ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا یکی از مسیرهای مهاجرتی به این کشور است که می تواند از نظر اقتصادی نیز امتیازهای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره داشت که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا سرمایه خود را به کشوری منتقل کنند که حمایت های دولتی را به همراه داشته باشد و از طرفی مزیت های اقتصادی زیادی را نیز ایجاد کند. در حال حاضر آنتیگوا و باربودا یکی از کشورهایی است که به کمک آن می توان شرایط اقتصادی خود را به صورت قابل توجهی تقویت کرد و به همین دلیل است که افراد زیادی تمایل دارند تا در این کشور فعالیت های خود را آغاز کنند.

امتیازهای مالیاتی و حمایت هایی که دولت این کشور ایجاد می کند سبب شده است تا افراد زیادی با وجود نا شناخته بودن نام آنتیگوا و باربودا، این کشور را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر داشته باشند. فرایند ثبت شرکت در این کشور کوتاه مدت است و بروکراسی های اداری در آن بسیار کم است. باید به این نکته اشاره داشت که ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا نکته ای است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی آن خواهند پرداخت تا علاقمندان به این روش بتوانند با آگاهی کامل در این مسیر گام بردارند.

  • شرایط ایجاد شرکت در آنتیگوا و باربودا چیست؟
  • مزایای ثبت شرکت دراین کشور چیست؟
  • بهترین مسیرهای ثبت شرکت در این کشور چیست؟
  • فرایند ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا چگونه است؟

امتیازهای ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

در مرحله اول باید بررسی کرد که آیا ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا می تواند امتیازهای اقتصادی و اقامتی برای علاقمندان به این پروسه به همراه داشته باشند یا خیر. آگاهی از چنین امتیازهایی، سبب می شود که افراد بتوانند با آگاهی در این مسیر گام بردارند و بتوانند امتیازهای لازم در این مسیر را به دست آورند.

برخی از مهم ترین مزیت های ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا عبارتند از:

  • ثبات اقتصادی، قضایی و سیاسی در آنتیگوا و باربودا
  • شرایط اقتصادی مدرن
  • پروسه ساده شروع شرکت در آنتیگوا و باربودا
  • آزادی اقتصادی بسیار بالا
  • قوانین بانکی حمایتی از صاحبان کسب و کار
  • فرایند مناسب پرداخت مالیات
  • معاهدات مالیاتی با 20 کشور خارجی
  • بدون نیاز به حداقل سرمایه
  • بدون نیاز به ارسال گزارشات سالیانه مالی
  • وجود مناطق آزاد اقتصادی

فرصت کم نظیر استارت آپ فنلاند

پروسه ایجاد کمپانی در آنتیگوا و باربودا

همان طور که گفته شد، ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا مزایای بسیاری را می تواند به همراه داشته باشد و همین مسئله سبب شده است تا تمایل به مهاجرت به این کشور به صورت قابل توجهی از این طریق افزایش پیدا کند. در روند ثبت شرکت در این کشور، یک پروسه مشخصی وجود دارد که افراد باید آن ها را به دقت پشت سر بگذارند. برخی از این مراحل فاقد اولویت نسبت به دیگری است اما بر اساس تجربه، بهتر است فرایند را با یک برنامه ریزی دقیق طی کرد.

مراحل ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا به شرح زیر است:

پروسه ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

مالیات شرکت ها در آنتیگوا و باربودا

یکی از مزیت هایی که ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا و به طور کلی حوزه کارائیب به همراه دارد آن است که نیازی به پرداخت مالیات های سنگین در این کشور وجود ندارد. باید به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر آنتیگوا و باربودا کم ترین میزان مالیات در رابطه با شرکت ها را در این حوزه اعمال کرده است و می توان گفت این یکی از امتیازهایی است که برای ورود به این کشور می توان از آن استفاده کرد.

مالیات شرکت ها در آنتیگوا و باربودا

شاید برای بسیاری از شرکت ها این مبلغ رویایی باشد اما در آنتیگوا و باربودا، نرخ 1% مالیات بر درآمد شرکت ها در نظر گرفته شده است و به همین دلیل می توان گفت که تقریبا مالیاتی به دولت آنتیگوا و باربودا پرداخت نمی شود. این مالیات مربوط به شرکت های بین المللی است که در آنتیگوا و باربودا ثبت می شود و این امتیازی است که تقریبا در هیچ کشوری دیده نمی شود. این در حالی است که مالیات بر درآمد در این کشور در حدود 25% تعیین شده است.

دریافت اقامت با ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا

یکی از مزیت های ثبت شرکت در آنتیگوا و باربودا آن است که فرد می تواند در یک بازه زمانی کمتر از یک ساله، شهروندی آنتیگوا و باربودا را به دست آورد و در نتیجه به پاسپورت این کشور به عنوان یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان دست پیدا کند. برای این که بتوان از این طریق به شهروندی آنتیگوا و باربودا رسید، فرد باید سرمایه ای در حدود 200000$ (دلار) را به این کشور وارد کند و یک کسب و کار فعال را در این کشور راه اندازی کند.

مزایای دریافت ویزای کاری آنتیگوا و باربودا

آشنایی با اقتصاد کشور آنتیگوا و باربودا و همچنین زمینه های پیشرفت اقتصادی در این کشور، می توان به خوبی پروسه ای را ایجاد کرد که در نهایت منجر به اقامت بلند مدت و در نتیجه دریافت یکی از بهترین و قدرتمندترین پاسپورت های جهان شود. در صورتی که به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرتی به خارج از کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *