ویزای تحصیلی

مقطع کارشناسی در سنگاپور

مقطع کارشناسی در سنگاپور

کشوری در مجمع الجزایر مالایی به نام جمهوری سنگاپور که در شبه جزیره مالایا قرار گرفته است و در واقع کوچک ترین کشور جنوب آسیا محسوب می شود. اقتصاد این کشور یکی از موفق ترین اقتصادهای بازار محسوب می شود و بحث تحصیل در سنگاپور از سال های گذشته بسیار پرطرفدار بوده است. مقطع کارشناسی در سنگاپور در اکثر رشته های برتر در زمینه علوم انسانی، علوم پزشکی، فنی و مهندسی برای متقاضیان امکان پذیر است. لازم به ذکر است که دانشجویان می توانند از کیفیت سیستم آموزشی این کشور و امکانات آموزشی با هزینه مقرون به صرفه بهره مند شوند.

میزان مالیات پایین در سنگاپور برای دانشجویان متقاضی کار بعد از فارغ التحصیلی بسیار وسوسه انگیز است و باعث می شود سالانه افراد زیادی جذب تحصیل در این کشور شوند. این مقاله توسط کارشناسان متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است.

شرایط مقطع کارشناسی در سنگاپور در 2024

تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور توسعه یافته به زبان انگلیسی مقدور است. مدت زمان مقطع کارشناسی در سنگاپور حداکثر 4 سال می باشد. این کشور کوچک یکی از بهترین انتخاب ها برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی می باشد. زیرا در زمینه تحقیقات و نوآوری یکی از کشورهای پیشرو در جهان است. کشور سنگاپور در کل 34 دانشگاه و مرکز آموزش عالی دارد که 6 مورد از این دانشگاه ها به صورت دولتی افتتاح شده اند و اداره می شوند.


اخذ پذیرش در دانشگاه های سنگاپور مرحله اول برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور است و متقاضیان باید از طریق وب سایت رسمی دانشگاه مورد نظر اقدام کنند. مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در کشور سنگاپور باعث شده است که امروزه هزاران دانشجوی خارجی در این کشور مشغول به تحصیل باشند. این کشور دو دانشگاه مطرح و برتر در سطح بین المللی دارد که یکی دانشگاه ملی سنگاپور و دیگری دانشگاه فنی نانیانگ می باشد. اخذ پذیرش از این دانشگاه ها بسیار رقابتی است.

بورسیه مقطع کارشناسی در سنگاپور

دانشجویان واجد شرایط می توانند برای مقطع کارشناسی در سنگاپور از بورسیه تحصیلی استفاده کنند که از طرف موسسات خارج از دانشگاه پرداخت می شود. فاند تحصیلی در سنگاپور شامل هزینه های شهریه دانشگاه و هزینه های جانبی تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. کمک هزینه های تحصیلی در سنگاپور به 3 دسته کلی تقسیم می شوند که در لیست زیر به طور مختصر به توزیع و بررسی آن ها می پردازیم:

  • بورسیه تحصیلی NUS که مخصوص تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های این کشور می باشد
  • کمک هزینه تحصیلی ASEAN که مخصوص دانشجویان بین المللی شهروند کشورهای جنوب شرقی آسیا می باشد
  • بورسیه تحصیلی APES که فقط به دانشجویان تمام وقت رشته پرطرفدار MBA تعلق می گیرد

بورسیه مقطع کارشناسی در سنگاپور

دریافت ویزای مقطع کارشناسی در سنگاپور در 2024

برای اخذ ویزای تحصیلی کشور سنگاپور باید ابتدا از یکی از دانشگاه های معتبر این کشور در سال 2024 پذیرش بگیرید. باید در زمان درخواست برای دریافت ویزای مقطع کارشناسی در سنگاپور تمام مدارک و اسناد مورد نیاز از قبیل موارد ذیل را ارائه کنید:

  • گواهی تسلط به زبان انگلیسی
  • گواهی تمکن مالی
  • اصل و کپی گذرنامه
  • اصل و کپی مدارک دیپلم و دوره پیش دانشگاهی و غیره

توجه داشته باشید که شما باید حداکثر تا 2 هفته بعد از اخذ تاییدیه پذیرش از دانشگاه های سنگاپور نسبت به درخواست ویزای تحصیلی جهت مهاجرت به سنگاپور اقدام کنید. علاوه بر مدارک فوق باید اسناد زیر را نیز آماده کنید و همراه خود داشته باشید تا فرآیند دریافت ویزای تحصیلی سنگاپور برای شما تسریع و تسهیل شود:

  • ارائه اطلاعات تماس در سنگاپور و آدرس محل اقامت دانشجو
  • تکمیل و تحویل درخواست شماره نامه 16 EFORM
  • یک قطعه عکس پاسپورتی با زمینه سفید
  • اثبات تمکن مالی از طریق گواهی حساب بانکی
  • گواهی سلامت پزشکی از بیمارستان های سنگاپور
  • گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی عدم اعتیاد

نکته مهم این است که بعد از پایان تحصیل در سنگاپور اگر بتوانید در یکی از شرکت های خصوصی یا دولتی مشغول به کار شوید می توانید بعد از 6 ماه اقامت دائم این کشور را اخذ کنید. مقطع کارشناسی در سنگاپور که یکی از امن ترین کشورهای جهان می باشد با توجه به فاصله نزدیک با ایران و کیفیت سیستم آموزشی و بالا بودن سطح کیفیت زندگی یک انتخاب ایده آل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به سنگاپور یا ویزای کاری سنگاپور با کارشناسان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل نمایید.

پرسش های کلیدی درباره مقطع کارشناسی در سنگاپور

برخی از مهم ترین پرسش هایی که درباره این مقطع تحصیلی پیش می آید عبارتند از:

  • این دوره آموزشی در سنگاپور چقدر به طول می انجامد؟ این دوره 4 ساله است.
  • بهترین رشته های مقطع کارشناسی در سنگاپور کدامند؟ تحصیل در رشته های گروه مهندسی بهترین کیفیت در این کشور را دارند.
  • آیا می توان در سنگاپور به بورسیه مقطع لیسانس دست پیدا کرد؟ بله این امکان وجود دارد. با این حال نباید به امید دریافت بورسیه آن را برای تحصیل خود انتخاب کرد.
  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در این کشور چقدر است؟ شهریه دانشگاهی معمولا از 14000$ (دلار) در سال آغاز می شود.
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *