ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور

تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور

“دانشگاه ملی سنگاپور” که یک دانشگاه تحقیقاتی جامع است، بهترین دانشگاه برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور است که در حال حاضر بهترین دانشگاه این کشور نیز می باشد و در رتبه بندی های معتبر دانشگاهی بین المللی دارای رتبه های زیر است: در رتبه بندی آموزش عالی تایمز (2022) دارای رتبه 21، در رتبه بندی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (2021) دارای رتبه 75، در رتبه بندی تاپ یونیورسیتیز (2022) دارای رتبه 11 و در رتبه بندی اخبار آمریکا و گزارش جهانی (2021) دارای رتبه 32 می باشد. همان طور که رتبه های فوق نیز به وضوح نشان می دهند، این دانشگاه به طور مداوم به عنوان یکی از موسسات آکادمیک معتبر و برتر آسیا و جهان رتبه بندی شده و شناخته می شود. دانشگاه ملی سنگاپور در سال 1905 تاسیس گردیده است و این تاریخ قدمت را نشان می دهد.

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله حاضر که جهت راهنمایی علاقه مندان به تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور تهیه گردیده است به سوالات زیر پاسخ می دهند:

  • بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور کدامند؟
  • وضعیت حقوق متخصصان بیماری های تنفسی در سنگاپور چگونه است؟
  • هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور چه رقمی است؟
  • زندگی دانشجویی در سنگاپور چگونه است؟

بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص بیماریهای تنفسی در سنگاپور

در جدول زیر بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور را بر اساس گزارش وب سایت edurank معرفی می کنیم:

دانشگاهمحل استقراررتبه در سنگاپوررتبه در قاره آسیارتبه در جهان
دانشگاه ملی سنگاپورشهر سنگاپور113123
دانشگاه فناوری نانیانگشهر سنگاپور2116477

از جدول فوق چنین بر می آید که شهر سنگاپور بهترین شهر برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور می باشد.

بهترین دانشگاه ها برای رشته تخصص بیماریهای تنفسی در سنگاپور

حقوق متخصصان رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور

شخصی که به عنوان متخصص بیماری های تنفسی (Respiratory Therapist) در سنگاپور کار می کند معمولاً حدود 12400SGD (دلار سنگاپور) در ماه حقوق می گیرد. حقوق متخصصان بیماری های تنفسی در این کشور بین 6570SGD (کم ترین) تا 18800SGD (بیش ترین) (دلار سنگاپور) در ماه متغیر است. نمودار زیر وضعیت حقوق سالانه متخصصان بیماری های تنفسی در سنگاپور را نشان می دهد:

حقوق سالانه متخصصان بیماری های تنفسی در سنگاپور

مطابق نمودار بالا، حقوق متخصصان بیماری های تنفسی در سنگاپور از 78800SGD (دلار سنگاپور) در سال (حداقل حقوق) تا 226000SGD (دلار سنگاپور) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است.

هزینه زندگی دانشجویان رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور

شهر سنگاپور در بررسی هزینه زندگی در سراسر جهان در سال 2021 توسط EIU، دومین شهر گران دنیا رتبه بندی شد. در این رتبه بندی که در 1 دسامبر 2021 منتشر گردید، شهر سنگاپور همراه با پاریس در رده دوم قرار گرفت، در صورتی که در سال گذشته در رتبه چهارم قرار داشت. این امر به وضوح نشان می دهد که سنگاپور مکان گرانی برای زندگی است. حتی سنگاپور 27.6% گران تر از ایالات متحده آمریکا است. در حال حاضر، هزینه های ماهانه یک فرد مجرد بدون در نظر گرفتن اجاره در سنگاپور 974.39$ (دلار آمریکا) معادل 1339.38SGD (دلار سنگاپور) برآورد می شود؛ به این ترتیب، هزینه زندگی در سنگاپور به طور متوسط 125.42% بیش تر از ایران می باشد.

نمودار زیر توزیع هزینه های زندگی در سنگاپور را نشان می دهد:

توزیع هزینه های زندگی در سنگاپور

همچنین، اجاره بهای ماهانه در سنگاپور به صورت زیر است:

  • آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر: 3035.83SGD (دلار سنگاپور)
  • آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر: 2162.16SGD (دلار سنگاپور)

این یعنی اجاره بها در سنگاپور به طور متوسط 304.62% بیش تر از ایران است! ارقام فوق الذکر و مقایسه ها به خوبی نشان می دهند که سنگاپور کشور گرانی برای زندگی است و دانشجویان باید از بودجه کافی برای دوران تحصیل در این کشور برخوردار باشند.

زندگی دانشجویی در سنگاپور

در پاسخ به این سوال دانشجویان که “چرا باید تحصیل در سنگاپور را انتخاب کرد؟” به آسانی جواب می دهیم: دانشگاه های معتبر و رتبه دار، آب و هوای عالی، محیط امن، نبود مانع زبانی، تحصیل به زبان انگلیسی و اقتصاد شکوفا. سنگاپور واقعا مقصد خوبی برای دانشجویان بین المللی ارزیابی می شود. دانشجویان بین المللی باید مراقب سلامتی خود باشند و بیمه درمانی دریافت کنند زیرا در صورت بیماری، هزینه های بیمارستان در سنگاپور می تواند بسیار بالا باشد. با این حال، به دانشجویان توصیه می شود که سعی کنند با خوردن غذاهای سالم، ورزش و مدیتیشن بیمار نشوند.

به دانشجویان توصیه می شود ابتدا سعی کنند با وسایل حمل و نقل عمومی که شامل قطار، اتوبوس و تاکسی است آشنا شوند و بیاموزند که برای مایحتاج اولیه خود از کجا خرید کنند. همچنین توصیه می شود قبل از ورود به سنگاپور مقداری آشپزی بیاموزند زیرا رستوران ها، به ویژه رستوران هایی که غذاهای هندی ارائه می دهند، گران هستند. علاوه بر این، قبل از رسیدن، بهتر است برای محل اقامت در سنگاپور هماهنگی کرده باشند و یک حساب بانکی داشته باشند.

سنگاپور یک اقتصاد پر درآمد است و در بین رقابتی ترین اقتصادهای جهان رتبه بندی می شود. دولت شهر سنگاپور که در منتهی الیه جنوبی شبه جزیره مالایا واقع است، در حدود 85 مایلی یعنی 137 کیلومتری شمال خط استوا قرار دارد. این کشور از جزیره الماس شکل سنگاپور و حدود 60 جزیره کوچک تشکیل شده است. در صورتی که علاقه مند به تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در سنگاپور هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و نیز هزینه تحصیل در سنگاپور از کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت بگیرید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *