ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی به مانند بسیاری از رشته های دیگر در طول سال های اخیر جذاب تر شده است. مالزی یکی از کشورهایی است که در طول دو دهه گذشته نظر بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده است و به همین دلیل می توان این کشور را به عنوان یکی از مهم ترین مقصدهای تحصیلی ایرانیان در طول دو دهه گذشته دانست. در گذشته نه چندان دور که اختلاف میان ریال و رینگیت کم بود تحصیل در مالزی می توانست از نظر مالی نیز بسیار ارزشمند باشد اما در سال های اخیر تردیدهایی در رابطه با این کشور به وجود آمده است که کاملا برحق نیز هستند. اعتبار دانشگاه های مالزی نشان می دهد که آن ها در دسته دانشگاه های رده متوسط جهان قرار دارند و نمی توان آن ها را به عنوان بهترین های جهان معرفی کرد.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه پزشکی در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است و دانشجویان زیادی در سراسر دنیا مشغول تحصیل در این رشته هستند و با توجه به آلودگی های هوا در سراسر پهنه گیتی، می توان دید که اهمیت حضور این افراد در بازار کار بیش از پیش در حال افزایش است و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی پرداخته اند.

  • شرایط ورود به رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی چیست؟
  • آیا دانشگاه های مالزی از اعتبار بالایی در جهان برخوردار هستند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در این کشور به عنوان یک شهروند خارجی در حوزه پزشکی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

تحصیل در شرق آسیا در سال های گذشته اهمیت بسیاری پیدا کرده است و مالزی از جمله کشورهایی است که برای تحصیل به شدت مورد توجه قرار می گیرد. امروزه در میان خانواده های ایرانی بسیارند کسانی که فرزندان آن ها مهاجرت به مالزی را تجربه کرده اند. باید در نظر داشت که مالزی از نظر علمی شرایط مناسبی را در اختیار دارد و دانشگاه های این کشور شرایط سختی برای اعطای پذیرش به دانشجویان خارجی در نظر نگرفته اند. در صورتی که فردی بتواند پذیرش خود را از دانشگاه های مالزی دریافت کند، به نوعی مسیر مهاجرت آینده خود به بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا و کانادا را نیز فراهم تر می بیند.

در چنین شرایطی باید به این نکته اشاره داشت که دانشگاه مالایا بهترین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که توانسته رتبه 413 جهان را به خود اختصاص دهد. دانشگاه پوترا مالزی نیز رتبه 522 جهان در این رشته را به دست آورده است و توانسته جایگاه مناسبی را برای خود در این رابطه به دست آورد. سومین دانشگاه برتر این کشور در رشته تخصص بیماری های تنفسی نیز دانشگاه علوم مالزی است که رتبه 557 جهان را به خود اختصاص داده است.

یکی از مهم ترین امتیازاتی که تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی به همراه دارد آن است که دانشجویان می توانند در این کشور به زبان انگلیسی به ادامه تحصیل مشغول شوند و نیازی به فراگیری زبان مالایی ندارند.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

برای دانشجویانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند باید روشن شود که باید مدارک خود را ترجمه کنند، از دانشگاه پذیرش دریافت کنند، هزینه های مربوط به ویزا را بپردازند و مراحل سفر خود به این کشور را به درستی طی کنند و همه این مراحل شامل هزینه می شود اما معمولا زمانی که صحبت از هزینه های تحصیل در رشته های مختلف در میان باشد، شهریه دانشگاه و هزینه های سالیانه زندگی مد نظر هستند. برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی، گراف زیر طراحی شده است که می تواند راهنمای مناسبی برای علاقمندان به این رشته باشد.

هزینه زندگی و تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مالزی

دانشجویان در مالزی امکان کار ضمن تحصیل را خواهند داشت و این مسئله به آن ها کمک خواهد کرد تا بتوانند هزینه های زندگی خود در این کشور را تا حد زیادی کاهش دهند.

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در مالزی

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای تحصیل خود انتخاب کرده باشند، در بازه زمانی کوتاهی پس از تحصیل خود می توانند وارد بازار کار شوند. این متخصصان در مالزی به طور متوسط 10900MYR (رینگیت) در ماه درآمد دارند و این مبلغی قابل توجه برای آن ها است اما معمولا افرادی که در مالزی تحصیل کرده باشند، برای کار به کشورهای برتر آمریکایی و اروپایی مهاجرت می کنند تا شرایط بهتری را برای خود ایجاد کنند. شما نیز در صورتی که در جستجوی بهترین مسیرهای مهاجرتی برای آینده خود هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *