ویزای تحصیلی

تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

تحصیل در کشورهای اروپایی همواره از گزینه های پرطرفدار برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی بوده است و این روش به عنوان یکی از ساده ترین روش های مهاجرت به اروپا شناخته می شود. تحصیل رشته هتلداری در فنلاند یکی از هزاران رشته ارائه شده در دانشگاه های این کشور می باشد که از لحاظ آکادمیک دارای اعتبار بالایی است و در گرایشات گوناگونی ارائه می گردد. علاوه بر مهاجرت تحصیلی، گزینه های دیگری نیز برای مهاجرت به فنلاند وجود دارند که عبارتند از اشتغال در فنلاند، سرمایه گذاری و ثبت شرکت در فنلاند و ازدواج با یکی از اتباع این کشور. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تهیه این مقاله، به بسیاری از سوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت تحصیلی به فنلاند از طریق اخذ پذیرش در رشته هتلداری، از جمله موارد زیر، پاسخ تخصصی و جامعی ارائه داده اند:

  • دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در فنلاند کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته هتلداری در فنلاند چه بازه ای را در بر می گیرد؟
  • چه فرصت های شغلی در انتظار دانش آموختگان رشته هتلداری در فنلاند می باشد؟
  • میانگین درآمد یک رئیس هتل در فنلاند چه مبلغی را شامل می شود؟
  • رشته هتلداری چه مهارت هایی را به فرد آموزش می دهد؟

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای واقع شده در شمال اروپاست که با کشورهایی از جمله روسیه، نروژ و سوئد مرز مشترک دارد. پایتخت این کشور شهر هلسینکی بوده و بزرگترین شهر آن نیز به شمار می رود. زبان های رسمی فنلاند، زبان های سوئدی و فنلاندی می باشند و در برخی موارد نیز زبان انگلیسی به طور گسترده استفاده می گردد. نظام آموزشی فنلاند به عنوان یکی از بهترین ها در جهان شناخته شده است و اهمیت بالای تحصیلات در این کشور بسیار قابل توجه است. علیرغم رکود اقتصادی در کشورهای عضو منطقه یورو، فنلاند از وضعیت بهتری در مقایسه با سایر کشورهای این حوزه برخوردار بوده و اقتصاد قوی تری دارد. از پایه های اصلی اقتصاد فنلاند می توان به صادرات اشاره نمود که بخش زیادی از سود سالیانه اقتصادی آن می باشد.

اطلاعاتی درباره فنلاند
جمعیت5.4 میلیون
مساحت338145 کیلومتر مربع
حکومتجمهوری
شاخص توسعه انسانی0.952
واحد پولیورو
دینمسیحیت

مهاجرت تحصیلی به فنلاند یکی از بهترین راه های اخذ ویزای این کشور در سال 2021 به شمار رفته و متقاضیان زیادی دارد. با توجه به اعتبار موزشی بالای این کشور، تعداد علاقه مندان به ادامه تحصیل و بهره مندی از مزایای آموزشی فنلاند سالانه با رشد بالایی مواجه می گردد و رقابت در این زمینه دشوار تر از قبل شده است. متقاضیان تحصیل در فنلاند می توانند در دانشگاه های گوناگون این کشور تحصیل نموده و گزینه های زیادی را برای انتخاب رشته تحصیل و آینده شغلی خواهند داشت. رشته هتلداری در دانشگاه های کشور فنلاند نیز ارائه شده و علاقه مندان می توانند در مراکز گوناگونی به تحصیل در این رشته بپردازند. این رشته در گرایشات گوناگونی ارائه شده و علاقه مندان می توانند با اخذ مدرک هتلداری در فنلاند، مهارت های لازم برای ورود به این حوزه کاری را فراگیرند.

تاریخچه تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

دانشگاه های ارائه دهنده رشته هتلداری در فنلاند

با توجه به جایگاه علمی بالای فنلاند در اروپا و جهان، می توان اذعان داشت که ادامه تحصیل در این کشور می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی در سال 2021 باشد. رشته هتلداری در دانشگاه ها و مراکز علمی کاربردی در کشور فنلاند ارائه شده و تنوع مراکز ارائه دهنده و گرایشات گوناگون این رشته، باعث شده است تا شانس متقاضیان اخذ پذیرش در این رشته بالا باشد. یکی از مراکز ارائه دهنده رشته هتلداری در فنلاند، Haaga-Helia University of Applied Sciences می باشد که در پایتخت فنلاند، شهر هلسینکی واقع شده است. این مرکز رشته هتلداری را مقطع کارشناسی ارائه داده و این دوره 3.5 سال به طول می انجامد. یکی دیگر از مراکز ارائه دهنده رشته هتلداری در فنلاند، Laurea University of Applied Sciences در شهر Espoo می باشد و دوره مذکور را در سه سال و نیم ارائه می کند.

هزینه تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

هزینه تحصیل در کشور مقصد با توجه به عوامل گوناگونی از جمله مقطع تحصیلی، زبان و رشته انتخابی متغیر است. با توجه به تغییر ارزش پول ایران و دشوار شدن پرداخت هزینه های مهاجرت نسبت به سال های پیشین، انتخاب کشور مورد نظر با توجه به تمکن مالی موضوعی بسیار مهم می باشد. فنلاند یکی از معدود کشورهای اروپایی بوده که کمک هزینه به خصوصی برای دانشجویان بین المللی در نظر نگرفته و پرداخت تمامی هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی به عهده دانشجویان است؛ لذا برخورداری از تمکن مالی مناسب پیش از مهاجرت تحصیلی به فنلاند موضوعی بسیار مهم می باشد. طبق آمار ارائه شده، هزینه تحصیل رشته هتلداری در فنلاند در مقطع کارشناسی، 8000€ (یورو) در سال اعلام شده است. بدیهی است که هزینه ذکر شده در دانشگاه های خصوصی بالاتر بوده و در صورت تحصیل به زبان انگلیسی نیز مبلغ پرداختی بالاتر است.

مقایسه هزینه سالیانه تحصیل رشته هتلداری در رومانی و فنلاند

فرصت های شغلی پس از تحصیل رشته هتلداری در فنلاند

یکی از مزایای مهاجرت تحصیلی به فنلاند، امکان اخذ ویزای کار این کشور در صورت وجود موقعیت های کاری مناسب است. فارغ التحصیلان رشته هتلداری در دانشگاه های فنلاند می توانند در موقعیت های کاری گوناگونی در این کشور مشغول به کار گردند. از جمله فرصت های کاری محبوب برای این دسته از افراد، می توان به مدیریت هتل، کار در بخش های رزرویشن و تشریفات هتل و مهمانداری در هواپیما، کشتی و قطار اشاره نمود. طبق آمار اخذ شده از منابع معتبر، میانگنین درآمد ماهیانه یک مدیر هتل در فنلاند، مبلغی برابر با 8310€ (یورو) اعلام شده است. افراد می توانند با ادامه تحصیل در این رشته و جمع آوری رزومه تحصیلی مناسب، به حوزه تدریس در رشته تخصصی خود نیز وارد گردند. علاقه مندان به تحصیل در فنلاند می توانند برای اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *