ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در پاراگوئه

ثبت شرکت در پاراگوئه

با توجه به اینکه سرمایه گذاری در پاراگوئه به اخذ اقامت منجر میشود، شرایط ثبت شرکت در پاراگوئه مهم ترین موضوعی است که متقاضیان باید از آن آگاهی داشته باشند. دولت پاراگوئه طی سال های اخیر با فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری متنوع موفق به جلب توجه سرمایه گذاران خارجی شده است و از این طریق اقتصاد خود را رونق بخشیده است. با مطالعه این مقاله که توسط تیم ترجمه سفیران سروش سعادت تهیه شده است می توانید از مزایای ثبت شرکت در کشور پاراگوئه و قوانین وضع شده در این زمینه آگاهی یابید.

  • محدودیت های مهاجرت به پاراگوئه چیست؟
  • آیا پاراگوئه از نظر اقتصادی در شرایط مناسبی قرار دارد؟
  • بهترین زمینه ها برای سرمایه گذاری در این کشور کدامند؟
  • بهترین نوع شرکت در این کشور کدامند؟
  • فرایند مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت چیست؟

درمورد کشور پاراگوئه

کشور پاراگوئه یکی از کشورهای آمریکای لاتین می باشد که در مرکزیت آمریکای جنوبی قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر آسانسیون بوده و جمعیتی بالغ بر 7133000 نفر را در خود جای داده است. پاراگوئه از سوی جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل، و از سوی شمال غرب با بولیوی هم ‌مرز است. واحد پول این کشور گوارانی و زبان اکثریت مردم این کشور گوارانی و اسپانیایی می باشد. تنوع آب و هوایی در پاراگوئه به چشم می خورد اما به طور کلی دارای آب و هوایی معتدل و استوایی است. این کشور بزرگترین نیروگاه برق آبی در دنیا را دارد که این نیروگاه تمام برق مورد نیاز پاراگوئه را تامین می کند. عمده فعالیت اقتصادی این کشور حول محور کشاورزی و دامپروری جریان دارد و اکثریت جمعیت مشغول به کار در این کشور در این حوزه فعالیت می کنند.

انواع روش های مهاجرت به پاراگوئه

کشور پاراگوئه به دلیل برخورداری از سطح بهداشت بالا و هزینه اجاره مسکن پایین در کنار فرصت هایی برای پیشرفت اقتصادی می تواند یکی از انتخاب های هر مهاجر علاقه مند به زندگی در آمریکای لاتین باشد. خون گرم بودن مردم این کشور زندگی را برای مهاجران آسان تر کرده است. علاقه مندان می توانند از طریق سرمایه گذاری، ازدواج، تحصیل، کار و پناهندگی موفق به اخذ ویزا و اقامت در این کشور شوند. با اخذ اقامت دائم و دریافت پاسپورت این کشور می توان به 115 کشور دنیا ار جمله ایتالیا، اتریش و ایرلند سفر کرد و به همین خاطر از اعتبار بالایی برخوردار می باشد. همان طور که ذکر شد دولت این کشور با فراهم آوردن فرصت های سرمایه گذاری از طریق ایجاد پروژه های دولتی از سرمایه گذاران خارجی استقبال می کند و این روش راحت ترین روش مهاجرت به کشور پاراگوئه است.

شرایط ثبت شرکت در پاراگوئه

شرایط ثبت شرکت در پاراگوئه

ثبت شرکت در کشور پاراگوئه یکی از مطمئن ترین روش های مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم آن است. برای این کار متقاضیان باید مبلغی حدود $27500 الی $500000 (دلار آمریکا) در یکی از پروژه هایی که توسط دولت این کشور تایید شده سرمایه گذاری کنند. یکی دیگر از روش های مهاجرت به پاراگوئه از این طریق، سرمایه گذاری در بخش کسب و کار است. کشور پاراگوئه طی سال های اخیر با افزایش فرصت های شغلی نرخ بیکاری خود را کاهش داده است و سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار به دلیل فراهم کردن فرصت های شغلی بیشتر مورد تایید دولت این کشور می باشد.

قدم اول برای اقدام در این زمینه، افتتاح یک حساب بانکی در این کشور و ذکر مبلغ مورد نظر در این حساب است. مبلغ مورد نظر دولت برای سرمایه گذاری و اخذ اقامت معمولا سالانه دستخوش تغییراتی می شود و با توجه به پروژه انتخابی متفاوت خواهد بود. پس از ثبت شرکت با گذشت پنج سال، فرد می تواند موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شود.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در پاراگوئه

مراحل ثبت قانونی شرکت در این کشور به شرح زیر است:

  • ایجاد اساسنامه قانونی شرکت و بدست آوردن اسناد ادغام
  • به تایید رساندن منحصر به فرد بودن نام شرکت پیشنهادی
  • اخذ گواهینامه از یک مقام دولتی ذیربط یا اتاق بازرگانی کشور مبدا که گواهی بر قانونی بودن دفتر مرکزی در کشور مبدا دارد.
  • جزئیات مربوط به جلسه هیئت مدیره
  • افتتاح حساب بانکی برای شرکت

جزئیات جلسه هیئت مدیره شامل موارد زیر هستند:

  • بیان هدف از تاسیس شرکت
  • اختصاص سرمایه ای جزئی به شرکت (مبلغ مورد نظر به نوع شرکت بستگی دارد)
  • ایجاد یک آدرس مالی برای شرکت
  • تغیین جزئیات مربوط به شخص یا اشخاص مورد نظر برای اداره دفتر
  • اعطای قدرت به شخص مورد نظر برای اداره دفتر

همانطور که در تمامی کشورها رایج است شهروندان این کشور نیز موظف به پرداخت مالیات هستند. در پاراگوئه به شرکت ها بعد از درخواست آنلاین برای ثبت، شماره شناسایی مالیات (TIN) تعلق میگیرد. این شماره برای مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر درآمد و انواع دیگری از مالیات ها معتبر است. علاوه بر موارد ذکر شده، نام مدیران، سهامداران، مکان و تاریخ جلسات باید در دفتر وکلای خزانه داری ثبت شوند. شرکتها پس از ثبت نام در مؤسسه تأمین اجتماعی و وزارت دادگستری و کار میتوانند نیروی کار استخدام کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر برای زندگی در کشورهای آمریکای لاتین می توانید با مطالعه مقالات مهاجرت به پاراگوئه، مهاجرت به برزیل از طریق کار و مهاجرت به آرژانتین از طریق کار و غیره پاسخ سوالات خود را در این زمینه بیابید. با توجه به این که ثبت شرکت مراحل قانونی خاصی دارد که انجام آن ها نیازمند دقت و زمان است می توانید برای اطمینان از نتیجه بخش بودن تلاش خود در این زمینه از مشاوره وکلای ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *