ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان نیز به مانند اکثر رشته های تحصیلی در این کشور بسیار مناسب است. از دیرباز تا کنون، دانشگاه های انگلستان توانسته اند بهترین جایگاه های جهانی را برای خود به دست آورند و این موضوعی است که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کرد. دانشگاه های انگلستان در بالاترین سطح در میان دانشگاه های اروپایی قرار دارند و به تازگی این کشور توانسته است به عنوان بهترین کشور جهان برای تحصیل در خارج از کشور معرفی شود. افرادی که این کشور را برای آینده تحصیلی خود انتخاب می کنند، این توانمندی را خواهند داشت که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن پس از دریافت مدرک تحصیلی خود، به بازار کار راه پیدا کرده و شرایط ایده آلی را برای خود ایجاد کنند.

رشته تخصص بیماری های تنفسی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که از مقطع کارشناسی به صورت مجزا ارائه می شود و افرادی که در این رشته تحصیل می کنند، این فرصت را خواهند داشت که بلافاصله پس از تحصیل به بازار کار راه پیدا کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که تحصیل در این رشته از درجه اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است و از همین رو است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان پرداخته اند.

  • شرایط دریافت پذیرش از دانشگاه های انگلستان در رشته تخصص بیماری های تنفسی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان چقدر است؟
  • آیا می توان به عنوان یک نیروی کار در انگلستان به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان گزینه های بسیار زیادی وجود دارد که هریک از آن ها دارای کیفیت های متفاوتی است و متقاضیان باید با توجه به رزومه تحصیلی خود یکی از دانشگاه های ممکن را انتخاب کنند. این دانشگاه ها در سطح بین المللی بسیار شناخته شده هستند و اعتبار معنوی آن ها در بسیاری از موارد بیشتر از اعتباری است که نام آن دانشگاه در رتبه بندی های بین المللی به همراه دارد.

برخی از مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان عبارتند از:

  • 29- امپریال کالج لندن
  • 35- دانشگاه کمبریج
  • 43- دانشگاه آکسفورد
  • 48- کینگز کالج لندن
  • 49- دانشگاه کالج لندن
  • 64- دانشگاه بریستول
  • 88- دانشگاه بیرمنگهام
  • 93- دانشگاه ناتینگهام
  • 96- دانشگاه سوثهمپتون

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دانشجویان باید مدرک کارشناسی ارشد این رشته را در اختیار داشته باشند تا بتوانند به دوره 4 ساله تحصیل تخصص یا همان دکترای تخصصی این رشته ورود پیدا کنند. برای تحصیل در انگلستان، مدارک زبان مختلفی وجود دارد که به تایید رسیده اند اما معتبر ترین آن ها آزمون IELTS است که برای به دست آوردن حداقل نمره مجاز، باید نمره 6.5 را ارائه کرد. تحصیل در انگلستان از دید دانشجویان مهاجر در سال اخیر به عنوان بهترین گزینه شناخته شده است و این مسئله ای است که می توان آن را به عنوان بزرگترین امتیاز ممکن معرفی کرد.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

یکی از چالش هایی که بسیاری را از مهاجرت تحصیلی به انگلستان منصرف می سازد، هزینه هایی است که باید سالیانه در این مسیر پرداخت کنند. انگلستان یکی از کشورهای گرانقیمت جهان برای تحصیل است و با توجه به کیفیت آموزش، می توان گفت که این پروسه نیز کاملا طبیعی است.

دانشجویان در انگلستان می توانند به صورت نیمه وقت کار کنند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تا حدود زیادی تامین کنند. از طرف دیگر باید به این نکته اشاره کرد که دانشجویان در انگلستان به بورسیه های تحصیلی بسیار زیادی دسترسی دارند و از این طریق نیز می توانند هزینه های تحصیل خود را کاهش دهند. باید در نظر داشت که در مقطع تخصص احتمال دریافت بورسیه تحصیلی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

در گراف زیر، به صورت تقریبی هزینه یک سال تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان مشخص شده است.

هزینه یک سال تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در انگلستان

شرایط کار در انگلستان برای دانشجویان خارجی

مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل اگرچه هزینه های زیادی را به همراه دارد اما باید در نظر داشت که می تواند امتیازات بسیار زیادی را نیز به همراه خود داشته باشد و مهم ترین آن ها رسیدن به کار پس از تحصیل است. حداقل 2 سال فرصت کاریابی در انگلستان به فرد این امکان را خواهد داد که به طور متوسط به درآمدی در حدود 18500£ (پوند) در ماه دست پیدا کند که درآمدی بسیار بالا و مناسب برای زندگی در انگلستان است. در صورتی که تمایل به مهاجرت به انگلستان دارید، حتما باید از پروسه مهاجرت قانونی به این کشور اطلاعات دقیقی به دست آورید. از همین رو توصیه می شود که با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *