ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ

تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ

بهترین دانشگاه های آسیا در رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ واقع شده است و این نشانه ای روشن برای انتخاب است. افرادی که قصد ادامه تحصیل در آسیای شرقی را دارند، به راحتی می توانند با اطمینان خاطر این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند چراکه یکی از با کیفیت ترین کشورهای جهان برای تحصیل است. دانشگاه های محدودی در این کشور کوچک وجود دارد و به همین دلیل رقابت برای دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور نیز بسیار سنگین است و دانشجویان باید به رزومه تحصیلی خود توجه داشته باشند. در حال حاضر باید توجه داشت که شرایط تحصیل در هنگ کنگ با کشور چین تفاوت های نسبتا زیادی دارد و نمی توان این دو کشور را به سادگی با یک دیگر مقایسه کرد.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با گروه پزشکی شرایط نسبتا مناسبی دارد و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، این شانس را دارند که با سرعت زیادی وارد بازار کار شوند و از این طریق بهترین شرایط را برای خود ایجاد کنند. رشته تخصص بیماری های تنفسی در مقاطع مختلف آموزش عالی ارائه می شود و دانشجویان با توجه به شرایط خود باید یک مقطع را انتخاب کنند. در همین راستا مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ می پردازند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ چیست؟
  • بهترین دانشگاه های هنگ کنگ برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • آیا هنگ کنگ کشور ارزان قیمتی برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ

یکی از مهم ترین چالش هایی که دانشجویان می توانند در زمینه مهاجرت تحصیلی خود به خارج از کشور با آن روبرو شوند، پیدا کردن کشوری است که بالاترین کیفیت ممکن را برای ادامه تحصیل دانشجویان ارائه کند. در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که هنگ کنگ یکی از بهترین کشورهای جهان در برخی از رشته های تحصیلی است و متقاضیان می توانند با آسودگی خاطر این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند.

دانشگاه هنگ کنگ در رشته تخصص بیماری های تنفسی بهترین دانشگاه آسیایی است که رتبه 36 جهان را نیز در اختیار دارد و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که به راحتی بتوان از این دانشگاه پذیرش دریافت کرد چراکه متقاضیان زیادی را جذب می کند. دانشگاه چینی هنگ کنگ نیز در رتبه 4 آسیا و همچنین 57 جهان قرار گرفته است و از دیگر دانشگاه های تراز اول جهان برای تحصیل به حساب می آید. سایر دانشگاه های هنگ کنگی از نظر علمی فاصله زیادی با این دانشگاه ها دارند و با توجه به هزینه هایی که تحصیل در این کشور به همراه دارد، نمی توان آن ها را توصیه کرد.

فرایند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور حدودا 4 سال در مقطع کارشناسی، 2 سال در مقطع کارشناسی ارشد و 4 سال در مقطع دکترا به طول می انجامد و دانشجویان پس از دریافت دکترای این رشته است که به عنوان متخصص شناخته خواهند شد.

"شرایط

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ

بر خلاف چین، هزینه تحصیل در هنگ کنگ زیاد است و دانشجویان پس از پرداخت هزینه های نسبتا زیاد است که می توانند در این کشور به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند. شرایط محدود کار ضمن تحصیل و عدم دسترسی به بورسیه های مختلف باعث می شود تا فرد برای رسیدن به خواسته های خود تحت بیشترین فشارهای اقتصادی قرار گیرد و این موردی است که کمتر در کشورهای اروپایی با آن روبرو می شوند.

گراف زیر نشان می دهد که برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور، سالیانه به چه بودجه ای نیاز خواهد بود.

هزینه های زندگی و تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در هنگ کنگ

هنگ کنگ یکی از کشورهای پیشرفته جهان است و به همین دلیل است که دولت چین در تلاش است تا بار دیگر این کشور را به مرزهای خود الحاق کند و تنش های سیاسی زیادی بین دو کشور وجود دارد.

یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور می تواند 57100$ (دلار هنگ کنگ) در ماه درآمد داشته باشد و از این طریق زندگی خوبی را برای خود ایجاد کند اما معمولا سبک زندگی در این کشور به گونه ای نیست که بتواند فرد را متقاعد کند تا پس از تحصیل در این کشور، اقامت آن را نیز به دست آورد و به همین دلیل است که بسیاری از فارغ التحصیلان رشته های مختلف در این کشور در مسیر مهاجرت دوباره به کشورهای آمریکای شمالی قرار می گیرند.

شرایط استخدام Respiratory disease در هنگ کنگ

تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال ورود به مشاغل کلیدی در تخصص Respiratory disease در این کشور هستند، باید شرایط استخدام در این حوزه را به خوبی مطالعه کنند. در غیر این صورت با مشکلات گسترده ای در طول استخدام در این حرفه پزشکی مواجه خواهند شد. برخی از مهمترین شرایط استخدام در تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ عبارت اند از:

شرایط استخدام برای تخصص بیماری هاری تنفسیتوضیحات
شرایط استخدام برای درمانگران تنفسیاین گروه از درمانگران، نیاز به تکمیل یک برنامه تحصیلی 3 ساله کالج یا دانشگاه در درمان تنفسی دارند.
شرایط استخدام برای پرفیوژنیست هااین گروه از درمانگران به تکمیل یک درمان تنفسی یا برنامه پرستاری ثبت شده با حداقل یک سال سابقه کار دارند.
شرایط استخدام برای تکنسین های قلب و عروقتکنسین های قلب و عروق برای استخدام به دیپلم کالج 2 ساله در رشته های مرتبط بهداشتی مانند درمان تنفسی یا دیپلم پرستاری دارند.

در نمودار زیر می توانید روند استخدام در تخصص Respiratory disease در این کشور را  طی سالهای اخیر مشاهده فرمایید:

روند استخدام در تخصص Respiratory disease در هنگ کنگشما نیز در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت برای خود هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات پرتکرار Respiratory disease در هنگ کنگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات شما می باشیم:

  • روند دریافت تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ چگونه است؟ روند دریافت تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ به نسبت اغلب کشورهای مدرن آسیایی بسیار ساده تر می باشد، و در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد.
  • آیا برای دریافت تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ به مدارک زبان نیاز داریم؟ تمامی دانشجویان بین المللی که به دنبال تکمیل تخصص بیماری های تنفسی در هنگ کنگ هستند، باید مدارک معتبر زبان انگلیسی را ارائه دهند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *