ویزای توریستی

مکان های دیدنی اندونزی

مکان های دیدنی اندونزی

مکان های دیدنی اندونزی مکان هایی جذاب برای کاوش می باشند که دارای مجموعه ای خیره کننده از رسوم، غذاها و فرهنگ ها برای بازدیدکنندگان هستند. در حالی که شهرها و مناطق شلوغ آن مملو از زندگی هستند، سواحل آرام، جنگل های بارانی سرسبزو مناظر طبیعی شگفت انگیز هرگز دور از دسترس نیستند. زمرد استوا در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار دارد و با مالزی، پاپوآ گینه نو و تیمور شرقی مرز زمینی دارد. این جزیره که در منطقه وسیعی گسترده است، حدود 17000 جزیره را در بر می گیرد که بزرگترین آنها سوماترا، جاوه، بورنئو، سولاوسی و گینه نو هستند. اندونزی علاوه بر برخورداری از بخش‌های وسیع بیابان دست ‌نخورده، دارای جنگل ‌های متراکم، آتشفشان ‌های سر به فلک کشیده و تعداد تقریباً بی ‌پایانی سواحل زیبا است.

یکی از بزرگترین شهرهای جهان، پایتخت پر هرج و مرج آن جاکارتا، مکانی شلوغ است که با این وجود، خرید، رستوران ها و تفریحات شبانه درخشانی دارد. بندر ساحلی سورابایا و شهر دانشگاهی باندونگ پس از موزه‌ ها، مراکز خرید و ترکیبی جذاب از فرهنگ‌ ها، دو تا از بزرگترین و سرزنده‌ترین مقاصد این کشور هستند. با این حال، بیشتر مردم ترجیح می دهند به جای آن به جزیره بالی بروند که به خاطر سواحل دوست داشتنی، فضای آرام و شالیزارهای برنج سرسبز شهرت دارد. در حالی که هم معابد و غارهای اوبود و هم کلوپ های شبانه و کلوپ های موج سواری کوتا بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کنند، لومبوک دست نخورده به لطف سواحل برجسته، آتشفشان ها و آبشارها و جزایر زیبای گیلی، جایگزینی فزاینده برای بالی است. با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند با مکان های دیدنی اندونزی بیشتر آشنا شوند.

درباره کشور اندونزی

آب و هوای این کشور گرم و مرطوب است. در طول فصول سال تغییرات اندکی به خود می بیند. جنگل های استوایی بارانی حدود 70٪ از اندونزی را پوشانده اند و به همین جهت است که آب و هوای این کشور به فصول گرما و باران تقسیم می شود. از لحاظ تنوع غذایی کشور اندونزی در بین کشورهای آسیایی سرآمد است و بیش از 5000 غذای گیاهی، دریایی و گوشتی در این کشور سرو می شود. بطور کلی غذا در اندونزی پر ادویه است و ذائقه مردم اندونزی مانند مردم چین است و غذاها را بسیار تند و همراه با آبلیمو و شکر سرو می کنند.


از لحاظ اقامتگاه کشور اندونزی دارای انواع هتل ها برای گردشگران در سطوح اقتصادی تا لوکس با خدمات گوناگون و هزینه های متنوع می باشد. بیشتر هتل های تفریحی لوکس و جذاب در جزیره بالی کشور اندونزی قرار گرفته اند که مقصد اول اکثر متقاضیان اخذ ویزای توریستی اندونزی می باشد. عمده جاذبه های گردشگری اندونزی راه جنگل های استوایی با چشم اندازه فوق العاده و معابد باستانی و کاخ های تاریخی و قایقرانی در دریاچه های جذاب تشکیل می دهند. این مقاله با معرفی جاذبه های گردشگری اندونزی و مختصر توضیحی بر آن ها راهنمای شما عزیزان برای برای تعیین برنامه سفر خود می باشد.

بالی یکی از مکان های دیدنی اندونزی

بالی محبوب ترین و شناخته شده ترین جزایر اندونزی است. اگرچه در طول فصل شلوغ در اینجا شلوغ می شود، اما همچنان یکی از بهترین جزایر اندونزی برای بازدید است. بالی که به عنوان جزیره خدایان نیز شناخته می شود، دارای چشم اندازهای متنوع، سواحل باورنکردنی و فرهنگ هندوهای جذاب است. یکی از جالب ترین نقاط این جزیره، شهر اوبود است که جنگل های پر از میمون ها، هنرمندان و گالری ها را در خود جای داده است. هنگامی که گردشگران در بالی هستند، می توانند معابد هندو را کاوش کنند، در دامنه کوه های آتشفشان فعال به نام کوه باتور پیاده روی کنند یا تراس های سنتی برنج را ببینند که هنوز توسط ساکنان محلی پرورش داده می شود. اگر یک ورزش در فضای باز وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند تصور کنند، احتمالاً در بالی موجود است.

در نمودار زیر به کشور مبدا بازدید کنندگانی که به بالی سفر می کنند اشاره شده است:

کشور مبدا بازدید کنندگانی که به بالی سفر می کنند

موج سواری، کایاک سواری، ماهیگیری، یوگا و غواصی تنها تعداد کمی از تفریحات بی شماری هستند که گردشگران می توانند در جزیره بزرگ و خوش منظره بالی از آن لذت ببرند. فرهنگ بالی که به عنوان جزیره خدایان شناخته می شود، تحت سلطه شکل منحصر به فردی از هندوئیسم است که در همه جنبه های زندگی بالیایی ها مشهود است. بالی چه برای کاوش در فرهنگ متمایز مردم بالی، چه غواصی در صخره های مرجانی، بالا رفتن از آتشفشان باستانی یا آفتاب گرفتن در یک ساحل وسیع، کمی بهشت ​​برای هر بازدیدکننده ای دارد.

جاکارتا از بهترین مکان های دیدنی اندوزی

جاکارتا شهری پویا و یکی از بزرگترین کلان شهرهای جهان است که در لیست بهترین مکان های دیدنی اندونزی قرار می گیرد. در نگاه اول می‌تواند شهری شلوغ و گیج‌ کننده به نظر برسد و نگریستن به ترافیک و آلودگی دیوانه ‌کننده ‌ای که به آن شهرت دارد دشوار باشد. از دست دادن جاکارتا در سفر به اندونزی یک اشتباه است. در زیر آنچه اغلب به عنوان یک نمای غیرجذاب تلقی می شود، شگفتی های زیادی وجود دارد. مردم محلی اینجا دوستانه، خوش برخورد و مثبت هستند و در مقایسه با بسیاری از پایتخت های جهان، سطح جرم و جنایت پایین است. در جاکارتا قوم های مختلف زندگی می کنند.

در جدول زیر به قومیت های جاکارتا اشاره شده است:

قومیتتعداد (درصد در کل جمعیت)
مردمان جاوه‌ای36.16%
مردم بتاوی28.29%
مردم سوندانی14.61%
چینی6.62%
باتاک3.42%
قوم مینانگ‌کابائو2.85%
مالای0.96%
سایر7.08%

علاوه بر اهداف توریستی و این که جاکارتا در لیست بهترین مکان های دیدنی اندونزی قرار می گیرد، تحصیل در جاکارتا یک فرصت جالب برای خارجی ها است. جاکارتا می تواند به دانشجویان بین المللی تقریباً هر چیزی را که می توانند آرزو کنند، از شهریه پایین و هزینه های زندگی گرفته تا آموزش در سطح جهانی و سبک زندگی هیجان انگیز ارائه دهد. به همین دلیل، افراد زیادی هر ساله اقدام به دریافت ویزای تحصیلی اندونزی می کنند تا در جاکارتا مشغول به تحصیل شوند.

بهترین دانشگاه های جاکارتا عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اندونزیرتبه در آسیا
Bina Nusantara University19552
Trisakti University41897
Mercu Buana University551079
Atma Jaya Catholic University of Indonesia651383
National University, Indonesia721475
University of Pembangunan Nasional Veteran, Jakarta781670
Christian University of Indonesia791675

جاکارتا از بهترین مکان های دیدنی اندوزی

جزایر باندا از مکان های دیدنی اندونزی

در ملوک جنوبی جزایر باندا قرار دارند، مجمع الجزایری که بیشتر به خاطر تولید ادویه ها شناخته شده است. جزایر باندا به ویژه به خاط جوز هندی در قرن های گذشته معروف شده اند. جزایر باندا در گذشته تحت کنترل پرتغالی ها، هلندی ها و حتی بریتانیا بوده و فرهنگ منحصر به فردی را ایجاد کرده است. مسافران نباید انتظار مراکز خرید یا جاذبه های اصلی جزایر باندا را داشته باشند، اما می توانند منتظر مناظر خارق العاده و تفریحات در فضای باز باشند. تفریحات پرطرفدار در جزایر باندا که از مکان های دیدنی اندونزی می باشد عبارتند از پیاده ‌روی در گونونگ آپی، بلندترین قله مجمع ‌الجزایر، غواصی در دریا و غذا خوردن در ایکان باکار، یا ماهی تازه صید شده و کبابی.

دلایل اصلی که موجب بازدید باندا و تبدیل شدن آن به یکی از مکان های دیدنی اندونزی می شوند عبارتند از:

  • تجربه غواصی در بهترین سواحل
  • بازدید از قلعه قدیمی قرن شانزدهم
  • بازدید از معبد 300 ساله چینی
  • کشف گذشته استعماری باندا در کاخ فرماندار قرن هجدهم

آشنایی با جزیره فلورس در اندونزی

یکی از جزایر کوچک سوندا در اندونزی فلورس نام دارد. این جزیره غیرقابل انکار یکی از زیبایی های منظره باورنکردنی است. در حالی که این جزیره به تنهایی کارهای زیادی برای انجام، دیدن و کاوش دارد، اما بیشتر به دلیل داشتن دروازه ای به جزیره کومودو شناخته می شود.  Labuanbajo فلورس یک مکان معمولی برای کشتی‌ ها برای سوار کردن مسافرانی است که به سمت پارک ملی کومودو می‌روند، جایی که می‌توان اژدهای کومودو را در زیستگاه‌های طبیعی آنها دید. در فلورس، جذاب ‌ترین جاذبه، مجموعه دریاچه ‌های دهانه ‌ای در کوه کلیموتو است که به دلیل تغییرات مواد معدنی و شیمیایی به دلیل گازهای آتشفشانی، اغلب تغییر رنگ می‌دهند.

هموطنان محترم در صورتی که به فکر آشنایی بیشتر با مکان های دیدنی اندونزی هستند یا قصد دارند از روش های مختلف اقدام به مهاجرت به اندونزی و کسب اقامت این کشور کنند می توانند از خدمات عالی مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *