ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی را تنها به افرادی می توان توصیه کرد که رزومه متوسط و ضعیف در اختیار دارند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر کشورهای زیادی پذیرای دانشجویان خارجی هستند اما تعداد اندکی از آن ها شرایط مناسبی برای تحصیل دارند. در حال حاضر لیتوانی یکی از کشورهای شناخته شده اروپایی است که در برخی از رشته های تحصیلی شرایط مناسبی دارد ولی باید در نظر داشت که در رشته تخصص بیماری های تنفسی شرایط تحصیل در این کشور چندان مناسب نیست و در صورتی که فردی دارای رزومه های قوی و متوسط رو به بالا است، بهتر است که به سمت کشورهایی مهاجرت کند که از نظر علمی شرایط بهتری را در اختیار دارند و می توان به آن ها به عنوان مقاصد اصلی مهاجرت تحصیلی نگاه کرد.

فرایند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کشورهای مختلف جهان بسیار ساده تر از ورود به رشته های پزشکی است و به همین دلیل است که فرد با انتخاب این رشته علاوه بر این که می تواند جایگاه یک پزشک را به دست اورد، این فرصت را خواهد داشت که سریع تر از دانشگاه فارغ التحصیل شده و سختی کمتری را طی کند. در همین راستا، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی چیست؟
  • بهترین دانشگاه های لیتوانی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • آیا این امکان وجود دارد که فرد پس از تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی بتواند جذب بازار کار شود؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

انتخاب رشته مناسب می تواند بخش عمده ای از مسیر مهاجرت فرد به خارج از کشور را شکل دهد تا جایی که می تواند به راحتی در آینده کاری او نیز تاثیر گذار باشد. در بسیاری از موارد به افراد گفته می شود تا کشوری را انتخاب کنند که در صورت بسته شدن درب های ادامه زندگی در خارج از کشور امکان بازگشت به کشور و استفاده از مدرک وجود داشته باشد. لیتوانی اما یکی از کشورهایی است که در این رابطه تردید ایجاد می کند.

برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور، دانشجویان خارجی دو دانشگاه را می توانند انتخاب کنند که از نظر علمی رتبه های مناسبی در اختیار ندارند. دانشگاه ویلنیوس به عنوان بهترین دانشگاه لیتوانی در رتبه 836 جهان و همچنین 280 اروپا قرار گرفته است. دانشگاه علوم سلامت لیتوانی نیز با قرار گرفتن در رتبه 952 جهان و 307 اروپا یکی دیگر از دانشگاه های شناخته شده این کشور به حساب می آید.

باید در نظر داشت که در حال حاضر تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور حدودا 4 سال به طور خواهد انجامید و برای دانشجویان این فرصت وجود خواهد داشت که بتوانند به زبان انگلیسی نیز در این کشور به ادامه تحصیل بپردازند و این خود یکی از مهم ترین امتیازاتی است که بسیاری از متقاضیان به دنبال آن هستند.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

لیتوانی یکی از کشورهای ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل است که می توان مهاجرت به لیتوانی را به افرادی توصیه کرد که از نظر مالی فاصله زیادی با شرایط تحصیل در کشورهایی مانند انگلستان، استرالیا و غیره دارند. در لیتوانی نیز به مانند اکثر کشورهای اروپایی، این فرصت به دانشجویان خارجی داده می شود تا به صورت نیمه وقت در این کشور کار کنند و از این طریق درآمدی مناسب برای گذراندن زندگی در این کشور داشته باشند. با این حال باید در نظر داشت که امکان دریافت بورسیه تحصیلی در این کشور در محدودیت های بسیار زیادی قرار دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که دانشجویان به راحتی به این امکان دسترسی پیدا کنند.

گراف زیر نشان می دهد که یک دانشجوی رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی، تقریبا به چه بودجه ای برای یک سال تحصیل خود در این کشور نیاز خواهد داشت.

هزینه های زندگی و تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در لیتوانی

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در لیتوانی

پایان تحصیل در لیتوانی به معنای امکان ورود به بازار کار در این کشور است اما کمتر می توان انتظار داشت که فردی این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود در نظر داشته باشد. در صورتی که فردی در لیتوانی حرفه خود را آغاز کند، به طور تقریبی می تواند 2640LTL (لیتاس) در ماه درآمد داشته باشد و این مبلغ قابل توجهی به نسبت سطح درآمد در این کشور نیز نیست. در صورتی که در جستجوی بهترین گزینه های مهاجرتی برای آینده خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا با توجه به شرایط شما و اطلاعات خود، آینده بهتر را برای خود رقم بزنید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *