ویزای توریستی

جاذبه های گردشگری آلمان

جاذبه های گردشگری آلمان

آلمان به غیر از پیشرفت صنعتی دارای جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد و افراد برای بازدید از جاذبه های گردشگری آلمان به این کشور سفر می کنند. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه جاذبه های گردشگری آلمان می باشید با مطالعه این مقاله و مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی دست یابید.

  • جاذبه های گردشگری کشور آلمان بیشتر در کدام شهرها می باشند؟
  • رودخانه راین در کدام منطقه واقع شده است؟

جاذبه های گردشگری آلمان در 2023

کشور آلمان دارای تاریخچه، فرهنگ و زیبایی های طبیعی فراوانی می باشد. این کشور شامل بسیاری از شهرهای تاریخی و جنگل های فراوان و کوه های مرتفع می باشد. کسانی که مایل به گردشگری و یا تجربه هنری می باشند باید به مناطق شهری مانند مونیخ، فرانکفورت و یا هامبورگ سفر نمایند در حالی که کسانی که به دنبال فعالیت های تفریحی می باشند باید به مکان هایی نظیر آلپ بایرن، جنگل سیاه و سفید و یا دره راین سفر نمایند.

تعداد زیادی از کلیساهای قدیمی دوست داشتنی و کاخ های بزرگ در سراسر این کشور وجود دارد و در این کشور شهرهای کوچکتر و روستاها که تاریخ تاسیس برخی از آنها به قرون وسطی می رسد، موجود است. بسیاری از شهرهای قدیمی این کشور در سال 2022 هنوز دست نخورده باقی مانده اند و در میان آنها هنوز هم بسیاری از سنت های قدیمی از جمله بازارهای سنتی کریسمس، جشنواره ها و نمایشگاه ها وجود دارد. شهر برلین پایتخت فرهنگی این کشور می باشد که دربرگیرنده بسیاری از موزه ها و گالری های زیباست. در ادامه این مقاله به معرفی اصلی ترین جاذبه های گردشگری آلمان خواهیم پرداخت.

درب براندنبورگ شهر برلین

این درب بر اساس مدل آکروپولیس در آتن برای شاه فردریک ویلیام دوم در سال 1791 ساخته شده، ماسه سنگ به یاد ماندنی گیت براندنبورگ در منطقه Mitte برلین، اولین ساختار نئوکلاسیک شهر بود. اندازه 26 متری این درب قابل توجه بسیاری از بازدیدکنندگان می باشد. Quadriga تماشایی چهار اسب دارای ارابه الهه پیروزی نشسته در بالای 6 ستون بزرگ خود در هر طرف چشم گیر می باشد. همچنین ستون های بزرگ Doric دو ساختمان در هر طرف از دروازه تزئین را در بر می گیرد. بدون شک ساختار باشکوه این مکان که شما امروز می بینید به شدت در طول جنگ جهانی دوم آسیب دیده است و بخشی از دیوار، بیانگر تقسیم برلین به شرق و غرب بود.

بررسی جاذبه های گردشگری آلمان

کلیسای جامع کوسن شهر کلن

این کلیسا در کنار کلیسای جامع سنت پیتر و سنت مری از بزرگ ترین کلیساهای این کشور می باشند که در راین واقع شده است. بدون شک برجسته ترین نماد شهر کلن است. این شاهکار معماری یکی از بزرگترین کلیساهای بزرگ در اروپا می باشد. در سال 1248 تاسیس شده و یکی از جاه طلبانه ترین پروژه های ساختمانی در قرون وسطی می باشد.

رودخانه راین از جاذبه های گردشگری آلمان

رودخانه راین مهم ترین آبراه اروپایی و هم چنین زیباترین رودخانه با طول کل 1320 کیلومتر می باشد. این رودخانه با شکوه از سوئیس شروع می شود و منتهی به کشور آلمان می شود. در حالی که در آلمان بسیاری از مکان ها برای لذت بردن از این رودخانه با شکوه وجود دارد، دره راین بخش تعیین شده میراث جهانی یونسکو می باشد که احتمالا محبوب ترین نقطه برای بازدید گردشگران است. در طول این رودخانه بیش از 40 قلعه و 60 شهر قرون وسطی زیبا وجود دارد.

هزینه های اقامت توریستی در آلمان

هزینه 1 ماه اقامت برای دانشجویان در آلمان بین 700€ تا 950€ (یورو) می باشد. اما گردشگران برای 1 ماه اقامت در آلمان بین 1200€ تا 1800€ (یورو) هزینه می پردازند. چرا که باید در هتل اقامت کنند، ورودیه مکان های تاریخی و غیره را پرداخت کنند، وعده های غذایی خود را در هتل و رستوران میل کنند و غیره. گردشگران باید پیش بینی نمایند تا روزانه حدود €121 یورو در تعطیلات خود در آلمان هزینه نمایند. به طور متوسط 32 یورو برای وعده های غذایی یک روزه و 19 یورو برای حمل و نقل محلی هزینه در بر دارد. معمولا افراد پس از ورود به آلمان به عنوان توریست تصمیم می گیرند در نهایت به این کشور مهاجرت کنند. البته باید توجه داشته باشند امکان تبدیل مستقیم ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری آلمان نیست. باید به ایران بازگردند و مجددا از اینجا درخواست دهند. از جمله دلایلی که مورد توجه افراد علاقمند به زندگی در آلمان است می توان به نرخ پایین بیکاری، حقوق بیکاری، سطح بالای درآمد و غیره اشاره نمود.

در آلمان کسانی که کار نمی کنند می توانند درخواست حمایت از دولت کنند، هر کسی که بیکار باشد حق دریافت مزایای بیکاری را دارد. 60% آخرین درآمد خالص برای کسانی که فرزند ندارند و 67% برای کسانی که فرزند دارند، پرداخت می شود. مهاجران اغلب از سیستم کمک هزینه بهره مند می شوند. زیرا مزایایی در این کشور حتی برای کسانی که هرگز در آلمان کار نکرده اند، پرداخت می شود. آنها فقط باید به عنوان “بیکار” در اداره مهاجرت ثبت نام کنند.

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله جاذبه های گردشگری آلمان علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در زمینه راه های مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته شدید، این فرصت را دارید تا با مراجعه به مقالات سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر ویزای تحصیلی آلمان به اطلاعت جامعی دست یابید.

1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *