ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند یکی از فرصت هایی است که با رزومه متوسط می توان به آن فکر کرد. ایرلند یکی از کشورهای اروپایی است که شباهت های نسبتی با کشورهای اسکاتلند و انگلستان دارد و به همین دلیل است که افراد برای رسیدن به خواسته های خود برای ورود به این کشورها، ممکن است ایرلند را به عنوان میانبری به منظور رسیدن به خواسته های خود در نظر بگیرند. با این وجود باید به این نکته اشاره داشت که به طور کلی شرایط زندگی در بریتانیا بسیار متفاوت از ایرلند است با این تفاوت که از نظر هزینه های کلی، تفاوت چندانی میان این کشورها وجود ندارد.

برای افرادی که قصد تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را دارند، باید توجه به این مسئله حیاتی باشد که رشته تحصیلی آن ها در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز ارائه می شود و دانشجویان باید در یکی از دانشگاه های معتبر در این رشته دوره تحصیلی خود را با موفقیت به پایان برده باشند تا بتوانند در همین رشته به ادامه تحصیل بپردازند. تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه می تواند نقش بسیار پررنگی در افزایش درآمد پزشکان داشته باشد و به همین دلیل است که تمایل به تحصیل در این رشته بسیار زیاد است و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند پرداخته اند.

  • چرا ایرلند گزینه مناسبی برای مهاجرت تحصیلی نیست؟
  • آیا دانشگاه های ایرلند شرایط استانداردی ایجاد می کنند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند چقدر است؟
  • فرایند مهاجرت به ایرلند برای کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

افرادی که قصد تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی را دارند، باید مدرک کارشناسی ارشد خود را در این رشته به دست آورده و آماده ورود به دوره تخصص شوند. این دوره در ایرلند 4 سال طول خواهد کشید و زبان تحصیل در این رشته نیز انگلیسی است و متقاضیان باید حداقل نمره 6.5 آیلتس یا آزمون های مشابه آن را ارائه کنند تا واجد شرایط شناخته شوند.

در حال حاضر دانشگاه کالج دوبلین به عنوان صدمین دانشگاه برتر اروپا، رتبه 286 جهان را در رشته تخصص بیماری های تنفسی به دست آورده است و بهترین دانشگاه ایرلند برای تحصیل در این رشته است. ترینتی کالج دوبلین در دانشگاه دوبلین نیز در رتبه 148 اروپا و همچنین 390 جهان قرار گرفته و دیگر گزینه ایده آل برای تحصیل در این رشته به حساب می آید. در رتبه سوم نام دانشگاه کالج کورک دیده می شود که رتبه 161 اروپا و همچنین 437 جهان را در اختیار دارد. کالج رویال جراحان در ایرلند نیز با قرار گرفتن در رتبه 503 جهان چهارمین دانشگاه برتر این کشور برای تحصیل به حساب می آید.

به طور کلی دلایل مختلفی وجود دارد که سبب می شود تا مهاجرت به ایرلند از طریق تحصیل به گزینه ای نه چندان ایده آل تبدیل شود و یکی از آن ها، هزینه های سنگینی است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور پرداخت می کنند.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

مهم ترین عیب تحصیل در این کشور، هزینه تحصیل در این کشور است. برخی از دانشگاه های ایرلند، چنانچه پیش تر اشاره شد، شرایط بسیار خوبی برای تحصیل دارند اما این شرایط فاقد عمومیت است و برخی از این دانشگاه ها را می توان در دسته دانشگاه های ضعیف و متوسط قرار داد و این در حال است که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار زیاد است و در بسیاری از مواقع با کشورهایی نظیر انگلستان نیز برابری می کند.

دانشجویان در ایرلند امکان کار ضمن تحصیل را خواهند داشت و این تنها مزیتی است که انتخاب این کشور به عنوان مقصد تحصیلی از نظر مالی به همراه خواهد داشت. باید در نظر گرفت که در حال حاضر ایرلند یکی از کشورهای گران جهان برای ادامه تحصیل است و به همین دلیل باید به گراف زیر به عنوان گزیده هزینه های سالیانه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند توجه داشت.

هزینه های سالیانه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در ایرلند

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در ایرلند

افرادی که دوره تحصیلی خود را در ایرلند با موفقیت به پایان رسانده باشند، این فرصت را خواهند داشت که در همین کشور به جستجوی کار بپردازند و در صورتی که موفق به کاریابی در این مسیر شدند، می توانند اقامت خود در این کشور را قطعی کنند. باید در نظر داشت که در حال حاضر یک متخصص بیماری های تنفسی در ایرلند به طور متوسط 5410€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند که به نسبت بسیاری از مشاغل دیگر در این کشور بسیار درآمد کمی به حساب می آید. در صورتی که تمایل به زندگی در بهترین کشورهای جهان دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *