ویترین

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

چگونگی ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان از جمله ابهاماتی است که بسیاری از هموطنان مطرح میکنند و ما در این جستار درپی پاسخ بدان هستیم. اصولا شرکت با مسئولیت محدود از جمله شرکتهای بازرگانی است که با عنایت به توسعه اقتصادی خوب استان گلستان زمینه فعالیت خوبی در این استان دارد. اما منتها تسلط بر قوانین و شرایط تشکیل این شرکت از اهمیت بالایی برای متقاضیان برخوردار است. اگر شما نیز علاقه مند ثبت شرکت در ایران و یا مایل به اخذ اقامت اروپایی از این طریق هستید حتما پرونده مشاوره خود را با وکلای متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جریان بگذارید.

  • امتیازات ثبت شرکت در استان گلستان چیست؟
  • بهترین زمینه های ثبت شرکت در این استان چیست؟
  • فرایند ثبت شرکت در گلستان چقدر زمان نیاز دارد؟
  • شرایط دریافت وام از طریق ثبت شرکت در گلستان چیست؟

ویژگی های شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

شرکت از نوع مسئولیت محدود در گلستان را می توان به استناد مواد 94 و 95 قانون تجارت ایران تعریف و ویژگی های آن را استخراج کرد. طبق این مواد قانونی، شرکت با مسئولیت محدود در گلستان را میتوان با 2 نفر اعضا برای انجام امور تجارتی تشکیل داد. اما باید توجه کرد که سرمایه شرکت بصورت قطعات سهام انتقال پذیر به غیر درنمی آید. پس مسئولیت هریک از شرکا در شرکت نیز با توجه به مقدار سرمایه پرداختی آنهاست. همچنین مطابق همین قوانین، نام شرکت با مسئولیت محدود در گلستان نبایستی متضمن نام هیچ موسسی باشد چراکه در اینصورت مسئولیت شخص مذکور در قبال قروض شرکت همانند شریک ضامن خواهد شد. با این توضیح، ویژگی های تشکیل این شرکت در گلستان عبارتند از:

ویژگی های ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

شروط ضروری ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

همواره و هر زمانی رعایت 2 شرط اساسی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان الزامی است. در حقیقت قانون تعیین کرده که بدون تامین این شرایط عملا تشکیل شرکت مقدور نیست. شرط نخست، تهیه سرمایه لازم در جهت تشکیل شرکت در گلستان می باشد. قانونا سرمایه حداقلی برای تشکیل شرکت مذکور در گلستان تهیه 1000000 ریال می باشد که ممکن است یا به صورت نقد و یا غیرنقد تهیه شود. با این حال در مقایسه با شرکتهای تجاری این سطح از سرمایه حداقلی ایده آل موسسان محسوب می شود. برای مقایسه سطوح مختلف سرمایه برای تشکیل انواع شرکت در گلستان به نمودار زیر توجه کنید:

مقایسه حداقل سرمایه لازم برای تشکیل شرکت ها در گلستان

شرط ثانی برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان ارائه شرکتنامه تنظیمی است که جزء اصلی ترین مدارک برای راه اندازی شرکت تلقی می شود. با اینکه در یک فرم استاندارد شرکتنامه 13 مورد مهم گنجانده شده ولی ماده 97 قانون به صراحت بیان کرده که سهم الشرکه غیرنقدی شرکا بایستی حتما و حتما در شرکتنامه آورده شود. اما فیلدهایی که در شرکتنامه استاندارد باید تکمیل گردد عبارتند از:

فیلدها شرکتنامه شرکت با مسئولیت محدود
فیلد 1اسم شرکت و نوع شرکت
فیلد 2موضوع فعالت تجاری شرکت
فیلد 3آدرس فیزیکی شرکت
فیلد 4نام شرکا
فیلد 5مدت شرکت
فیلد 6میزان سهم الشرکه (نقد و غیر نقد)
فیلد 7سهم الشرکه غیرنقد شرکا
فیلد 8مشخصات مدیریت
فیلد 9رسیدگی به حساب مالی سالانه
فیلد 10انحلال شرکت
فیلد 11نشانی شعب احتمالی
فیلد 12مشخصات بازرس شرکت
فیلد 13تاریخ و امضا تمام شرکا

امتیازات ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان چیست؟

ممکن است خیلی از هموطنان این سوال را مطرح کنند که چرا ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان تا به این حد طرفدار دارد. برای پاسخ به این سوال باید بدانید که این نوع شرکت بنا به دلایل و امتیازات متعددی طرفدار زیادی در استان گلستان دارد. اول از همه اینکه برای ثبت این شرکت در گلستان نیاز به تشریفات کمتری است و شرکت با حضور 2 نفر هم تشکیل می شود. در ثانی برای راه اندازی این شرکت در گلستان نیازی به سرمایه هنگفتی نیست و با اندک سرمایه هم امکان تاسیس وجود دارد. از این گذشته ساختار تشکیلاتی این شرکت نیز خیلی بسیط و راحت است به حدی که:

  • اولا برای شرکتهای کمتر از 12 شریک الزام به وجود هیئت مدیره نیست و امورات شرکت با 1 مدیر هم میچرخد.
  • ثانیا مدیر شرکت را می توان از خود شرکت و یا از خارج از شرکت برای مدت محدود یا نامحدوی انتخاب کرد.
  • ثالثا در اینگونه شرکت ها الزامی به انتخاب بازرس یا بازرسان نیست.

امتیازات ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

روند ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان

فرآیند ثبت شرکت با مسئولیت محدود شامل یک فرآیند ساده و راحتی است که تمام اقدامات به صورت آنلاین و از طریق درگاه اداره ثبت شرکت ها انجام می گیرد. متقاضیان در همان وهله اول از این فرآیند بایستی مدارک لازمه را تهیه کنند تا بتوانند با خیالی آسوده و راحت به سراغ مراحل بعدی بروند. در ادامه این روند، مراجعه به درگاه اینترنتی مورد اشاره به نشانی https://irsherkat.ssaa.ir/Design/Establishment.aspx الزامی است. شما به عنوان موسسان شرکت در درگاه مورد نظر مشخصات شرکت و شرکا را به ترتیب وارد می کنید.

روند ثبت شرکت با مسئولیت محدود در گلستان نیز کاملا به صورت آنلاین و شامل سلسله مراحل مختلف می باشد. نکته مهم در این باره آن است که شما بعنوان موسسان شرکت علاوه بر درج مشخصات خود شرکا همچنین بایستی مدارک تشکیلاتی شرکت از جمله شرکتنامه، اساسنامه، تقاضانه و همچنین صوت جلسه را نیز در همین پورتال معرفی شده تکمیل و به صورت امضاء شده ضمن ثبت در سامانه همچنین به نشانی اداره مربوطه ارسال کنید. لازم به ذکر است که پس از تکمیل فیلدهای اطلاعات متقاضی و نام های درخواستی به متقاضیان یک کد 19 رقم داده میشود که بایستی تا هنگام آگهی تاسیس شرکت آنرا حفظ کنند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در گلستان چیست؟

از جمله موارد مهمی که قبل از درج مشخصات در پورتال اداره ثبت بایستی مورد توجه متقاضیان قرار گیرد، تهیه مدارک لازمه بمنظور تشکیل شرکت در گلستان است. در واقع موسسان شرکت هم در مرحله ثبت در سامانه و هم در مرحله ارسال مدارک به دفتر ثبت به این مدارک نیاز دارند. بدین ترتیب مدارک ضروری برای طی روند تاسیس شرکت با مسئولیت محدود در گلستان از این قرار است:

  • تقاضانامه در 2 نسخه (با امضا کل شرکا)
  • شرکتنامه در 2 نسخه (با امضا کل شرکا)
  • اساسنامه در 2 نسخه (با امضا کل شرکا)
  • مجوز فعالیت رسمی
  • کپی مدارک شناسائی برای کل شرکا
  • استعلام سوء سابقه مدیران
  • صورتجلسه در 2 نسخه (با امضا کل شرکا)

ثبت شرکت در اروپا نیز متقاضیان و طرفداران خاص خود را دارد و اگر شما نیز متقاضی اخذ اقامت اروپا با ثبت شرکت هستید، توصیه ما به شما دریافت مشاوره های تخصصی از وکلای حرفه ای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *