ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس را می توان به عنوان یک هدر رفت زمان و هزینه برای تحصیل در نظر گرفت. دانشگاه های بسیار زیادی در جهان وجود دارد که دانشجویان برای تحصیل خود می توانند به آن ها مراجعه کنند اما درصد خاصی از آن ها هستند که برای ادامه تحصیل در دسته دانشگاه های ارزشمند قرار می گیرند. بسیاری از افراد برای انتخاب دانشگاه محل تحصیل خود به رتبه کلی دانشگاه توجه می کنند در حالی که چنین فعالیتی می تواند یک اشتباه جدی برای آن ها باشد. علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور می توانند با انتخاب دانشگاهی که در یک رشته خاص دارای جایگاه بهتری است، شرایط ایده آلی را برای آینده کاری خود ایجاد کنند و بلاروس یکی از کشورهایی است که از چنین فرصتی برخوردار نیست.

محدودیت های جدیدی که در اقتصاد بلاروس به وجود آمده است، روند مهاجرت به این کشور از طریق تحصیل را تسریع می کند ولی باید در نظر داشت که کیفیت آموزش از درجه اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است. افرادی که این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، باید آگاه باشند که تحریم های بوجود آمده در این کشور، می تواند منجر به عدم امکان مهاجرت دوباره از بلاروس به قلب اروپا شود. با وجود همه این کاستی ها، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس خواهند پرداخت.

  • مهم ترین دلایلی که مانع انتخاب بلاروس به عنوان مقصد تحصیلی می شوند کدامند؟
  • آیا دانشگاه های بلاروس در رتبه بندی های جهانی رشته تخصص بیماری های تنفسی، دارای جایگاه هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل، در این کشور به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

در سال های گذشته بلاروس به یکی از کشورهایی تبدیل شده است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده و یکی از مهم ترین دلایلی که در این بین وجود داشته است، هزینه های مقرون به صرفه تحصیل در این کشور بوده است. دانشگاه های بلاروس از نظر علمی با استانداردهای جهانی فاصله قابل توجهی دارند ولی باید به این نکته توجه داشت که همچنان تعداد دانشجویان خارجی در دانشگاه های این کشور بسیار زیاد است. به بسیاری از افراد توصیه می شود که به جای انتخاب بلاروس برای تحصیل، کشور روسیه را انتخاب کنند که شرایط نسبتا مشابه اما به مراتب بهتری را دارد.

دانشجویان برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس باید دوره پادفک را با موفقیت به پایان برسانند و پس از ان است که می توانند به عنوان دانشجوی این رشته، وارد محیط دانشگاه شوند. فرایند تحصیل در این کشور به زبان روسی انجام می شود و دانشجویان باید یک دوره 4 ساله را برای پایان دوره تخصص خود در نظر داشته باشند. به طور کلی می توان گفت که بنا بر دلایل زیر است که نمی توان بلاروس را به عنوان مقصد مناسبی برای تحصیل انتخاب کرد:

مزایای تحصیل تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

اگرچه تحصیل در بلاروس کیفیت مناسبی ندارد ولی باید به این نکته هم اشاره کرد که از نظر مالی نیز به نفع دانشجویان است که کشوری مانند بلاروس را برای خود انتخاب کنند تا بتوانند با کمترین هزینه به خواسته های خوود دست پیدا کنند. هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کشوری مانند بلاروس در حدود 2650$ تا 3500$ (دلار) در سال است و دانشجویان با دریافت بورسیه می توانند این هزینه ها را کم کنند اما عملا می توان گفت که این کار تقریبا غیر ممکن است.

هزینه زندگی در بلاروس نیز برای دانشجویان خارجی در حدود 2500$ (دلار) در سال است و افرادی که از این مبلغ استفاده می کنند، به خوبی می دانند که زندگی در سایر کشورهای اروپایی می تواند چه هزینه هایی را به همراه داشته باشد. فرصت کار ضمن تحصیل در این کشور، از جمله برتری های زندگی دانشجویی در بلاروس است.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در بلاروس

شرایط کار یک متخصص ریه در بلاروس

کیفیت تحصیل در بلاروس در سطح بالایی قرار ندارد و به همین دلیل نمی توان به راحتی دانشگاهی را در این کشور یافت که در سطح بین المللی جایگاه مناسبی داشته باشد. از طرف دیگر باید به این نکته هم اشاره کرد که در ایران نیز دانشگاه های این کشور مورد تایید نیستند و به راحتی نمی توان این دانشگاه ها را مورد تایید قرار داد. در چنین شرایطی می توان گفت که فرد تا حدود زیادی به کار در کشور بلاروس محدود می شود و در این شرایط ممکن است به درامدی در حدود 4830BYN (روبل) در ماه دسترسی داشته باشید که با توجه به بحران های اقتصادی بوجود آمده در این کشور ارزش آن روز به روز کمتر می شود. در صورتی که به دنبال بهترین ها برای آینده تحصیلی و کاری خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *