ویزای تحصیلی

بورسیه زبان چینی در چین

بورسیه زبان چینی در چین

دلایل متعددی در خصوص لزوم یادگیری زبان چینی وجود دارد و در این متن بر آنیم در زمینه بورسیه زبان چینی در چین اطلاعاتی را ارائه دهیم. زبان ماندارین چینی اصلی ترین زبان دنیا است و تقریبا 900 میلیون نفر در سراسر دنیا این زبان را به عنوان زبان مادری خود می شناسند و بیش از یک میلیارد نفر به این زبان تکلم می کنند. زبان چین قدمت بسیار زیادی دارد در حقیقت زبان چینی نشان دهنده یک تاریخ غنی از سنت های فرهنگی است و شامل تنوع وسیع مردمان، مکان ها و چشم اندازها می شود. در زمینه اخذ بورس این زبان در کشور چین می توانید اطلاعات تکمیلی را از طریق کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کسب نمایید.

لزوم یادگیری زبان چینی

زبان چینی زبانی متنوع است و شامل بسیاری از گویش ها و لهجه های متداول ناشناخته است، در این میان اما زبان چینی ماندارین به عنوان یک استاندارد واقعی پذیرفته شده است. به راحتی می توانید ببینید که چرا زبان چینی با چنین تقاضای بالایی در سراسر جهان رو به رو است. اقتصاد رو به رشد چین در سراسر جهان در مکان هایی مانند مالزی، سنگاپور، تایوان و البته چین، که زبان ماندارین چینی را به عنوان یک مولفه اصلی دربردارد لزوم یادگیری این زبان را به همگان یادآور می شود.


به عنوان کشور تولید کننده تکنولوژی اتصال شرق و غرب اهمیت می یابد. امروزه بیشتر آمریکایی ها در حال یادگیری زبان چینی هستند تا به طور موثر در بازار جهانی شرکت کنند و حرفه های بین المللی را در زمینه های مختلف مانند باستان شناسی، مالی، جامعه شناسی و پزشکی دنبال کنند. برنامه CLS دانشجویان را با زبان ماندارین چینی آشنایی می دهد، همچنین این برنامه فرصتی برای دانشجویان برای تعامل با فرهنگ محلی متنوع چین فراهم می کند.

وبینار تخصصی مهاجرت بدون مدرک زبان

مطالعه زبان چینی در موسسات خصوصی چین

مدارس خصوصی نشان دهنده شیوه ای انعطاف پذیر و اقتصادی برای تحصیل زبان چینی در چین است. هر زمانی که اراده کنید در یک مدرسه خصوصی زبان چینی بیاموزید، از همان زمان ثبت نام می توانید دوره های خود را آغاز کنید. مدارس خصوصی این امکان را فراهم می کنند که هم بتوانید در کلاس هایی با تعداد افراد کمتر شرکت کنید و هم در کلاس هایی که تعداد زبان آموزان در ان بیشتر است (بین 8 تا 10 نفر).

به طور قطع این موضوع بسته به بودجه ای که می خواهید برای زبان آموزی هزینه نمایید، متفاوت خواهد بود. یکی از مزایای مهم موسسات زبان آموزی خصوصی در چین این است که تنها زمان هایی که در کلاس درس شرکت می کنید باید شهریه پرداخت کنید. به عبارت دیگر روزهایی که غیبت می کنید در زمره روزهای کلاسی شما محسوب نمی شود. بنابراین می توانید یادگیری زبان چینی در چین را موازی با دیگر کارها در چین انجام دهید. به عنوان مثال چنانچه در حال سرمایه گذاری در چین و یا تحصیل در چین هستید می توانید، به صورت موازی زبان چینی را نیز بیاموزید. بنابراین، اگر یک روز بیمار یا خسته هستید، نیازی به پرداخت ندارید.

موسسه زبان چینی ماندارین در 2024

موسسه زبان چینی ماندارین، که در سال 2005 تأسیس شده، یکی از قدیمی ترین موسسات زبان و تکنولوژی در چین است. مقر موسسه در حال حاضر در پکن، شانگهای و شنژن است. در این موسسه می توانید با رویکردی منحصر به فرد به تحصیل زبان چینی در چین بپردازید و روش های آموزش در خانه را نیز تجربه کنید.

این موسسه تمرکز خود را بر ارائه خدمات برتر و بهترین تجربه آموزش برای همه دانش آموزان گذاشته است؛ این موسسه با برگزاری دوره های آنلاین با سیستم یادگیری زبان نوظهور آنلاین خود قصد دارد همچنان پیشرو محسوب شود. دوره های تحصیل زبان چینی در چین این موسسه در سال 2024 عبارتند از برنامه گروه فشرده، برنامه گروهی نیمه وقت، درس خصوصی، برنامه ویزای چین و دوره های آماده سازی HSK.

تحصیل زبان چینی در چین در موسسه کیتز

موسسه زبان چینی کیتز در سال 2006 تأسیس شد و یکی از بزرگترین مدارس زبان ماندارین چین در کونمینگ است و به متقاضیان شرکت در دوره های ماندارین به صورت یک به یک و گروه های کوچک زبان چینی آموزش می دهد. در کونمینگ، کیتز با توجه به کیفیت آموزشی خود، 40% دانشجو در هر سال می پذیرد. کیتز تمرینات شخصی و مواد انحصاری برای زبان آموزان را برای رسیدن به اهداف و الزامات یادگیری خود توسعه می دهد.

تحصیل زبان چینی در چین در موسسه زبان CLI

متقاضیانی در این موسسه ثبت نام می کنند که در زمره دانشجویان تحصیل کرده قرار داشته باشند و به دنبال کسب اعتبار یا گروه هایی هستند که به دنبال تجربه شخصی در چین می باشند. برنامه زبان آموزی این موسسه بدون شک یکی از کارآمدترین راه های آموختن زبان ماندارین از طریق آموزش به صورت فردی در تعامل مداوم با زبان و غوطه وری فرهنگی است. علاوه بر این، CLI برنامه تحصیل در خارج از کشور را برای دانشجویان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بین المللی فراهم می کند.

شرکت در گشت و گذارهای مختلف و دوره های آموزش انگلیسی در مورد اقتصاد چین، سیاست و علوم انسانی در زمره برنامه های این موسسه قرار دارد. استفاده از ارتباطات قوی در نهادهای خصوصی و دولتی در سراسر کشور، این موسسه را به یکی از برترین موسسات تحصیل زبان چینی در چین بدل کرده است.

نکاتی پیرامون بورسیه زبان چینی در چین

زبان اصلی چین، زبانی دشوار محسوب می شود. چینی ها از حروف در دستور زبان استفاده نمی کنند، بلکه از شخصیت استفاده می کنند. این باعث می شود تا یادگیری نحوه خواندن و نوشتن زبان آنها حتی دشوارتر شود. اگر دانشجویان آموزش زبان چینی در چین را انتخاب کنند، فرصت های بی شماری برای حرفه های آینده وجود دارد و ورودشان به بازار کار بین المللی تضمین خواهد شد.

آموزش زبان از طریق بورسیه زبان چینی در چین

برای تحصیل زبان چینی در چین و اخذ بورسیه زبان چینی در چین می توان گفت که سه فرصت عمده وجود دارد که از طریق دولت چین، ادارات آموزش و پرورش شهرستان های مختلف در چین و همچنین مهمتر از همه موسسه زبان چینی کنفسیوس اعطا می شود. تمام این راه ها به طور بالقوه در اختیار متقاضیان قرار دارد. دوره اعطا و دریافت بورس تحصیلی بدین صورت است که برای اخذ بورسیه زبان چینی در چین، شما می توانید از اوایل ژانویه تا اواخر ماه مارس هر سال درخواست کنید گرچه فرصت 2024 پایان یافته اما برای ثبت نام در ژانویه سال 2025 خود را آماده نمایید. در نظر داشته باشید که موعدها را به طور مرتب از وبسایت دانشگاه های چین چک کنید.

واجدین شرایط دریافت بورسیه زبان چینی در چین

برای اینکه واجد شرایط اخذ بورسیه زبان چینی در چین باشید باید شرایط زیر را به صورت کامل داشته باشید. متقاضیان باید تابعیت کشور دیگری غیر از جمهوری خلق چین را دارا باشند و سلامت روانی و جسمانی داشته باشند. الزامات مربوط به درجه و سن متقاضیان این است که متقاضیان باید:

  • فارغ التحصیل دبیرستان بوده و حداکثر 25 سال پس از درخواست طی دوره کارشناسی داشته باشند.
  • دارای مدرک لیسانس بوده و حداکثر 35 سال در هنگام درخواست طی دوره کارشناسی ارشد داشته باشند.
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و حداکثر 40 سال در هنگام درخواست دوره دکترا داشته باشند.

بورس تحصیلی زبان چینی شامل مطالعات اصلی و زبان چینی هم در سطح مقدمانی و هم در سطح پیشرفته است، البته این امر همانطور که در نامه پذیرفته شده است تحقق می یابد.

واجدین شرایط دریافت بورسیه زبان چینی در چین

بورسیه زبان چینی در دانشگاه های چین

در اینجا لیستی از دانشگاه های چین ارائه شده است که بورسیه چینی ماندارین (بورسیه کنفوسیوس) را برای دانشجویان خارجی که می خواهند در چین تحصیل کنند ارائه می دهند. این دانشگاه ها با هدف جذب دانشجویان بین المللی برنامه های خود را با ارائه بورس های زبان چینی هر روز افزایش می دهند.

یادگیری زبان چینی یک روند رو به رشد در سراسر جهان بوده است. دانشجویان بیشتری می خواهند زبان چینی را در خود چین یاد بگیرند. برای کسانی که می خواهند چینی را در چین یاد بگیرند، دانشگاه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. در همین حال این دانشگاه ها بورسیه های تحصیلی زیادی را برای یادگیری زبان چینی در اختیار دانشجویان قرار می دهند. در اینجا لیست دانشگاه های چین که برای دانشجویان بین المللی بورسیه زبان چینی ارائه می دهند را مشاهده می فرمایید.

نوع بورسیهنام دانشگاهرتبه
CGS; کشورهای مستقل مشترک المنافع CCSP; ایالات متحده؛ ES; CLGSدانشگاه زبان و فرهنگ پکن1
CGS; کشورهای مستقل مشترک المنافع ایالات متحده؛ CLGSدانشگاه تجارت و اقتصاد بین الملل2
CGS; کشورهای مستقل مشترک المنافع ایالات متحده؛ CLGSموسسه فناوری پکن3
CGS; ایالات متحده؛ CLGSدانشگاه علم و صنعت پکن4
CGS; ایالات متحده؛ CLGSدانشگاه دونگهوا5
CGS; ایالات متحده؛ CLGSدانشگاه مالی و اقتصاد شانگهای6
CGS; CLGS; ایالات متحده؛ کشورهای مستقل مشترک المنافع CCSPدانشگاه شیامن7
CGS; کشورهای مستقل مشترک المنافع ایالات متحده؛ CLGSدانشگاه نینگبو8
CLGSدانشگاه چنگدو9
CGS; CLGS; ایالات متحدهدانشگاه مالی و اقتصاد جنوب غربی10

معرفی دانشگاه زبان چینی در چین 2024

یکی از بهترین دانشگاه های زبان در کالج میدلبروری در ورمونت است. اساتید و کارکنان آنها متخصصانی با سطحی بالا در حوزه های خود هستند و به پیشرفت زبان آموزان خود اهمیت می دهند. هنگام یادگیری یک زبان مانند ماندارین، به سادگی چگونگی خواندن و نوشتن آن را نخواهید آموخت مگر اینکه توسط اساتید خبره آموزش ببینید. استادان دانشگاه میدلبروری بر این باورند که بهترین راه برای یادگیری کامل زبان چینی، یادگیری نحوه صحبت کردن با آن در بستر فرهنگی است. دانش آموزانی که ماندارین را مطالعه می کنند در تای چی، میگیرگان، پخت و پز و پیاده روی شرکت می کنند.

Middlebury بورس تحصیلی و کمک هزینه تحصیلی برای زبان آموزان واجد خود ارائه می دهد. موسسه دیویس به طور کامل مسکن، اتاق و هزینه تحصیل را در اختیار دانشجویان تحت پوشش یک دوره تابستانی ماندارین قرار می دهد. این بورس ها مبتنی بر شایستگی هستند و تنها بهترین دانشجویان انتخاب خواهند شد. همانطور که در این متن در زمینه بورسیه زبان چینی در چین دیدیم، دانشگاه ها و موسسات بسیاری برای بسط فرهنگ و زبان چین حاضر به اعطای بورسیه به متقاضیان بین المللی هستند. اگر شما نیز بار ارتقاء موقعیت شغلی و یا تحصیلی خود به دنبال اقامت چین هستید می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید و در زمینه مهاجرت به چین اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

سوالاتی درباره بورسیه زبان چینی در چین

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا زبان چینی برای تحصیل در این کشور الزامی است؟ باید به این نکته اشاره کرد که امروزه بسیاری از دانشگاه های چینی امکان پذیرش دانشجویان خارجی و انگلیسی زبان را دارد.
  • آیا چین مقصد ماسبی برای یادگیری زبان چینی است؟ بله در این کشور می توان امتیازهای اقامتی از این طریق را نیز به دست آورد.
  • آیا تحصیل زبان چینی در این کشور برای دانشجویان خارجی ممکن است؟ افرادی که کمتر از 25 سال سن داشته باشند، می توانند به دریافت پذیرش امید داشته باشند.
  • مهم ترین مزیت آموختن زبان چینی چیست؟ بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور به زبان چینی ارائه می شوند و البته برای کار دانشجویی و اقامت نیز بسیار مهم است.
  • دوره های زبان چینی در این کشور با بورسیه همراه خواهند بود؟ بله می توان بورسیه تحصیلی نیز دریافت کرد اما باید دانست که محدودیت هایی در این رابطه وجود دارد.
امتیاز دهید

54 دیدگاه برای “بورسیه زبان چینی در چین

  1. Fatameh گفت:

    سلام من ۲۰سالمه و تازه میخوام کنکور بدم مدرک زبان انگلیسی ندارم اما میخوام بعد کنکور بورس تحصیلی زبان چینی در چین رو بگیرم آیا امکانش هست؟و اینکه آیا بدون کنکور و با مدرک دیپلم هم میشه این بورس رو گرفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کلا نباید به این بورسیه امید داشته باشید چون همه افرادی که از این طریق وارد می شن اقدامات لازم رو انجام می دن و به همین دلیل رقابت بسیار سنگین هست و بورسیه ها محدود.
      نیازی به شرکت در کنکور نیست

  2. مریم گفت:

    سلام
    من ۳۶ سالم هست و می خواستم دوره زبان چینی رو تو دانشگاه شانگهای بگذرونم
    می خواستم بدونم ایا امکانش هست
    مممنون میشم اگر من رو راهنمای کنید

    با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید دوره زبان چینی در دانشگاه های این کشور بخونید اما اینکه حتما شانگهای باشه رو نمیشه تضمین کرد

      1. مریم گفت:

        برای شرکت در این دوره حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشت ؟
        من می تونم یه مشاوره ای با شما داشته باشم اگر امکانش باشه
        ممنون

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          حتما باشماره 02191003232 تماس بگیرید و با مشاورین ما صحبت کنید.

  3. زینب گفت:

    سلام با ۲۶ سال سن میشه بورسیه چین گرفت؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      این بورس به افراد زیر 25 سال تعلق میگیره

  4. علی گفت:

    سلام
    من 37 سالم هست و فوق لیسانس رشته کشاورزی دارم. آیا امکان دریافت بورس تحصیلی برای زبان چینی در مقطع لیسانس برای من هست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      میتونید دوره زبان چینی بخونید اما بورس نمیشید

  5. مبینا گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده دو ماه دیگ کنکور دارم بعد آزمون کنکور اگر مدرکhsk 4 بگیرم با مدرک زبان کرهدای تاپیک ۲ یا ۳ ب همراه آیلتس با معدل دیپلم ۱۸ و چند ماه دانشگاه تهران زبان چینی بخونم میتونم اقدام کنم و بورس بگیرم؟ و این رشته ۴ ساله است؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      مدرک زبان کره ای شما در مورد چین به کار نمیاد متاسسفانه اما اگر بخواین در چین دوره زبان بخونید امکانپذیره ولی نه به شکلی که میفرمائید
      به همین خاطر ابتدا مشاوره بشید

  6. HASTI گفت:

    سلام خسته نباشید من راجع به این قضیه خیلی سوال دارم چجوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم بجز تلفنی؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      ابتدا با ما تماس بگیرید تا راه های دیگر رو به شما معرفی نماییم

  7. min78 گفت:

    سلام من دارای کارشناسی زبان روسی هستم و۲۲ سالمه میخواستم برای بورس زبان چینی(کارشناسی یا موسسه) اقدام میتونم بگیرم؟ چه مدرک باید داشته باشم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای خوندن زبان چینی میتونید اقدام کنید مشکلی نداره

  8. ندا گفت:

    سلام با سن 30 سال هم میشه بورسیه زبان چینی گرفت ؟ من لیسانس هستم

    1. داوری گفت:

      سلام
      احتمالش بسیار بعیده و بهتره که برای تحصیل در چین در مقطع ارشد اقدام کنید یا مقصد رو تغییر بدید

  9. سارا گفت:

    سلام من مدرک لیسانس مترجمی انگلیسی دارم و ۲۵ سالمه می خواستم بدونم اگر اقدام کنم بورسیه بهم تعلق میگیره یا نه ؟ و اینکه تا به حال زبان چینی یاد نگرفتم

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله هنوز امکان اخذ بورس برای دوره زبان چینی رو دارید

  10. Aro گفت:

    سلام من شنیدم که برا یادگیری زبان چینی ،حقوق ماهیانه 500دلار داره درسته؟و اینک بعد از پایان تحصیلات میشه اقامت چین رو گرفت؟ هزینه زندگی تو چین بالاست؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      با بورس زبان چینی هزینه های تحصیلتون رایگان خواهد شد اما به شما حقوقی تعلق نمیگیره

  11. Reihane گفت:

    سلام وقت به خیر
    ببخشید ما اگه تو دانشگاه زبان چینی رو یاد گرفته باشیم و مدرک داشته باشیم نمیتونیم برای بورسیه زبان اقدام کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگه شرایطش رو داشته باشید بازم میشه اقدام کرد

  12. Yaldduk گفت:

    سلام ببخشید نمیشه بعد دیپلم اقدام به بورس کرد ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بعد از دیپلم هم امکانپذیره و ملاک داشتن یا نداشتن دیپلم نیست

  13. Asiye گفت:

    شرط گرفتن بورسیه به غیر از سن و معدل چه چیزی هست؟ممکنه ما اقدام کنیم و بورسیه نشیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بورس دوره زبان همین شرط ها هست و الیته من رزومه تون رو نمیدونم که بگم بورس میشید یا خیر. پس لطفا ابتدا روزمه تون رو بفرستید تا بتونم راهنماییتون کنم

  14. Asiye گفت:

    سلام
    ببخشید بعد از اخذ بورسیه مخارج رفتن (بلیط) با خود شخص هستش ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله همینطوره

  15. Ryhne گفت:

    سلام
    سن ۱۶ سال نمیتونه برای این بورس به هیچ وجه اقدام کنه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      شرایط سنیتون به این بورس میخوره مشکلی نداره

  16. فرشاد گفت:

    سلام برای اینکه اقدام کنیم زیر 25 سال حتما باید مدرک کارشناسی داشته باشیم یا با کاردانی هم میشه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله در این زمینه مشکلی وجود نداره و با مدرک دیپلم هم میشه اقدام کرد

      1. N گفت:

        سلام این دانشگاهی که در آخر معرفی کردید که در چین نیست
        در خود چین هیچ دانشگاه عالی برای بورسیه دوره زبان چینی نیست؟
        اگه هست چجوری باید اقدام کنیم؟
        معدل دیپلم هم تاثیر داره؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          بزرگوار کدوم دانشگاه رو میفرمائید؟ لطفا ذکر کنید که اگر اشتباه شده بگم تصحیح کنن.
          بیشتر از معدل شرایط سنی هست که مهمه برای اخذ بورس زبان در غیر اینصورت میتونید زبان بخونید اما بورس نمیشید

  17. Mobina گفت:

    سلام خسته نباشید
    میشه بپرسم بورسیه چه مخارجی رو شامل میشه؟
    مثلا خوابگاه و …

    1. داوری گفت:

      سلام
      بورس هزینه های تحصیل شمارو در برمیگیره و صرفا هزینه خوابگاه رو خواهید داشت

  18. Milad گفت:

    سلام
    ببخشید الان یه سوال برای من پیش اومد اگر که به مدرک زبان نیاز نداره پس اونجا به زبان فارسی تدریس میشه؟
    و یا اینکه نیاز به زبان داره اما مدرک اجباری نیست؟
    با تشکر از شما

    1. داوری گفت:

      سلام
      زبان انگلیسی در حد مبتدی هم بلد باشید کافیه

  19. Hawa گفت:

    سلام من شنیدم که یه هزینه ای هم بابت تحصیل زبان چینی پرداخت میشه که حدود ۵۰۰ ولار هست این درسته؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      هزینه تحصیل این دوره برای شما رایگان میشه

  20. Mobina گفت:

    سلام
    یعنی بدون مدرک زبان انگلیسی میشه اقدام کرد؟
    برای بورسیه شدن یادگیری زبان چینی باید آزمون و امتحان داد؟چطور میتونیم شانسمونو بیشتر کنیم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله بدون مدرک زبان میشه اقدام کرد. خیر باید زیر 25 سال باشید تا این بورس رو بگیرید بالای 25 سال با هزینه اندک میشه زبان بخونید

  21. Kosar گفت:

    ممنون از شما
    فقط اینکه این دوره زمانش چقدر هستش و میدونم از طریق موسسه شما اقدام کنم؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله این دوره معمولا یکسال به طول می انجامه و موسسه سفیران هم با افتخار در این زمینه به شما خدمات رسانی میکنه
      برای اطلاعات بیشتر با شماره 02191003232 تماس بگیرید

      1. salehi گفت:

        سلام من 22سالمه قبلا دبیرستان ول کردم و حالا دیپلم گرافیک رایانه بزرگسالان گرفتم لطفا بگین معتبر هست برای بورسیه؟لطفا راهنماییم کنید

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          گرفتن بورسیه به عوامل مختلفی بستگی داره و نمیشه به راحتی در این رابطه صحبت کرد. با این حال بورسیه های مقطع کارشناسی در چین معمولا به افراد با سن زیر 25 و معدل بسیار بالا داده میشه

  22. Kosar گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای تحصیل در رشته یادگیری زبان چینی نیاز به مدرک ایلتس هستش یا hsk؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      خیر بدون مدرک زبان برای دوره زبان چینی میشه اقدام کرد

      1. مهتا گفت:

        سلام من متولد ۱۳۷۴ هستم لیسانس معماری دارم و سال قبل امتحان hsk 5 دادم میخواستم ببینم امکان بورسیه برای زبان چینی هست؟

        1. داوری گفت:

          سلام
          با توجه به شرایط سنی شما امکان پذیرش وجود داره اما امکان اخذ بورس خیر متاسفانه

          1. Eli گفت:

            درود، من تازه مدرک دیپلم گرفتم ، علاقه دارم دوره زبان چینی در چین بگذرونم البته با هزینه ای به صرفه که بعد وارد دانشگاه های چین برای رشته خودم یعنی بازیگری بشم، چطور میتونم اقدام کنم برای خوندن زبان چینی در چین ؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            دوره های زبان زیادی توی این کشور وجود داره در نظر داشته باشید که باید از طریق اون ها پذیرش دریافت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *