ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در بلغارستان

ثبت شرکت در بلغارستان

یکی از روش های مهاجرت به کشور بلغارستان در سال 2023 که روشی قانونی و مجاز می باشد ثبت شرکت در بلغارستان و اخذ اقامت این کشور است. متقاضیانی که سرمایه اولیه را برای ثبت شرکت در این کشور دارند و تصمیم خود را برای مهاجرت گرفته اند باید از قوانین و شرایط ثبت شرکت در بلغارستان آگاه باشند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه سعی دارند اطلاعاتی را در رابطه با چگونگی ثبت شرکت در این کشور در اختیار متقاضیان قرار دهند. کشور بلغارستان آخرین کشوری می باشد که به اتحادیه اروپا پیوسته است و اقتصاد آن به سرعت در حال رشد می باشد.

اصول ثبت شرکت در بلغارستان

متقاضیان خارجی و بین المللی برای ثبت شرکت در بلغارستان در سال 2023 باید اصول زیر را رعایت نمایند: نوع شرکت و ساختار آن باید پیش از اقدام برای تشکیل انتخاب شود؛ طبق قوانین و شرایط کشور بلغارستان باید قوانین شرکت وضع شود؛ متقاضی باید در بانک های کشور بلغارستان حساب بانکی را افتتاح نماید که متعلق به شرکت باشد و متقاضیان باید تمکن مالی برای پرداخت سرمایه اولیه را داشته باشند. طبق قوانین تجارت بلغارستان فرد می تواند همزمان با سرمایه گذاری در این کشور شرکت نیز ثبت نماید. برای ثبت شرکت به جز ثبت نام شرکت نیازی به انجام کار خاصی نمی باشد.

افرادی که قصد دارند از طریق ثبت شرکت به این کشور مهاجرت کنند باید مراحل زیر را طی نمایند:

  • مشاوره و کسب اطلاعات کامل در رابطه با ثبت شرکت
  • مدارک لازم برای ارائه به اداره مهاجرت باید تهیه شود.
  • انجام کارهای اولیه جهت ثبت شرکت
  • تهیه برنامه تجاری و بیزینس پلن برای شرکت خود و سفر به بلغارستان جهت افتتاح حساب بانکی

مزایای ثبت شرکت در بلغارستان

افراد توجه داشته باشند که با ثبت شرکت در این کشور از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد. کشور بلغارستان عضو اتحادیه اروپا می باشد، منطقه اقتصادی شنگن یکی از مهم ترین منطقه اقتصادی در دنیا می باشد. با ثبت شرکت در بلغارستان از مزیت های سیاسی، اقتصادی، محیط زیستی، قانونی و مصرف کنندگان اتحادیه اروپا بهره مند می شوید. این کشور به دلیل مناظر زیبا و چشم نواز مقصد سفر بسیاری از گردشگران و توریست ها می باشد. بیشتر جمعیت این کشور تحصیل کرده بوده و به زبان انگلیسی تسلط دارند پس می توانید از نیروی کار با تجربه و جوان استفاده نمایید. در بین کشورهای اتحادیه اروپا کشور بلغارستان تنها کشوری می باشد که نرخ مالیات دریافتی در این کشور بسیار کم می باشد. متقاضیان برای پرداخت مالیات بر درآمد باید 10% آن را پرداخت نمایند طبق قوانین مالیاتی در این کشور مالیات بر شهروندی وجود ندارد.

مزایای ثبت شرکت در بلغارستان

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در بلغارستان

اولین مبحثی که اتباع کشورهای خارجی باید قبل از شروع فرآیند ثبت شرکت در بلغارستان به خوبی بررسی کنند، سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در این کشور می باشد. زیرا بدون در نظر گرفتن این مورد، با چالش های گوناگونی در روند ثبت شرکت در بلغارستان مواجه خواهند شد. به عبارت دیگر، هنگامی که به دنبال ثبت شرکت در بلغارستان هستید، سرمایه بسیار مهم است، زیرا فعالیت های شما را در این کشور حفظ می کند. به طور کلی، تنها شکل قانونی که دارای حداقل سرمایه تحمیلی برای ثبت شرکت در بلغارستان است، شرکت با مسئولیت محدود عمومی است. که باید حداقل 70000BGN (لو بلغارستان) به عنوان سرمایه داشته باشید.

در نمودار زیر می توانید حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشورهای مختلف را مشاهده فرمایید:

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کشورهای مختلف

مزایای دریافت تابعیت کشور بلغارستان

بعد از ثبت شرکت و گذشت 3 سال اگر شرکت فرد موثر واقع شود و فعالیت خود را ادامه دهد متقاضی می تواند تابعیت این کشور را دریافت نماید. کسب اقامت از این کشور مزایایی دارد که در ادامه آن ها را نام می بریم. برای دریافت تابعیت این کشور نیازی به ارائه مدرک زبان معتبر نمی باشد؛ متقاضیان برای دریافت تابعیت کشور بلغارستان تابعیت کشور خود را لغو نمی کنند؛ نرخ تورم در این کشور بسیار کم می باشد؛ متقاضی می تواند از مناطق آزاد تجاری در اتحادیه اروپا بهره مند شود؛ فرزندان متقاضی می توانند در مراکز علمی و دانشگاه های این کشور مشغول به ادامه تحصیل شوند و اگر فردی شهروندی و پاسپورت این کشور را دریافت نماید می تواند بدون دریافت ویزا به کشورهای بسیاری سفر کند.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در بلغارستان

برای ثبت شرکت در بلغارستان متقاضیان باید مدارکی را ارائه نمایند. این مدارک به شرح زیر می باشد: ارائه پاسپورت معتبر با اعتبار کافی؛ انتخاب نام شرکت و نوع فعالیت شرکت؛ انتخاب محل شرکت؛ افتتاح حساب بانکی در این کشور و پرداخت سرمایه اولیه مورد نیاز؛ برای افتتاح حساب مدیر عامل باید حضور داشته باشد و ارائه سوابق کاری. متقاضیان می توانند از طریق ثبت شرکت اقامت کشور بلغارستان را دریافت نمایند. شما می توانید برای اعضای خانواده خود نیز اقامت این کشور را دریافت نمایید.

برای دریافت اقامت باید یک بیزینس پلن و برنامه تجاری قوی ارائه نمایید، همین طور برنامه ریزی شما باید واقعی و قابل اجرا باشد. روند دریافت اقامت از زمانی که شما درخواستتان را ارائه می نمایید تا زمان ورودتان به این کشور 6 ماه می باشد، این برنامه یکی از سریعترین روش های دریافت اقامت اروپا می باشد. اقامت اولیه این کشور موقت می باشد متقاضیان بعد از گذشت 3 سال می توانند اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. بعد از گذشت 8 سال و با داشتن شرایط لازم شما می توانید پاسپورت بلغارستان را اخذ نمایید.

مدارک لازم جهت دریافت ویزای بلغارستان

هنگام ارسال درخواست ویزای سرمایه گذاری در بلغارستان، باید مدارک مورد نیاز را طبق لیست زیر تکمیل نمایید:

  • فرم درخواست ویزای بلغارستان که با حروف تایپ شده و امضا شده تکمیل شده است
  • پاسپورت شما که باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد تا ویزا را الصاق کند
  • فتوکپی صفحه اطلاعات شخصی در پاسپورت شما و همچنین هرگونه ویزا قبلی
  • فتوکپی هر مجوز دیگری برای اقامت در یک کشور خارجی (ویزا، اجازه اقامت)، حتی اگر به پاسپورت شما الصاق نشده باشد (در صورت وجود)
  • یک تصویر اخیر در اندازه پاسپورت خود، مطابق با شرایط تصویر ویزای بلغارستان (ابعاد: 3.5 cm x 4.5 cm)
  • برنامه سفر / بلیط پرواز
  • مدرک بیمه مسافرتی حداقل 30000€ (یورو) برای مدت اقامت شما که هرگونه هزینه های بازگشت یا اورژانس پزشکی را پوشش می دهد
  • رزرو هتل، یا مدرک دیگری از محل اقامت
  • اثبات هدف از سفر
  • مدرکی دال بر تمکن مالی کافی برای حمایت از خود در طول اقامت، مانند صورت حساب بانکی. شما باید حداقل 50 یورو در روز داشته باشید، اما نه کمتر از 500 یورو – یا معادل آن به واحد پول کشورتان
  • همچنین می‌توانید مدرکی ارائه دهید که از پیش پرداخت شده‌اید یا اینکه شخصی در بلغارستان هزینه نگهداری شما را در آنجا متقبل می‌شود، مانند شخص یا شرکت/موسسه
  • گواهی ترخیص پلیس (در صورت لزوم)
  • اسناد باید قانونی شده باشند (از طریق مهر آپوستیل یا موارد دیگر)

در مقاله ای که مطالعه کردید موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی داشت به بررسی شرایط و قوانین ثبت شرکت در بلغارستان بپردازد. اگر شما در رابطه با انتخاب بهترین راه برای مهاجرت به کشور بلغارستان نیاز به راهنمایی و مشورت دارید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید و مشاوره دریافت نمایید.

پرتکرارترین سوالات در باب ثبت شرکت در بلغارستان

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • اصول ثبت شرکت در بلغارستان به چه صورت است؟ متقاضیان خارجی و بین المللی برای ثبت شرکت در بلغارستان در سال 2023 باید اصول زیر را رعایت نمایند: نوع شرکت و ساختار آن باید پیش از اقدام برای تشکیل انتخاب شود؛ طبق قوانین و شرایط کشور بلغارستان باید قوانین شرکت وضع شود؛ متقاضی باید در بانک های کشور بلغارستان حساب بانکی را افتتاح نماید که متعلق به شرکت باشد و متقاضیان باید تمکن مالی برای پرداخت سرمایه اولیه را داشته باشند. طبق قوانین تجارت بلغارستان فرد می تواند همزمان با سرمایه گذاری در این کشور شرکت نیز ثبت نماید. برای ثبت شرکت به جز ثبت نام شرکت نیازی به انجام کار خاصی نمی باشد.
  • مزایای ثبت شرکت در بلغارستان شامل چه مواردی است؟ افراد توجه داشته باشند که با ثبت شرکت در این کشور از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد. کشور بلغارستان عضو اتحادیه اروپا می باشد، منطقه اقتصادی شنگن یکی از مهم ترین منطقه اقتصادی در دنیا می باشد. با ثبت شرکت در بلغارستان از مزیت های سیاسی، اقتصادی، محیط زیستی، قانونی و مصرف کنندگان اتحادیه اروپا بهره مند می شوید. این کشور به دلیل مناظر زیبا و چشم نواز مقصد سفر بسیاری از گردشگران و توریست ها می باشد. بیشتر جمعیت این کشور تحصیل کرده بوده و به زبان انگلیسی تسلط دارند پس می توانید از نیروی کار با تجربه و جوان استفاده نمایید. در بین کشورهای اتحادیه اروپا کشور بلغارستان تنها کشوری می باشد که نرخ مالیات دریافتی در این کشور بسیار کم می باشد. متقاضیان برای پرداخت مالیات بر درآمد باید 10% آن را پرداخت نمایند طبق قوانین مالیاتی در این کشور مالیات بر شهروندی وجود ندارد.
3.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *