ویزای تحصیلی

تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

مهاجرت تحصیلی به کشورهای آسیایی در سال های اخیر محبوبیت بالایی در میان ایرانیان پیدا کرده است. تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور با توجه به شرایط جغرافیایی و توریستی این کشور می تواند یک انتخاب ایده ال برای علاقه مندان و متقاضیان باشد. سنگاپور یکی از کشورهای محبوب در لیست سالیانه جهانگردان بوده و به دلیل برخورداری از اماکن جذاب تاریخی، طبیعی و فرهنگی، یکی از بهترین گزینه های سفر در کشورهای آسیایی به شمار می رود. سنگاپور یکی از مدرن ترین کشورهای جهان بوده و تحصیل و مهاجرت به این کشور متقاضیان بالایی دارد. همکاران ما در تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تهیه این مقاله، به تعدادی از سوالات شما عزیزان در حوزه مهاجرت تحصیلی به سنگاپور و تحصیل رشته هتلداری در این کشور پاسخ داده اند که عبارتند از:

  • مزایای تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور چه بازه ای را در بر می گیرد؟
  • دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در سنگاپور کدامند؟
  • فرصت های شغلی در انتظار فارغ التحصیلان رشته هتلداری در سنگاپور شامل چه مواردی می گردد؟
  • آیا به دانشجویان خارجی در سنگاپور کمک هزینه هایی تعلق می گیرد؟
  • آیا مدرک ارائه شده از سوی دانشگاه های سنگاپور از اعتبار جهانی برخوردار است؟

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای واقع شده در جنوب شرقی قاره آسیا بوده و همسایگی کشورهایی از جمله مالزی و اندونزی قرار گرفته است. این کشور از چند جزیره تشکیل شده و پایتخت آن شهر سنگاپور می باشد. سنگاپور یکی از کشورهایی با چند زبان رسمی می باشند که عبارتند از انگلیسی، مالایی، چینی و تامیل. طبق سیاست های آموزش و پرورش این کشور، دانش آموزان در مدارس علاوه بر زبان مادری خود، زبان انگلیسی را نیز می آموزند. طی سال های اخیر، سنگاپور توانسته 4 رقیب اصلی خود یعنی کره جنوبی، هنگ کنگ و تایوان را از لحاظ درآمد سرانه پشت سر بگذارد.

درباره سنگاپور
مساحت725 کیلومتر مربع
جمعیت5.7 میلیون نفر
حکومتجمهوری با نظام پارلمانی
شاخص توسعه انسانی0.935
واحد پولدلار سنگاپور

دولت سنگاپور مهاجرت به این کشور را برای افراد خارجی از طریق راه های زیادی ممکن کرده است. یکی از این روش ها، مهاجرت تحصیلی می باشد. اعتبار بالای دانشگاه های سنگاپور باعث شده اند تا هر ساله تعداد بالایی تقاضا از سوی دانشجویان بین المللی برای دانشگاه های این کشور ارائه گردد. با توجه به رده بندی های دانشگاه های برتر در هر سال، می توان گفت که مدرک اخذ شده از دانشگاه های سنگاپور از نظر اعتبار با مدرک کشورهایی از جمله انگلیس و استرالیا برابری می کند. رشته هتلداری یکی از هزاران رشته ارائه شده در دانشگاه های این کشور بوده و افراد با تحصیل در این رشته مهارت ها و دانش لازم برای فعالیت در حوزه گردشگری و هتلداری را می آموزند. شایان ذکر است که تحت شرایطی پس از فارغ التحصیلی نیز امکان اشتغال در سنگاپور برای دانشجویان بین المللی فراهم می باشد.

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

با توجه به نرخ بالای سواد در سنگاپور، می توان اذعان داشت که اهمیت تحصیلات در این کشور بالا بوده و هزینه اختصاص یافته به این بخش از سوی دولت قابل توجه می باشد. دانشگاه های برتر سنگاپور متعدد بوده و گزینه های بسیاری پیش روی متقاضیان تحصیل در این کشور می باشد. تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور علاوه بر دانشگاه در مراکز تحصیلی دیگری از جمله کالج ها نیز امکان پذیر است. یکی از دانشگاه های برتر سنگاپور که در زمینه توریسم و هتلداری نیز فعالیت می کند، دانشگاه اسکس(University of Essex) می باشد. این دانشگاه در kaplan واقع شده و رشته هتلداری را در مقطع کارشناسی ارائه می کند. این دوره به طور تمام وقت و 18 ماهه بوده و به زبان انگلیسی ارائه می گردد. از مراکز آموزش دهنده دوره های هتلداری می توان به مدرسه تجارت بوستون (Boston Business School) اشاره نمود.

هزینه تحصیل رشته هتلداری در سنگاپور

در مقایسه با هزینه تحصیل در سایر کشورهای آسیای شرقی، هزینه تحصیل در سنگاپور مبلغ بالاتری را در بر می گیرد؛ با این وجود، با توجه به اعتبار دانشگاه های این کشور و برابر آن با دانشگاه های اروپایی، می توان گفت که انتخاب مقرون به صرفه ای می باشد. طبق موارد اعلام شده از سوی منابع معتبر، هزینه سالیانه تحصیل در سنگاپور برای دانشجویان بین المللی مبلغی در جدود $14000 (دلار آمریکا) را در بر می گیرد. شایان ذکر است که دولت سنگاپور کمک هزینه هایی را نیز برای دانشجویان واجد شرایط در نظر گرفته است. در صورت اخذ نمرات بالا در طی تحصیل، تخفیفاتی برای دانشجویان اعمال می گردد که کمک شایانی به کاهش هزینه های تحصیل و اقامت دانشجویان به شمار می رود. در صورت برخورداری از رزومه تحصیلی قوی و نمرات بالا در مقطع تحصیلی پیشین، کمک هزینه های تحصیلی گوناگونی به دانشجویان تعلق می گیرد.

مقایسه هزینه ماهیانه زندگی در مالزی و سنگاپور

فرصت های شغلی رشته هتلداری در سنگاپور

با توجه به موقعیت جغرافیایی سنگاپور، نیاز به دانش آموختگان و متخصصان حوزه توریسم در این کشور هر روزه در حال افزایش است. فعالیت در حوزه توریسم درآمد بالایی داشته و از مشاغل رایج در سنگاپور می باشد. دانش آموختگان رشته هتلداری در سنگاپور می توانند تا پایان مدت تحصیل خود در این کشور به جستجوی کار پرداخته و پس از اخذ مدرک تحصیلی خود، اشتغال یابند. از موقعیت های شغلی محبوب برای فارغ التحصیلان حوزه هتلداری و توریسم می توان به مواردی از جمله مهمانداری در هتل، هواپیما، کشتی و قطار اشاره نمود. این افراد هم چنین می توانند در هتل ها به عنوان مدیر، مسئول رزرویشن، پذیرش و غیره اشتغال بابند. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در حوزه تحصیل در سنگاپور و یا مهاجرت به این کشور از سایر روش ها، می توانند با کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *