ویزای تحصیلی

تحصیل پرستاری در فنلاند

تحصیل پرستاری در فنلاند

تحصیل پرستاری در فنلاند با در نظر گرفتن شرایط و سیستم آموزشی این کشور برای دانشجویان و متقاضیان خارجی بسیار مناسب می باشد. تحصیل در کشور فنلاند با کسب پذیرش از از دانشگاه ها و مراکز تحصیلی معتبر این کشور امکان پذیر می باشد. دانشجویانی که به فکر تحصیل پرستاری در فنلاند هستند حتما باید در زمان مشخص شده اقدام به کسب پذیرش از دانشگاه و یا مرکز تحصیلی مورد نظر خود در کشور فنلاند کنند. کشور فنلاند از جمله کشور های اسکاندیناوی به شدت ثروتمند و قدرتمند است. با توجه به جمعیت و تراکم کم جمعیت نسبت به وسعت این کشور و نیاز به بالا به نیروی کار متخصص، ورود به فنلاند و ادامه تحصیل در این کشور مسیر مستقیم و راحت برای ورود به بازار کار و اخذ اقامت دائم و پاسپورت است. از نظر آب و هوایی و شرایط جوی در شرایط بسیار منحصر به فردی قرار دارد. این موضوع موجب جذب دانشجویان و متقاضیان خارجی زیادی به این کشور جهت تحصیل پرستاری در فنلاند شده است.

با داشتن شرایط مورد نظر می توانید به راحتی در دانشگاه های فنلاند مشغول به تحصیل شوید. در ادامه اطلاعات کافی درباره شرایط تحصیل پرستاری در فنلاند توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

شرایط تحصیل پرستاری در فنلاند 2023

تحصیل پرستاری در کشور فنلاند شرایط خاصی دارد و تمامی دانشجویان و متقاضیانی که قصد دارند در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل پرستاری شوند باید از این شرایط به صورت کامل آگاه و مطلع باشند. در فنلاند دانشگاه های بسیار خوبی وجود دارد که رشته پرستاری را با جدیدترین و مدرن ترین متدهای آموزشی به دانشجویان آموزش می دهند. دانشجویان و متقاضیان بین المللی می توانند با شرکت در برنامه ها و دوره های آموزشی پرستاری در دانشگاه های معتبر فنلاند تبدیل به پرستاران حرفه ای شوند.

ارائه مدرک زبان انگلیسی در سال 2023 جهت تحصیل پرستاری در فنلاند ضروری می باشد. متقاضیان برای شرکت در برنامه های تحصیل پرستاری در دانشگاه های این کشور باید مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل 6.5 ارائه دهند. در غیر این صورت، دانشجویان و متقاضیان بین المللی باید قبل از شروع دوره های تحصیلی خود در دوره آموزش زبان شرکت کنند تا مجوز تحصیل پرستاری به زبان انگلیسی در دانشگاه های کشور فنلاند را داشته باشند. یکی دیگر از اصلی ترین شرط های تحصیل پرستاری در فنلاند به پایان رساندن دوره تحصیلی متوسطه و ارائه مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی می باشد. در نوشتار تحصیل در مقاطع دبیرستان و کالج های فنلاند اطلاعات کاملی درباره شرایط تحصیل در دبیرستان های فنلاند ارائه شده است.

شرایط تحصیل پرستاری در فنلاند

مطالب درسی تحصیل پرستاری در دانشگاه های فنلاند

پرستاران بخش مهمی از مراقبت های بهداشتی در بیمارستان ها و مراکز درمانی، اعم از خصوصی یا دولتی هستند. بدون پرستار، کیفیت فعالیت سیستم های بهداشتی و درمانی به طور قابل توجهی کیفیت خود را از دست خواهند داد. پرستاران می کوشند تا سلامتی و کیفیت زندگی افراد، خانواده ها و جوامع را حفظ و همچنین بازیابی کنند. پرستاران جهت اطمینان حاصل کردن از برآورده کردن نیازهای بیماران و افراد در کنار پزشکان و متخصصان مشغول به کار می شوند و مراقبت های مختلفی قبل از عمل، حین عمل و بعد از عمل انجام می دهند. متقاضیان و دانشجویان در زمان انتخاب نوع برنامه تحصیل پرستاری خود حق انتخاب دارند. متقاضیان و دانشجویان با انتخاب هر دوره تحصیلی می توانند سطح دانش بنیادی پرستاری خود را افزایش دهند و از فرصت ها برای پیشرفت در مهارت های پرستاری به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

بازه زمانی و مطالعات پرستاری در دانشگاه های فنلاند

بعد از انتخاب برنامه و دوره تحصیلی، دانشجویان و متقاضیان می توانند انتخاب کنند که در چه زمینه ای از رشته پرستاری قصد دارند مشغول به تحصیل شوند. از اصلی ترین تخصص ها در رشته پرستاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مراقبت های متمرکز
  • بهداشت حرفه ای
  • شرایط بهداشتی مزمن
  • مراقبت های اورژانسی
  • سلامت روان

در زمان حضور در آموزش های عملی، دانشجویان می توانند به عنوان یک پرستار در محیط کار مشغول به کار شوند و مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنند و تجربه کسب کنند. با قرار گرفتن در این شرایط، متقاضیان می توانند انتخاب کنند که علاقه آن ها در کدام بخش از امور پرستاری می باشد. دانشجویان می توانند در سه دوره اصلی Bachelor، Master و PhD مشغول به تحصیل رشته پرستاری شوند. اولین دوره تحصیل پرستاری حداقل سه سال به طول می انجامد و متقاضیان با کسب مدرک این دوره می توانند در دوره کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شوند.

دومین دوره تحصیلی و یا دوره کارشناسی ارشد حداقل دو سال طول می کشد. متقاضیان برای کسب مدرک دکترا نیز باید از 3 الی 4 سال مشغول به تحصیل شوند. به طور معمول تحصیل پرستاری در یکی از چهار زمینه اصلی پرستاری امکان پذیر می باشد. این چهار زمینه اصلی پرستاری بزرگسالان، پرستاری کودکان، پرستاری از معلولیت یادگیری و همچنین پرستاری از سلامت روان می باشند. در ادامه با دانشگاه های پرستاری فنلاند آشنا خواهید شد. شما عزیزان اگر به فکر مهاجرت به کشور فنلاند هستید می توانید با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و از شرایط، هزینه ها و راه های مهاجرت به فنلاند آگاه شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

6 دیدگاه برای “تحصیل پرستاری در فنلاند

  1. سعید گفت:

    سلام وقت بخیر ۲۵ ساله هستم کارشناس پرستاری میخوام برای ارشد پرستاری اقدام کنم خواستم ببینم شرایطش چطوره و چه مدرک زبانی رو میخواد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید به سایت دانشگاه مورد نظر خودتون مراجعه کنید، مدارک مورد نیازی که توی سایت دانشگاه نوشته رو آماده کنید و در زمان مورد نظر قرار گرفته شده، برای دریافت پذیرش اقدام کنید

  2. فروغ قوامی گفت:

    با سلام . برای پرستاری میشه با 33سال سن اقدام کرد؟
    دیپلم تجربی هستم. ارشد مدیریت کشاورزی

    1. داوری گفت:

      سلام بر شما
      برای همه کشورها نه اما کشورهای محدودی هستن که با توجه به شرایط سنیتون بتونید در اونها پرستاری بخونید

  3. مریم گفت:

    سلام. اگر دبیرستان رشته ریاضی بوده باشیم هم امکان گرفتن پذیرش تو رشته پرستاری هست؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما بله اگر که آزمون پزشکی را قبول شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *