ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ثبت شرکت در گرنادا

ثبت شرکت در گرنادا

کسانی که به دنبال ثبت شرکت در گرنادا هستند باید در نظر داشته باشند که می توانند انواع سرمایه گذاری را انجام دهند، به جز سرمایه گذاری هایی که می توانند برای امنیت ملی، محیط زیست، سلامت عمومی یا فرهنگ ملی گرنادا مضر باشند. با توجه به قوانین بسیار مناسب و شرایط آسان ثبت شرکت در گرنادا، افرادی که دارای سرمایه کافی و تیم عالی هستند، می توانند در گرنادا شرکت خود را افتتاح کنند. علاوه بر این، نرخ مالیات در گرنادا بسیار کم می باشد و به عنوان یک کشور خارجی، فرصت های مالی مختلف را برای سرمایه گذاران مهیا می کند. از این رو، افرادی که قصد دارند اقدام به ثبت شرکت در گرنادا کنند، می توانند به درستی در این زمینه برنامه ریزی کنند و سرمایه خود را به درستی در سطح بین المللی استفاده کنند.

سرمایه گذاران در گرنادا می توانند در زمینه کشاورزی، راه اندازی یک آژانس گردشگری، ساختن یک شرکت ساختمانی یا حتی ساخت شکلات، کسب و کاری راه اندازی کنند و اقدام به ثبت شرکت در گرنادا کنند و با توجه به این حجم از تنوع، می توان گفت که تجارت در گرنادا چیزهای زیادی برای ارائه به سرمایه گذاران و افرادی که به فکر افتتاح شرکت خود هستند دارد. افرادی که به فکر راه اندازی کسب و کار در گرنادا هستند، می توانند از این راهنمای تهیه شده توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند. یک شرکت در گرنادا می تواند به راحتی از طریق راه ممکن در قالب یک سازمان ثابت که یک شرکت تجارت بین المللی است افتتاح شود.

شرایط ثبت شرکت در گرنادا

گرنادا اقتصاد باز دارد و ساختار اقتصادی آن بر اساس بخش عمومی، حمل و نقل، تولید، ارتباطات، گردشگری و بخش کشاورزی متنوع است. بخش‌ هایی که در گرنادا سریع ‌ترین رشد را دارند گردشگری و مهمان نوازی هستند. از آنجایی که گرنادا یک کشور در حال توسعه است، ممکن است فرصت های زیادی برای کسب و کار پیدا شود. گرنادا به سرمایه گذاران، گردشگران، کارگران مهاجر و دانشجویان خارج از کشور کیفیت زندگی بالا، جرم و جنایت کم و محیط طبیعی نسبتاً سالمی ارائه می دهد. متقاضیان می توانند آزادانه در تمام فعالیت های اقتصادی مانند یک شهروند گرنادا سرمایه گذاری کنند.

ثبت شرکت در گرنادا به صورت است:

  • شرکت سازمانی ثابت
  • شرکت بین المللی

مهمتر از همه، متقاضیان باید ظرف 14 روز پس از شروع فعالیت تجاری خود، نام تجاری، یک شرکت با مسئولیت محدود یا شراکت در دفتر ثبت دادگاه عالی ثبت کنند.

در جدول زیر به اصول اولیه ثبت شرکت در گرنادا اشاره شده است:

امورهزینهمدت زمان
ثبت یک کسب و کار و ثبت شرکت در گرنادا$14 (دلار)8 روز (در 4 مرحله)
جستجوی نام کسب و کار در گرنادا$4 (دلار)4 روز
ثبت نام تجاری$10 (دلار)2 روز
ثبت نام مالیات و تامین اجتماعی رایگانرایگان2 روز

در نمودار زیر به رتبه بندی بهترین گزینه های ثبت شرکت در گرنادا اشاره شده است:

 

رتبه بندی بهترین گزینه های ثبت شرکت در گرناداالزامات ثبت شرکت در گرنادا

برای افتتاح یک شرکت تجاری در گرنادا، متقاضیان باید:

  • ثبت نام منحصر به فرد شرکت
  • ارائه درخواست به دیوان عالی کشور
  • افتتاح حساب بانکی در گرنادا

پس از دریافت گواهی ثبت، شرکت دارای وضعیت قانونی خواهد بود و قادر به انجام فعالیت های تجاری در گرنادا خواهد بود. لطفا توجه داشته باشید که شرکت در فعالیت های تجاری در گرنادا نیاز به مجوز دارد. هر شرکت در گرنادا باید یک سهامدار و یک مدیر داشته باشد و آدرس آن در تمامی اسناد شرکت ثبت شده در گرنادا ثبت شده باشد. همچنین استخدام نماینده ای که نماینده منافع بنیانگذاران شرکت باشد امری ضروری محسوب می شود و شایان ذکر است که برای ثبت شرکت در گرنادا متقاضیان باید آماده حضور در یک پروسه 2 ماهه باشند.

افرادی که به عنوان بنیانگذاران یک شرکت در گرنادا شناخته می شود، باید نام شرکت را مشخص کنند و برای تایید رسمی آن اقدام کنند و همچنین اسانامه و فرم ثبت نام را تهیه کنند. تمام مدارک برای ثبت شرکت در اداره ثبت گرنادا باید توسط بنیانگذاران آماده شوند و همچنین هزینه های ثبت و دریافت مجوز به طور کامل پرداخت شوند. با توجه به این که هر شرکت در گرنادا باید مدیر داشته باشد، بنیانگذاران باید مشخص کنند که مدیر شرکت چه کسی می باشد و ترکیب هیئت مدیره را مشخص کند. بنیانگذاران شرکت در گرنادا حتما باید کتابی را تهیه کنند که در آن قوانین و تغییرات شرکت مربوطه به طور کامل ذکر شود.

استارت آپ فنلاند مسیر مهاجرتی امن و مطمئن

دلایل ثبت شرکت و شروع کسب و کار در گرنادا

شرکت ها در محیطی که امکان رشد را فراهم می کند عملکرد بهتری خواهند داشت. گرنادا محیطی آرام و مناسب برای هر کسی فراهم می کند. میزان جرم و جنایت در گرنادا پایین است و محیط طبیعی دست نخورده است. جدا از زیبایی طبیعی، مردم گرنادا دارای فرهنگ محکم و غنی هستند. استاندارد زندگی در گرنادا بسیار خوب است و هزینه های زندگی مناسب هستند و این بقا را آسان تر می کند. همچنین زیرساخت های عالی هنگام ثبت شرکت و راه اندازی هر کسب و کاری ضروری است. حمل و نقل دریایی و زمینی، برق، آب و مخابرات در گرنادا به موفقیت کسب و کار سرمایه گذاران کمک می کند. شایان ذکر است که گرنادا یک کشور بندری است که به روی بازار جهانی باز است و از روابط تاریخی پر جنب و جوش با اتحادیه اروپا، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده برخوردار است.

دلایل ثبت شرکت و شروع کسب و کار در گرنادا

یک شرکت در گرنادا ممکن است توسط یک یا چند سهامدار، یک یا چند مدیر و یک منشی تشکیل شود که ممکن است افراد یا شرکت های دیگر باشند. گرنادا بهترین انتخاب برای بازرگانان و سرمایه گذارانی است که می خواهند با انجام تجارت در خارج از کشور موفق باشند. در این منطقه، تأسیس شرکت‌ های بین ‌المللی، صندوق‌ های سرمایه‌گذاری متقابل، تراست ‌ها، استفاده از آخرین رویه بانکداری اینترنتی و مزایای مربوط به شرکت‌های دریایی مرسوم بسیار آسان است. از سوی دیگر، گرنادا فرصت های کافی برای بهینه سازی و برنامه ریزی را در اختیار کارآفرینان مشتاق قرار می دهد و این کشور بهترین شهرت را در تجارت فراساحلی به دست آورد. هموطنان عزیز می توانند با تماس با متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از شرایط مهاجرت به گرنادا برای ثبت شرکت و همچنین سرمایه گذاری اطلاعات کامل و دقیق کسب کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *