ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک می تواند یک مسیر میانبر برای رسیدن به اقامت آمریکا و کانادا باشد. مکزیک یکی از کشورهایی است که تاثیر سینمای هالیوود در رابطه با شرایط زندگی در آن بسیار موثر بوده است و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که این کشور به راحتی مورد اقبال عموم به ویژه برای اقامت های بلند مدت قرار گیرد. در طول دو سال اخیر، دولت مکزیک شرایط بهتری را برای ورود شهروندان خارجی به این کشور ایجاد کرده است ولی با این حال اقبال عمومی نسبت به آن همچنان کمتر از پتانسیل های موجود در این کشور است و به همین دلیل باید در نظر داشت که مکزیک مسیری طولانی برای راضی کردن افراد به منظور تحصیل در این کشور پیش روی خود خواهد داشت.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های تخصصی در دانشگاه های این کشور نیز ارائه می شود و از نظر کیفیت برخی از آن ها در سطح متوسط قرار دارند. باید در نظر داشت که در حال حاضر مکزیک یکی از کشورهایی است که می تواند مسیر رسیدن به آمریکا و کانادا را هموار سازد. رشته تخصص بیماری های تنفسی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است و به دلیل جذابیت این گروه آموزشی، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک پرداخته اند.

  • شرایط ورود به رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک چیست؟
  • آیا دانشگاه های مکزیک برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی شرایط خوبی دارند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان خارجی چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

یکی از مهم ترین مسائلی که دانشجویان باید پیش از انتخاب مقصد نهایی تحصیل خود به آن توجه ویژه داشته باشند، جایگاه دانشگاهی است که قرار است در آن به ادامه تحصیل بپردازند. در مکزیک دانشگاه های مختلفی وجود دارد و برخی از آن ها در طول سال های اخیر پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده اند. دانشگاه ملی اتونوموس مکزیک در رشته تخصص بیماری های تنفسی رتبه 417 جهان و 14 آمریکای لاتین را به دست آورده است و بهترین دانشگاه این کشور به حساب می آید.

موسسه پلی تکنیک ملی در مکزیکو سیتی نیز دومین دانشگاه این کشور برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است که رتبه 617 جهان را به خود اختصاص داده است. دانشگاه متروپلیتن اتونوموس در مکزیکوسیتی نیز با قرار گرفتن در رتبه 724 جهان یکی دیگر از دانشگاه های مهم این کشور برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است

طول دوره تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی برای دانشجویان 4 ساله خواهد بود ولی دانشجویان پیش از ورود به این رشته باید دوره های 4 و 2 ساله کارشناسی و کارشناسی ارشد در این رشته را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته باشند. زبان انگلیسی را می توان برای تحصیل در مکزیک انتخاب کرد ولی باید در نظر داشت که زبان اسپانیولی زبان رسمی موجود در این کشور برای زندگی و کار است.

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

افرادی که مکزیک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، نباید انتظار داشته باشند که هزینه های کمی را برای تحصیل خود پرداخت کنند. با توجه به عدم امکان کار ضمن تحصیل، می توان گفت که مهاجرت به مکزیک یکی از روش های پر هزینه برای بسیاری از افراد است. هزینه های تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان از طریق بورسیه های تحصیلی قابلیت جبران دارد ولی باید در این رابطه به این نکته اشاره داشت که مکزیک از جمله کشورهایی است که به ندرت می توان در آن به بورسیه های تحصیلی دست پیدا کرد و این یک چالش اساسی برای زندگی دانشجویی در این کشور خواهد بود.

بر اساس داده های به دست آمده، گراف زیر به خوبی نشان می دهد که یک دانشجوی رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور، به صورت سالیانه، به چه بودجه ای نیاز دارد تا بتواند بدون مشکل مالی زندگی خود را سپری کند.

بودجه سالیانه دانشجویان تخصص بیماری های تنفسی در مکزیک

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در مکزیک

باید در همین ابتدا به این نکته اشاره داشت که مکزیک یکی از کشورهایی است که بیشتر به عنوان یک پل برای رسیدن به آمریکا و کانادا از آن استفاده می شود و کمتر کسی را می توان دید که تمایل به اقامت طولانی مدت در این کشور داشته باشد. به طور متوسط یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور 55100MXN (پزوی مکزیک) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق می تواند از نظر اقتصادی شرایط خوبی داشته باشد اما با توجه به محدودیت های موجود در این کشور، می توان گفت که تمایل به ماندن در این کشور کم است. اگر شما نیز تمایل به اقامت در مکزیک دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *