ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی به گونه ای نیست که بتوان آن را به بسیاری از افراد توصیه کرد. در حال حاضر بسیار مهم است که فرد بتواند در مسیری به ادامه تحصیل بپردازد که از نظر هزینه ها مقرون به صرفه بوده و از نظر کیفیت آموزش نیز شرایط مناسبی داشته باشد. باید به این نکته اشاره داشت که اسلوونی در حال حاضر یکی از کشورهای ارزان جهان برای تحصیل است اما در رشته ای مانند تخصص بیماری های تنفسی، نمی توان این کشور را در دسته کشورهایی قرار داد که از نظر علمی در شرایط مناسب قرار دارند. محدودیت های تحصیل در کشور اسلوونی اگرچه کم است اما امتیازات تحصیل در کشورهای مختلف نیز متفاوت است.

در حال حاضر دانشگاه های اسلوونی در رتبه بندی های جهانی جایگاهی ندارد و به همین دلیل نمی توان آن ها را به عنوان مقصدی معرفی کرد که شرایط مناسبی برای تحصیل دارد. دانشگاه های اسلوونی اما از نظر کیفیت آموزش در شرایط مناسب قرار دارند و می توان انتظار داشت که این کشور عضو شنگن، در آینده ای نه چندان دور به یکی از کشورهای مهم برای تحصیل در رشته های مختلف تبدیل شود. در همین راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی خواهند پرداخت تا علاقمندان بتوانند با دید باز در این رابطه تصمیم گیری کنند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی چیست؟
  • محدودیت های تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چیست؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

برای این که فردی بتواند در رشته تخصص بیماری های تنفسی به ادامه تحصیل بپردازد، باید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود در این رشته را به دست آورد که به طور تقریبی این دوره حدود 6 سال به طول خواهد انجامید. دانشجویانی که پس از این دو دوره به کار مشغول شده باشند، این شانس را خواهند داشت که بتوانند در دوره تخصص نیز ورود کرده و شرایط کاری خود را بهبود ببخشند و در غیر این صورت باید به عنوان یک کارشناس به کار ادامه دهند.

در حال حاضر اثری از دانشگاه های اسلوونی در رتبه بندی های جهانی در رشته تخصص بیماری های تنفسی دیده نمی شود و به همین دلیل نمی توان این کشور را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی معرفی کرد. شاید یکی از معدود امتیازاتی که تحصیل در اسلوونی به همراه دارد، هزینه های کلی تحصیل در این کشور است اما به طور کلی می توان در تصویر زیر اطلاعات دقیق تری در رابطه با تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی به دست آورد.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

باید در نظر داشت که اسلوونی برای افراد مناسب تر است که در دوره های قبلی تحصیل خود رتبه های خوبی به دست نیاورده اند و در نتیجه نمی توانند برای ادامه تحصیل به دانشگاه های بزرگ و برتر جهان مهاجرت کنند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

اسلوونی یکی از ارزان ترین کشورهای جهان برای تحصیل است و افرادی که این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، نیازی به نگرانی های شدید در مورد هزینه های زندگی خود در این کشور نخواهند داشت. هزینه زندگی برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 400€ (یورو) در ماه است و دانشجویان برای این که بتوانند این هزینه های را پرداخت کنند، می توانند از فرصت کار نیمه وقت در این کشور استفاده کنند. البته باید در نظر داشت که در حال حاضر کاریابی در اسلوونی برای دانشجویان چندان ساده نیست.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور نیز بسیار مقرون به صرفه است و دانشجویان برای تامین هزینه های تحصیل خود در این رشته به طور تقریبی به بودجه ای در حدود 4500€ (یورو) نیاز خواهند داشت و این مسئله ای است که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. برخی مهم ترین محدودیت هایی که این مسیر را تحت تاثیر قرار می دهد، امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور است.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسلوونی

شرایط کار یک متخصص بیماری ها تنفسی در اسلوونی

برای این که دانشجویان بتوانند اقامت خود را به دست آورند، باید بعد از دوره تحصیل خود به دنبال کار بگردند و پس از امضای قرارداد کاری، ویزای کاری این کشور را به دست آورند. متخصصین بیماری های تنفسی در این کشور به طور متوسط در حدود 3000€ (یورو) درآمد کسب می کنند و این مبلغی است قابل توجه برای زندگی در این کشور ولی در مقایسه با کشورهای اروپایی می توان گفت که درآمد در این کشور بسیار ضعیف است. در صورتی که قصد تحصیل در بهترین کشورهای جهان را دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *