ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند

تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند

رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که با بالاترین سطح ارائه می گردد. رتبه بندی های جهانی به خوبی نشان می دهد که این کشور از نظر علمی در سطح بسیار مناسبی قرار گرفته است و به همین دلیل می توان آن را در جمع گزینه های مورد نظر خود برای مهاجرت قرار داد. هزینه های تحصیل در این کشور برای بسیاری از افراد قابلیت پرداخت را ندارد و به همین دلیل متقاضیان پیش از هرگونه اقدام باید اطمینان حاصل کنند که شخصا توان پرداخت این هزینه ها را خواهند داشت یا این که امکان دریافت بورسیه برای آن ها به طور کامل وجود دارد که در میانه راه دچار مشکل نشوند.

دانشگاه های اسکاتلند از نظر سطح آموزشی و امکانات، تفاوت چندانی با دانشگاه های انگلستان ندارند و بسیاری از افراد به همین دلیل انتخاب اسکاتلند را نسبت به انگلستان به عنوان یک اولویت می دانند و تصمیم به انتخاب این کشور می گیرند. در چنین شرایطی نمی توان به آن ها ایرادی وارد کرد چراکه جایگاه علمی بسیاری از دانشگاه های این کشور در سطح بالاتری از دانشگاه های انگلیسی قرار دارد و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند پرداخته اند.

  • محدودیت های انتخاب اسکاتلند به عنوان مقصد تحصیلی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های این کشور در رشته تخصص بیماری های تنفسی کدامند؟
  • آیا اسکاتلند نسبت به انگلستان کشور گران تری برای تحصیل است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در این کشور، به عنوان متخصص مشغول به کار شد؟

شرایط پذیرش رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند

اسکاتلند یکی از کشورهایی است که نام آن در زمینه مهاجرت تحصیلی کمتر شنیده می شود و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. با این حال رتبه بندی های جهانی در رابطه با تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، نشان می دهد که اسکاتلند یکی از کشورهایی است که می توان با انتخاب آن، رزومه تحصیلی خود را به صورت قابل توجهی توسعه داد و شرایط بهتری را برای خود ایجاد کرد.

در حال حاضر بهترین دانشگاه اسکاتلندی در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشگاه ادینبورگ است که رتبه 41 جهان و 8 اروپا را به دست آورده است و در بریتانیا نیز رتبه سوم را در اختیار دارد. سایر دانشگاه های برتر اسکاتلند برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی عبارتند از:

دانشگاه های برتر اسکاتلند برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی

ورود به دانشگاه های فوق الذکر به سادگی ممکن نمی شود و دانشجویان برای تحصیل در این مراکز آموزشی باید رزومه های قدرتمندی را در اختیار داشته باشند. تحصیل در اسکاتلند در رشته تخصص بیماری های تنفسی به زبان رسمی این کشور انگلیسی، برگزار می شود و دانشجویان برای دریافت پذیرش خود باید نمره بالای آزمون آیلتس را دریافت کنند. برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشجویان باید مدرک کارشناسی ارشد این رشته را در اختیار داشته باشند و یک دوره حداقل 3 ساله را در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند

برای دانشجویان رشته تخصص بیماری های تنفسی بسیار مهم است که قبل از ورود به اسکاتلند اطلاعات دقیقی در رابطه با هزینه های تحصیل خود در این کشور به دستن آورند. هزینه دوره تحصیلی رشته بیماری های تنفسی در اسکاتلند در حدود 18600£ تا 23000£ (پوند) در سال هزینه در بر خواهد داشت ولی دانشجویانی که رزومه های خوبی در اختیار داشته باشند، می توانند در این کشور به بورسیه تحصیلی دست پیدا کنند.

هزینه زندگی در اسکاتلند نیز شباهت های زیادی به شهرهای پرهزینه انگلستان دارد و دانشجویان برای تامین مایحتاج خود در این کشور ممکن است سالیانه به حدود 20000£ (پوند) نیز نیاز پیدا کنند. البته با توجه به این که فرصت کار ضمن تحصیل به دانشجویان خارجی در این کشور داده شده است، می توان گفت که این هزینه ها به صورت قابل توجهی قابلیت کاهش دادن دارد.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در اسکاتلند

شرایط کار یک متخصص ریه در اسکاتلند

اسکاتلند یکی از کشورهایی است که برای کار شرایط بسیار مناسبی را ایجاد می کند و به همین دلیل افراد زیادی به دنبال رسیدن به شغل در این کشور هستند با این تفاوت که دسترسی به شغل به سادگی میسر نمی شود. در صورتی که فردی رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کند، قادر خواهد بود در بازار کار اسکاتلند به کار رسیده و در نهایت به درآمدی در حدود 13800£ (پوند) در سال دست پیدا کند. در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که متخصصین ریه در این کشور به درامد خوبی دسترسی دارند و می تاوانند زندگی با کیفیتی را تجربه کنند. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای رسیدن به بهترین کشورهای جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *