ویزای تحصیلی

تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

متقاضیان بین المللی می توانند جهت تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان در دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات این کشور اقدام نمایند. طول مدت تحصیل این رشته به زبان انگلیسی حدود 7 ترم در مقطع لیسانس میباشد. مجارستان از جمله کشورهای ارزان قیمت با دانشگاه های رنکینگ بالا میباشد که در هر سال پذیرای اکثر دانشجویان بین المللی میباشد، تحصیل مهندسی در این کشور معمولاً با یک دوره مقدماتی زبان انگلیسی برای متقاضیان آغاز میشود.

  • شرایط اخذ پذیرش در رشته های مهندسی از دانشگاه های مجارستان به چه شکل می باشد؟
  • کدامیک از دانشگاه های مجارستان امکان تحصیل در رشته های مهندسی را به زبان انگلیسی دارند؟

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده اطلاع رسانی در مورد اخذ ویزای تحصیلی، شرایط تحصیل در کشور مجارستان به متقاضیان میباشند.

شرایط تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

مهندسین برق و الکترونیک که در دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات مشغول به تحصیل میباشند، وظایف مهمی در زمینه طراحی، ساخت و کارکرد وسایل الکترونیکی، تجهیزات و امکانات برق خواهند داشت، وظایف ذکر شده انجام کارهای اندازه گیری، ارزیابی، کنترل و مدیریت در ارتباط با برق را تضمین می نماید. تحصیل مهندسی برق در مجارستان نسبت به کشورهایی مثل آلمان و اتریش طرفداران کم تری دارد. چون سطح درآمد در مجارستان پایین تر از کشورهای مزبور می باشد.

کار ضمن تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

دوره های پیش دانشگاهی مهندسی در این کشور برای متقاضیان بین المللی ارائه میشود، مجارستان عضو کشوهای شنگن محسوب میشود و این امکان برای متقاضیان فراهم می شود تا بعد از اتمام تحصیل، بتوانند برای کار و ادامه تحصیل در کشورهای این حوزه بدون هیچگونه مشکلی اقدام نمایند. با توجه به این که مهندسی برق جزو رشته های مورد نیاز مجارستان در سال است بازار کار این رشته نیز شرایط خیلی خوبی دارد. فارغ التحصیلان و حتی دانشجویان این رشته می توانند با راحتی شغل مرتبط با رشته خود را پیدا کنند.

البته اگرچه پس از فارغ التحصیلی امکان کار تمام وقت وجود دارد، کار دانشجویی در مجارستان تا سقف 4 ساعت در روز مجاز است. لازم به ذکر است دانشجویان رشته مهندسی برق اگر کارآموزی مرتبط با رشته خود را حین تحصیل داشته باشند درآمد حاصل از کار پاره وقت آن ها می تواند به ساعتی 10€ (یورو) هم برسد.

دانشگاه ها جهت تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

دانشگاه ها جهت تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

شرایط تحصیل در مجارستان همانند کشورهای پیشرفته اروپایی اما با هزینه کمتر امکان پذیر میباشد. این موضوع باعث شده است تا هر ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل در رشته های مختلف به مجارستان مهاجرت نمایند. تحصیل در رشته های مهندسی در بسیاری از دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی امکان پذیر می باشد که یکی از مزیت های مهم تحصیل محسوب می شود.

دوره های پیش نیاز برای افرادی که نیاز به گذراندن بعضی از دروس رشته مهندسی برق و یا تقویت زبان را دارند، برگزار می گردد که متقاضیان در صورت لازم و یا شرایط دانشگاه میتوانند این دوره ها را سپری و سپس تقاضای ورود به دانشگاه را ارائه نمایند. کیفیت تحصیل در دانشگاه های این کشور بالا می باشد. متقاضیان در حین تحصیل میتوانند با دیگر دانشگاه های حوزه شینگن در ارتباط باشند. تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان این امکان را به متقاضیان می دهد تا به منظور تحصیل در مقطع بالاتر و یا کار، هیچگونه نگرانی نداشته باشند. اگر متقاضیان خواستار مهاجرت به مجارستان میباشند، وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که از معتبرترین موسسه مهاجرت کشور می باشد، می توانند شما را در این امر یاری دهند.

مهم ترین سوالات در خصوص تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان

در این بخش به سوالات مهم شما پاسخ می دهیم:

  • شرایط تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان به چه صورت است؟ مهندسین برق و الکترونیک که در دانشکده مهندسی و فناوری اطلاعات مشغول به تحصیل میباشند، وظایف مهمی در زمینه طراحی، ساخت و کارکرد وسایل الکترونیکی، تجهیزات و امکانات برق خواهند داشت، وظایف ذکر شده انجام کارهای اندازه گیری، ارزیابی، کنترل و مدیریت در ارتباط با برق را تضمین می نماید. تحصیل مهندسی برق در مجارستان نسبت به کشورهایی مثل آلمان و اتریش طرفداران کم تری دارد. چون سطح درآمد در مجارستان پایین تر از کشورهای مزبور می باشد.
  • کار ضمن تحصیل در رشته مهندسی برق در مجارستان به چه صورت است؟ دوره های پیش دانشگاهی مهندسی در این کشور برای متقاضیان بین المللی ارائه میشود، مجارستان عضو کشوهای شنگن محسوب میشود و این امکان برای متقاضیان فراهم می شود تا بعد از اتمام تحصیل، بتوانند برای کار و ادامه تحصیل در کشورهای این حوزه بدون هیچگونه مشکلی اقدام نمایند. با توجه به این که مهندسی برق جزو رشته های مورد نیاز مجارستان در سال است بازار کار این رشته نیز شرایط خیلی خوبی دارد. فارغ التحصیلان و حتی دانشجویان این رشته می توانند با راحتی شغل مرتبط با رشته خود را پیدا کنند.
5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *