ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی

تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی گزینه ای ایده ال برای افرادی است که رزومه های سطح متوسط در اختیار دارند. کرواسی یکی از کشورهایی است که دانشجویان خارجی برای تحصیل خود کمتر به سراغ آن می روند ولی باید در نظر داشت که در سال های اخیر، در بسیاری از رشته های تحصیلی، این کشور با پیشرفت چشمگیر روبرو شده است و به همین دلیل می توان به آن نیز به عنوان یک کشور ایده آل برای تحصیل نگاه کرد. یکی از مهم ترین چالش هایی که امروزه باید به آن توجه داشت آن است که این کشور در حوزه شنگن قرار ندارد و این مسئله ای است که می تواند آینده اقامتی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد.

دانشگاه های کرواسی در رشته تخصص بیماری های تنفسی فعالیت چندان زیادی ندارند و به همین دلیل است که محدودیت هایی برای انتخاب دانشگاه های این کشور در همین رشته وجود دارد. دانشجویان برای انتخاب کرواسی به عنوان مقصد تحصیلی خود باید رزومه ای خوب در اختیار داشته باشند تا در رقابت با سایر دانشجویان خارجی بتوانند جایگاه مناسبی را برای خود به دست آورده و پذیرش نهایی را دریافت کنند. در راستای توجه به همین موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی روند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چگونه است؟
  • فرایند تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کدام دانشگاه های کرواسی ساده تر است؟
  • آیا کرواسی کشوری ارزان برای ادامه تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی است؟
  • محدودیت های انتخاب رشته تخصص بیماری های تنفسی برای کار در کرواسی چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی

افرادی که کرواسی را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، با مشکلات نسبتا زیادی همراه نمی شوند چراکه این کشور از جمله کشورهایی است که به تازگی در مسیر توجه به امور آموزش عالی قرار گرفته است. این بدان معنا نیست که به سادگی می توان مدرک خود را در این کشور دریافت کرد بلکه به این معنی است که فرد می تواند با پروسه ای راحت تر و با رقابتی کمتر پذیرش و در نهایت ویزای تحصیلی خود را دریافت کند.

در حال حاضر در رشته تخصص بیماری های تنفسی، دو دانشگاه کروات توانسته اند جایگاه مناسبی را به دست آورند و این نشان از تمرکز مناسبی است که دولت کرواسی به دانشگاه های خود در این رشته داشته است.

دانشگاه های برتر برای تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی

برای افزایش شانس دریافت پذیرش از دانشگاه های این کشور، دانشجویان باید به زبان کروات مسلط باشند چراکه محدودیت انتخاب رشته و دانشگاه برای آن ها در این صورت از بین خواهد رفت. دوره تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در کرواسی نیز یک دوره 4 ساله است و دانشجویان پس از پایان این دوره تحصیلی است که می توانند به سادگی وارد بازار کار شده و به عنوان یک پزشک متخصص، بهترین شرایط کاری را برای خود به ارمغان آورند. باید در نظر داشت که در حال حاضر کرواسی یکی از کشورهایی است که برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی، نیاز به رزومه های سطح متوسط دارد و با توجه به هزینه های کم تحصیل در آن، یکی از کشورهای ارزشمند به حساب می آید.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماریهای تنفسی در کرواسی

یکی از امتیازاتی که تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی یا به طور کلی تحصیل در کرواسی به همراه دارد، هزینه های مقرون به صرفه ای است که دانشجویان برای تحصیل در این کشور باید پرداخت کنند. به طور متوسط می توان گفت که هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور برای دانشجویان خارجی در حدود 1200€ تا 2100€ (یورو) در سال است و به همین دلیل است که کمتر کسی به بورسیه های تحصیلی در این کشور نیاز پیدا می کند.

از سوی دیگر هزینه زندگی در این کشور نیز برای دانشجویان خارجی در حدود 300€ تا 500€ (یورو) در ماه است و دانشجویان با استفاده از فرصتی که برای کار دانشجویی در این کشور خواهند داشت، می توانند بهترین فرایند را برای خود ایجاد کنند و نیازی به تامین مالی خود در این کشور نداشته باشند.

هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در کرواسی

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در کرواسی

افرادی که به عنوان متخصص بیماری های تنفسی در کشور کرواسی فعالیت می کنند، شرایط مناسبی برای اقامت در این کشور دارند ولی باید در نظر داشت که کمتر کسی پس از تحصیل در کرواسی تمایل به ماندن در این کشور و دریافت اقامت دارد و یکی از مهم ترین دلایلی که این موضوع است، عدم عضویت این کشور در حوزه شنگن است. در حال حاضر کانادا مهم ترین مقصد برای افرادی است که مدرک تحصیلی خود را از کشور کرواسی دریافت می کنند. شما نیز در صورت تمایل به تحصیل در بهترین کشورهای جهان در رشته های مختلف هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *