ویزای تحصیلی

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ

علاقمندان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین نیز هر ساله درخواست های پذیرششان را به این دانشگاه ارسال می­نمایند. این دانشگاه به طور مستقیم تحت نظارت آموزش و پرورش کشور چین فعالیت می­ نماید. دانشگاه شاندونگ در شهر پکن واقع گردیده است و دارای سه شعبه در شهرهای دیگر کشور چین از جمله جینان، چینگدائو و ویهای است. این دانشگاه از قدیمی ترین دانشگاه های چین است که در سال 1901 در شهر پکن تأسیس گردید و در طول فعالیت خود از اعتبار و رنکینگ بالایی برخوردار بوده است. این دانشگاه امکانات مدرن و پیشرفته ای را در اختیار دانشجویان قرار می­ دهد.

به طوری که هم اکنون 7 بیمارستان جهت کارآموزی دانشجویان و 97 پایگاه برای تمرین و آموزش در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. در حال حاضر در میان 100 دانشگاه موجود در کشور چین رتبه 14 را داراست. پذیرش و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین به آسانی ممکن است و بستگی به رشته تحصیلی دانشجویان دارد. دانشگاه شاندونگ در گذشته مرکز آموزش های طب سنتی در چین بود و هم اکنون تبدیل به دانشگاهی مدرن برای تحصیل دانشجویان تبدیل شده است. همچنین 2 بیمارستان وابسته به این دانشگاه در حال فعالیت می ­باشند. کارشناسان و مشاورین مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دانشجویان عزیز را در این زمینه راهنمایی و یاری می­ نمایند. ناگفته نماند دانشگاه شاندونگ یکی از دانشگاه های معتبر و مورد تأیید وزارت علوم ایران است.

شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ

این دانشگاه یکی از عالی رتبه ترین دانشگاه ها از لحاظ یکپارچگی در دانشگاه های چین شناخته می شود و هم اکنون رتبه 7 را در این زمینه به خود اختصاص داده است. از جمله رشته های کلیدی در این دانشگاه می ­توان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • بافت شناسی
  • جنین شناسی
  • پزشکی داخلی زنان و زایمان

همچنین پزشکی بالینی دانشگاه شاندونگ دارای بالاترین رتبه در میان 10 دانشگاه برتر چین قرار دارد. هم اکنون نیز 13 مدرسه تحت نظارت این دانشگاه مشغول به فعالیت است. این دانشگاه برنامه های متعددی را در مقاطع مختلف تحصیلی به دانشجویان ارائه می ­دهند. در مقطع کارشناسی 20 برنامه تخصصی در 36 رشته مختلف، 26 برنامه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و 15 برنامه تحصیلی در مقطع دکترا به دانشجویان ارائه داده می­ شود. در این دانشگاه 59 استاد در مقطع دکترا، 229 استاد در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین 250 استاد و 4 استاد افتخاری به علاوه 499 دانشیار در این دانشگاه به دانشجویان خدمت می­ نمایند.

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ

دانشجویان با استفاده از بورسیه های تحصیلی دانشگاه شاندونگ می­ توانند به صورت رایگان در این دانشگاه تحصیل نمایند. البته این بورسیه ها تنها به دانشجویانی که دارای رزومه های قوی تحصیلی هستند تعلق می ­گیرد. اکثر بورسیه های تحصیلی این دانشگاه مربوط به دانشجویان دوره های تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا است و این باعث می­ شود تا دانشجویان در این مقطع به راحتی به و با تمرکز بیشتری به تحصیل بپردازند. البته در کل می توان گفت هزینه تحصیل در دانشگاه های چین بسیار مقرون به صرفه است. هزینه های زندگی نیز در کشور چین زیاد بالا نیست.

بورسیه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ

مدارک 2023 جهت پذیرش در دانشگاه شاندونگ

دانشجویانی که قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین 2023 را دارند باید تمامی مدارک زیر را به همراه فرم درخواست پذیرش خود به این دانشگاه ارائه نمایند:

  • ارائه اصل پاسپورت معتبر
  • اسکن پاسپورت دانشجو
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده اتمام تحصیلات دوره دبیرستان دانشجو است
  • توصیه نامه از دبیرستان
  • ارائه مدارکی که مهارت زبان انگلیسی و یا چینی دانشجو را بیان می­ نماید
  • ارائه مدارکی که مربوط به تمکن مالی دانشجو برای پرداخت هزینه تحصیل و زندگی در چین را بیان نماید

دانشگاه شاندونگ امکانات مناسبی را به دانشجویان ارائه می­دهد. بطوریکه تمامی کلاس های درس این دانشگاه مجهز به امکانات مدرنی همچون کامپیوتر، مرکز صوتی، آزمایشگاه آموزش شبکه، آزمایشگاه های میکرو آموزش چند رسانه ای و سالن های موسیقی گالری هنرمندان و تلویزیون کابلی می­باشند.

کتابخانه دانشگاه شاندونگ چین

دانشگاه شاندونگ مجهز به کتابخانه بزرگی است که دارای 1470000 کتب و مجلات می­ باشد. همچنین این کتابخانه دارای اتاق هایی جهت مطالعه الکترونیکی دانشجویان است و اتاقی نیز جهت مطالعه دانشجویان بین المللی که امکان مطالعه کتب و مجلات و نشریات به زبان انگلیسی ایجاد نموده است. دانشجویان براحتی می­توانند منابع مورد نیاز علوم پزشکی خود را به زبان انگلیسی در این دانشگاه بیابند. دانشجویان در صورتیکه با سوالاتی در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین روبرو شدند می ­توانند با مشاورین با تجربه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار نموده و پاسخ تمامی سوالات خود را در زمینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه شاندونگ چین بیابند.

3.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *