ویزای تحصیلی

مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس

مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس

همه افرادی که می خواهند وارد مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس شوند، باید شرایط خاصی در این زمینه داشته باشند. زیرا تعداد دانشگاه هایی که در این کشور دوره تحصیلات تکمیلی را پوشش می دهند بسیار محدود می باشد. اما در نظر داشته باشید که دانشگاه های این کشور کیفیت بسیار بالایی دارند و هر ساله متقاضیان زیادی با هماهنگی های قبلی در جلسات مشاوره با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرکت می کنند تا درباره شرایط تحصیل در سنت کیتس مطلع شوند.

سنت کیتس کشوری با جمهوری پارلمانی (برای نخست‌وزیر) و نیمه مستعمره پادشاهی مشروطه می باشد که در دریای کارائیب قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این کشور یک جزیره می باشد و کمتر از 60000 نفر جمعیت دارد. کشور سنت کیتس تا سال 1983 تحت کنترل بریتانیا بود اما بعد از این تاریخ، کشور سنت کیتس به استقلال دست یافت.

تحصیل در سنت کیتس در 2024

افرادی که می خواهند برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در سال 2024 در این کشور از کمک هزینه های تحصیلی برخوردار شوند، باید در نظر داشته باشند که دانشگاه های کشور سنت کیتس ثروتمند نیستند. دانشجویان خارجی باید به دنبال حقوق و یا بورسیه تحصیلی باشند تا شرایط تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس برای آن ها آسان تر شود. دانشجویانی که می خواهند در دانشگاه های کشور سنت کیتس مشغول به تحصیل شوند، در اولین گام باید توسط یک استاد با تجربه، برای ورود به این دانشگاه راهنمایی شوند. سپس مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شوند.


لازم به ذکر است که زمان دوره تحصیلی بستگی به وضعیت تحصیلی دانشجو و رشته تحصیلی وی دارد. به یاد داشته باشید که در سال 2024 رشته های علوم انسانی از بهترین گزینه های تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه های کشور سنت کیتس می باشند.

مدارک پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس

همانطور که می دانید تحصیل در دانشگاه های یک کشور خارجی نیاز به ارائه مدارک مشخصی دارد و این مدارک و اسناد باید به طور کامل ارائه شوند تا پرونده دانشجو دچار نقص یا کنسلی نشود. به طور کلی برای تحصیل در این کشور دانشجویان و متقاضیان خارجی باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • مدرک آیلتس
  • تمامی مدارک تحصیلی قبلی به همراه ریز نمرات و ترجمه رسمی
  • پرونده سوابق کاری و سوابق تحصیلی
  • تالیف کتاب
  • داشتن مدرک آلتس با نمره 7
  • داشتن استاد راهنما
  • مقاله های درسی

مدارک پذیرش مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس

کار دانشجویی در سنت کیتس

دانشجویان در این کشور می توانند مانند دانشجویان سایر کشورهای جهان در کنار تحصیل در سنت کیتس، مشغول به کار شوند. درآمد داشته باشند و از این درآمد برای پرداخت هزینه های مختلف دانشجویی و اقامتی استفاده کنند. به طور کلی زمان کاری دانشجویان دانشگاه های کشور سنت کیتس به صورت زیر می باشد:

  • دانشجویان دوره لیسانس و فوق لیسانس می توانند هر هفته به مدت 20 ساعت مشغول به کار شوند و درآمد داشته باشند.
  • دانشجویان دوره دکترا می توانند هر هفته به مدت 30 ساعت مشغول به کار شوند و درآمد داشته باشند.

تحصیل در دوره لیسانس در سنت کیتس

برای تحصیل در دوره لیسانس در معتبر ترین دانشگاه های این کشور دانشجویان باید شرایطی از جمله داشتن مدرک دوره متوسطه (دیپلم و پیش دانشگاهی)، داشتن مدرک زبان معتبر، داشتن توان مالی مورد نیاز، داشتن سلامت کامل و اثبات آن با ارائه مدارک و نداشتن سابقه جرم و اثبات آن با ارائه مدارک احراز نمایند. دوره لیسانس حداکثر 4 سال به طول می انجامد و دانشجویان می توانند در رشته های پزشکی، رشته های مهندسی، رشته علوم انسانی، رشته کسب و کار و رشته امور مالی و سایر رشته های موجود مشغول به تحصیل شوند.

ویزای همراه دانشجو در سنت کیتس

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور برای تمامی هموطنان ممکن می باشد. اما شایان ذکر است که در صورتی که شما عزیزان بخواهید برای مهاجرت به کشور سنت کیتس از طریق روادید دانشجویی همراه داشته باشید. می توانید بعد از مهاجرت به این کشور و مشخص کردن محل سکونت و انجام تمامی امور مربوطه، برای انجام کارهای ویزای همراه خود نیز اقدام کنید. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با افتخار انجام امور تمامی پرونده های مهاجرتی هموطنان عزیز را به عهده می گیرند و شما را در پروسه مهاجرت به کشور مورد نظر یاری خواهند کرد.

پرسش های کلیدی در رابطه با مقطع کارشناسی ارشد در سنت کیتس

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه همواره مطرح می شوند را می توان به شرح زیر دانست:

  • دوره تحصیلی در این مقطع چقدر به طول می انجامد؟ به مانند اکثر کشورهای جهان، این دوره آموزشی 2 ساله است.
  • فرایند دریافت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد در این کشور سخت است؟ بله! بسیاری از رشته های تحصیلی در این کشور در مقطع کارشناسی ارشد ارائه نمی شود.
  • آیا هزینه های تحصیل در این کشور برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بالا است؟ با توجه به کیفیت آموزش در این کشور، می توان گفت که سنت کیتس، کشوری مقرون به صرفه نیست.
  • مزیت تحصیل در این مقطع تحصیلی برای دانشجویان خارجی در سنت کیتس چیست؟ این کشور می تواند برای اقامت بلند مدت مناسب باشد اما به طور کلی امتیاز ویژه ای ندارد.
  • زبان تحصیلی در این مقطع چیست؟ دوره های کارشناسی ارشد در این کشور به زبان انگلیسی برگزار می شوند و این خود یکی از برتری های خوب در این زمینه است.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *