ویزای تحصیلی

تخصص بیماری های تنفسی در یونان

تخصص بیماری های تنفسی در یونان

بر خلاف باورهای عمومی، تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان از کیفیت بسیار بالایی برای علاقه مندان برخوردار شده است. یکی از مهم ترین عوامل سنجش کیفیت دانشگاه های خارجی در حال حاضر توجه به جایگاه علمی دانشگاه های کشورهای مختلف است و دانشگاه های یونان توانسته اند رتبه های بسیار مناسبی را در این رابطه به دست آورند. در حال حاضر یونان یکی از کشورهایی است که از نظر اقتصادی مشکلات عمده خود را بر طرف کرده است اما هنوز یکی از اقتصادهای ضعیف در منطقه یورو به حساب می آید. دانشگاه های این کشور اما پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند و به همین دلیل است که می توان با هزینه های کم در این کشور به ادامه تحصیل پرداخت و مدرکی دریافت کرد که از نظر اعتبار شرایط مناسبی دارد.

رشته تخصص بیماری های تنفسی به عنوان یکی از رشته های مرتبط با پزشکی در سطح جهان شناخته شده و مورد توجه قرار می گیرد. افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند باید در نظر داشته باشند که آینده کاری آن ها به شدت به مقطعی که در آن تحصیل می کنند بستگی دارد. باید در نظر داشت که در حال حاضر مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله با تکیه بر همین اصول است که به بررسی رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان چیست؟
  • دانشگاه های برگزیده یونان برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور چقدر است؟
  • فرایند رسیدن به کار در کشور یونان برای دانشجویان رشته تخصص بیماری های تنفسی چیست؟

شرایط تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان

افرادی که رشته تخصص بیماری های تنفسی را برای تحصیل خود در خارج از کشور انتخاب کرده باشند، این فرصت را به دست می آورند که سریعا وارد بازارهای کار شوند. باید به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر یونان یکی از کشورهایی است که برای تحصیل در این رشته دانشگاه های مناسبی را در اختیار دارد و می توان آن را در دسته بهترین کشورهای جهان برای زندگی نیز قرار داد.

مهم ترین دانشگاه های یونان برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های یونان برای تحصیل در رشته تخصص بیماری های تنفسی

تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان در مقطع کارشناسی یک دوره 4 ساله است و دانشجویان در این رشته می توانند در مقطع کارشناسی ارشد برای 2 سال و در مقطع دکترا نیز برای 4 سال دیگر به ادامه تحصیل بپردازند. افرادی که در حال حاضر در یونان به ادامه تحصیل می پردازند، می توانند زبان انگلیسی را نیز انتخاب کنند ولی باید در نظر داشت که در اکثر رشته های تحصیلی زبان هلنی به عنوان زبان اصلی شناخته می شود.

برای تحصیل در یونان در رشته تخصص بیماری های تنفسی امتیازات زیادی وجود دارد که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • سهولت در دریافت پذیرش
  • امتیاز بالای دریافت ویزای تحصیلی
  • کیفیت بالای آموزش در برخی از دانشگاه ها
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی

شرایط مالی تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان

برای تحصیل در کشور یونان نیازی به پرداخت هزینه های سنگین نیست و این خود یکی از امتیازاتی است که تحصیل در کشور یونان می تواند به همراه داشته باشد. باید در نظر داشت که دانشجویان در یونان هزینه های کمی پرداخت می کنند اما دسترسی آن ها به بودجه های مختلف تحصیلی نیز اندک و محدود است. از طرف دیگر دانشجویان باید در نظر داشته باشند که در این کشور می توانند به صورت نیمه وقت به کار مشغول شده و شرایطی را برای خود ایجاد کنند که هزینه های زندگی آن ها به حداقل برسد. 22 ساعت فرصت کار به صورت نیمه وقت سبب می شود تا زندگی در یونان برای دانشجویان ساده تر شود و هزینه های در حدود 500€ (یورو) زندگی در این کشور قابل پرداخت گردد.

باید در نظر داشت که شهریه تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در این کشور نیز در حدود 2500€ (یورو) در سال است و دانشجویان به راحتی می توانند این بودجه ها را به دانشگاه پرداخت کنند.

شرایط مالی تحصیل رشته تخصص بیماری های تنفسی در یونان

شرایط کار یک متخصص بیماری تنفسی در یونان

یونان به عنوان یکی از کشورهای شرقی اروپا به نسبتا کشورهای مرکزی شرایط مناسبی را در اختیار ندارد ولی نمی توان آن را در دسته کشورهای ضعیف جهان قرار دارد. به طور متوسط یک متخصص بیماری های تنفسی در این کشور 3630€ (یورو) در ماه درآمد کسب می کند و از این طریق در یونان کیفیت زندگی عالی را رقم زد. با این حال بیشتر می توان گفت که یونان کشوری برای رسیدن به قلب اتحادیه اروپا است و کمتر کسی آن را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کند. در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیر های مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *