ویزای تحصیلی

مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی

مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی، کشوری با آب و هوای گرمسیری و سرسبز است و بسیاری از دانشجویان برای ادامه تحصیل، مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی را ترجیح میدهند. این کشور دارای شرایط تحصیلی ایده آلی است که برخی از متقاضیان ایرانی نیز به دنبال اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های این کشور هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله ذیل را نوشته است مهاجران عزیز آفریقای جنوبی بتوانند اطلاعات مفیدی را بدست آورند.

دانشگاه های مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی 2024

آفریقای جنوبی دانشگاه های مشهور و برگزیده ای دارد که انواع رشته های تحصیلی را در مقاطع مختلف از جمله مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی ارائه می دهند.


برخی از دانشگاه های معروف آفریقای جنوبی در سال 2023 عبارتند از:

دانشگاهجزئیات
دانشگاه کیپ تاوناین دانشگاه در شهری به همین نام قرار دارد که در سال 1829 میلادی ساخته شده است. این دانشگاه دارای 6 دانشکده در رشته های حقوق، علوم، بهداشت، علوم انسانی، مهندسی و علوم زیستی و اقتصاد و بازرگانی می باشد.
دانشگاه ويتواترسرانددانشگاه فوق در مرکز ژوهانسبورگ قرار دارد و قدمت آن به سال 1896 میلادی می رسد. این دانشگاه در برگیرنده 5 دانشکده در رشته های حقوق و مدیریت، بازرگانی، علوم بهداشت و سلامت، علوم انسانی، مهندسی و علوم زیستی می باشد.
دانشگاه استلنبوشاین دانشگاه در استان کیپ غربی و در شهری به همین نام واقع شده است. سال بنای این دانشگاه سال 1918 میلادی می باشد و دارای 10 دانشکده در رشته های مختلف می باشد.
دانشگاه كوازولو – ناتالدانشگاه مذکور در استانی به همین نام و در سال 2004 میلادی ساخته شده است. این دانشگاه دارای 5 پردیس می باشد.
دانشگاه ژوهانسبورگدانشگاه ژوهانسبورگ در شهر ژوهانسبورگ قرار دارد و دارای 8 دانشکده مجزا از جمله هنر و معماری و افتصاد و بازرگانی و غیره با بیش از 50000 دانشجو می باشد که حدود 3000 دانشجوی خارجی از 80 کشور جهان در آن مشغول به تحصیل هستند.

دانشگاه های مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی

زبان مورد نیاز مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی 11 زبان رسمی دارد. همچنین دارای 8 زبان منطقه ای شناخته شده دیگر نیز می باشد. لذا در مناطق مختلف کشور با طیف گسترده ای از زبان های مختلف صحبت می شود. رایج ترین زبان هایی که برای تدریس، تحصیل در آفریقای جنوبی و حتی مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی استفاده می شود، انگلیسی و آفریقایی است. اکثر دانشگاه ها در کشور آفریقای جنوبی به شما این امکان را می دهند دوره های تحصیلی را به هر دو زبان انتخاب کنید.

اگر زبان تحصیلی با زبان مادری یکی نباشد، ارائه مدارکی از مهارت و تسلط شما بر روی زبان تحصیلی الزامی می باشد. البته برای یادگیری زبان های رسمی در این کشور، دوره های آموزشی وجود دارد که فرصت مناسبی برای یادگیری آنها در زمان تحصیل می باشد. برقراری ارتباط با افراد محلی و سایر دانشجویان روشی عالی برای تمرین و بهبود مهارت های متقاضی در زمینه یادگیری زبان است. تسلط به یک زبان دیگر موضوعی است که در رزومه کاری شما بسیار عالی به نظر می رسد.

چگونگی اخذ ویزای تحصیلی آفریقای جنوبی

دانشجویان بین المللی جهت مهاجرت به آفریقای جنوبی از روش تحصیلی، نیازمند اخذ ویزای تحصیلی می باشند. لذا تا زمانی که ویزای معتبری اخذ نشده باشد، دانشگاه قادر به ثبت نام متقاضی به عنوان دانشجو نخواهد بود. از این رو، متقاضی باید در سفارت برای ویزا اقدام نماید. مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی به منظور تحصیل در مقطع کارشناسی در آفریقای جنوبی به شرح زیر می باشد:

  • تکمیل فرم درخواست و ارائه آن
  • گذرنامه دارای اعتبار
  • تعداد 2 قطعه عکس گذرنامه ای
  • نامه رسمی پذیرش از دانشگاهی در کشور آفریقای جنوبی
  • گواهی عدم سوء پیشنیه یا سابقه کیفری
  • جزئیات پرواز و اطلاعات پرواز متقاضی
  • اثبات منابع مالی کافی برای تامین شهریه، هزینه های زندگی و بیمه درمانی
  • رسید پرداخت هزینه های صدور ویزا

ویزای دانشجویی فقط برای مدت زمان اخذ مدرک تحصیلی معتبر است. در طول مدت تحصیل فقط اجازه کار پاره وقت به متقاضی داده می شود که به صورت 20 ساعت در هفته می باشد. سایر اطلاعات موجود را از کارشناسان و مشاوران حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیگیر شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *