزلند

در بخش پایانی مقاله مفتخریم تا به برخی از سوالات پرتکرار شما عزیزان در خصوص تحصیل رشته معماری در نیوزلند پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  • هزینه تحصیل رشته معماری در نیوزلند برای اتباع کشورهای خارجی چقدر است؟ هزینه تحصیل رشته معماری در نیوزلند بسته به دانشگاه مورد نظر و سبک زندگی دانشجویان در این کشور متفاوت خواهد بود، اما به طور معمول بین 3500NZD تا 4500NZD (دلار نیوزلند) در ماه خواهد بود.
  • آیا تحصیل رشته معماری در نیوزلند با بورسیه تحصیلی امکان پذیر است؟ تمامی اتباع کشورهای خارجی که بضاعت مالی کافی برای تحصیل رشته معماری در نیوزلند را ندارند، می توانند از بورسیه های تحصیلی این کشور استفاده کنند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *