ویزای توریستی

مکان های دیدنی پاراگوئه

مکان های دیدنی پاراگوئه

بازدید از مکان های دیدنی پاراگوئه به معنای گم شدن در جنگل‌های آن، کاوش در غارها و مشاهده آبشارهاست که به دریاچه‌ های بزرگ وصل هستند. لذت بردن از جاذبه های گردشگری پاراگوئه به معنای سفر در امتداد رودخانه آرام پارانا و اندیشیدن به آبشار ایگوازو است. همچنین به معنای دیدن کارهای مهندسی سد Itapú، دومین نیروگاه برق آبی جهان است. بدون شک این کشور بسیار فراتر از طبیعت است. بهترین مکان های دیدنی پاراگوئه پاراگوئه شامل بسیاری از پارک های ملی و چند شهر برای راه اندازی، غنی از حیوانات غول پیکر، پرندگان رنگارنگ و انواع آب ها (آبشار، نهرها و دومین سد بزرگ جهان) می باشد. پاراگوئه که درست در قلب آمریکای جنوبی قرار دارد، سرزمینی است که از فصل مشترک اروپا و سرخپوستان گوارانی تشکیل شده است، جایی که آثاری از زندگی بومی خاکی هنوز در جنگل ها کمین کرده است.

پاراگوئه مکان عالی برای بازدید برای کسانی است که از شگفتی آبشارها و کاوش در جنگل های بارانی سرسبز لذت می برند. با اینکه دریا ندارد، اما از نظر زیبایی طبیعی نیز کمبودی ندارد. پاراگوئه از قرن 16 تا 19 مستعمره اسپانیا بود. پس از به دست آوردن آزادی، تاریخ پرفراز و نشیبی از دیکتاتوری و جنگ با همسایگان داشت که برای کشور هزینه زیادی داشت. در هنگام بازدید از این کشور یک گردشگر می تواند از مکان های مرتبط با همه این عناصر بازدید کند. پاراگوئه از نظر جغرافیایی به پاراگوئه غربی و پاراگوئه شرقی تقسیم می شود. از آنجایی که میزان بارندگی در سرتاسر پاراگوئه بسیار متفاوت است، انواع مختلفی از انواع زمین در پاراگوئه یافت می شود. در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار خوبی برای افرادی که به فکر سفر و بازدید از مکان های دیدنی پاراگوئه هستند جمع آوری کرده اند.

درباره جاذبه های گردشگری پاراگوئه

پاراگوئه یکی از کشورهای زیبای دنیا است که تقریباً در وسط آمریکای جنوبی واقع شده است. این کشور سرزمینی است که دارای همسایگانی مانند برزیل، بولیوی و آرژانتین است. گرچه هیچ دریایی در اطراف این کشور وجود ندارد. اما در زیبایی طبیعی کمبودی ندارد. پاراگوئه از قرن شانزدهم تا نوزدهم مستعمره اسپانیا بود. پس از آزادی، تاریخ پرخاشگر دیکتاتوری و جنگ با همسایگان داشت که هزینه های زیادی را برای کشور به همراه داشت. در هنگام بازدید از این کشور یک توریست می تواند از مکان هایی که با همه این عناصر در ارتباط هستند بازدید کند.


توریست میتواند سفر خود را از آسونسیون، پایتخت پاراگوئه آغاز کند. پاراگوئه کشوری کم شناخته شده بدون است که گردشگران و توریست ها می توانند از زیبایی های طبیعی بی نظیر، تابستان های سوزناک و تاریخ جذاب و مکان های دیدنی آن لذت ببرند و اوقات فراغت خود را در جاذبه های گردشگری پاراگوئه سپری کنند. پاراگوئه شاید واضح ترین مقصد توریستی نباشد، اما بازدید از آن فرصتی برای تجربه معتبر بودن آمریکای جنوبی را به شما می دهد. این کشور دارای ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ های اروپایی و آمریکایی، معماری و تاریخ استعماری و مناظر طبیعی است. مردم کشور پاراگوئه بسیار خونگرم و دوستانه رفتار می کنند و شرایط سفر خوبی را برای گردشگران ایجاد می کنند.

پانتئون ملی قهرمانان در لیست بهترین مکان های دیدنی پاراگوئه

پانتئون ملی قهرمانان یکی از مواردی می باشد که حتما در لیست بهترین مکان های دیدنی پاراگوئه قرار می گیرد. قبلاً ذکر شد که پاراگوئه خود را درگیر نبردهای بزرگ با همه کشورهای اطراف کرده بود. نبردها برای آن هزینه سنگینی داشت. این بنای یادبود برای بزرگداشت خاطرات سربازان کشته شده پاراگوئه ساخته شده است. این ساختار سفید چشمگیر به دنبال معماری اصلی پاریس طراحی شده است. بازدیدکنندگان شاهد تغییر نگهبانان اینجا در پانتئون ملی قهرمانان نیز هستند. بقایای برخی از قهرمانان برجسته تاریخ پاراگوئه در پانتئون ملی قهرمانان نهفته است، از جمله خوزه فلیکس استیگاریبیا، فرمانده کل ارتش در طول جنگ ال چاکو (1932 تا 1935) با بولیوی، که در 15 اوت 1939 رئیس جمهور شد. او در 7 سپتامبر درگذشت.

پانتئون ملی قهرمانان یک مکان برجسته در پایتخت پاراگوئه، آسونسیون است. این به افتخار قهرمانان پاراگوئه که در جنگ های گذشته جنگیده بودند ساخته شد. این همچنین به عنوان یادآوری برای همه است که جنگ چیزی است که واقعاً باید از آن ترسید، زیرا تعداد زیادی از مردان در جنگ اتحادهای سه گانه کشته شده اند. از دست دادن نه نفر از هر ده مرد می تواند یک فرهنگ را ویران کند، اما پاراگوئه دوباره برگشت. این بنای یادبود مقاومت مردم پاراگوئه را نیز نشان می دهد. این بنای تاریخی برای برخی از شهروندان نقشی اساسی در زندگی دارد زیرا مرسوم است که پس از یک رویداد تاریخی، مردم ساکن در آسونسیون با پرچم‌ هایی به خیابان ‌ها می ‌روند تا جشن بگیرند.

آسانسیون از بهترین مکان های دیدنی پاراگوئه

آسونسیون پایتخت پاراگوئه است که در قرن 16 توسط اسپانیایی ها زمانی که آنها این مکان را فتح کردند تاسیس شد. این یکی از قدیمی ترین شهرهای آمریکای جنوبی است که هنوز میراث قدیمی دست نخورده دارد. بازدیدکنندگان می توانند از موزه های شهر به ویژه موزه شهرداری دیدن کنند. این شهر جاذبه های دیگری مانند کلیسای جامع قدیمی، کاخ های بزرگ، باغ گیاه شناسی، پارک و غیره برای بازدیدکنندگان دارد. بازدیدکنندگانی که دوست دارند خرید کنند می توانند از بازار شهر خرید کنند.

بیشتر بازدیدکنندگانی که در سال 2022 و 2021 به صورت کوتاه مدت وارد آسونسیون پایتخت پاراگوئه شدند از کشورهای زیر بودند:

درصد بازدید کنندگان از آسانسیون پاراگوئه

آسونسیون فقط پایتخت پاراگوئه نیست بلکه از هر نظر هسته اصلی آن است. نمونه هایی از معماری قدیمی و بناهای تاریخی در اینجا حفظ شده است، اما در این شهر گردشگران می توانند احساس کنند که پاراگوئه جدید چگونه در حال رشد است. این شهر همچنین شهری با محله هایی است که توسط جزایر سبز درختان نخل و درختچه های استوایی احاطه شده است. علاوه بر این، آسانسیون یکی از اصلی ترین مقاصد در آمریکای جنوبی برای ادامه تحصیل در پاراگوئه می باشد و دارای دانشگاه های معتبر و شناخته شده در سطح جهانی است.

در جدول زیر به بهترین دانشگاه های آسانسیون اشاره شده است:

نام دانشگاهرتبه در آسانسیونرتبه در پاراگوئه
National University of Asuncion11
Our Lady of the Assumption Catholic University22
Autonomous University of Asuncion33
Northern University, Paraguay44
Columbia University of Paraguay57
University of the Southern Cone of the Americas68
Autonomous University of Paraguay79

سن برناردینو یکی دیگر از مکان های دیدنی پاراگوئه

سن برناردینو (به انگلیسی San Bernardino) یک منطقه مسکونی در پاراگوئه است که در بخش کوردیلا واقع شده ‌است. این یک استراحتگاه تفریحی محبوب برای مردم آسونسیون است. سن برناردینو یکی از اصلی ترین مکان های توریستی پاراگوئه است که برای مدت طولانی به عنوان شهر تابستان شناخته می شد. در سال 1880 توسط مهاجران آلمانی پس از جنگ اتحاد سه گانه تأسیس شد. در دپارتمان Cordillera، در سواحل دریاچه معروف Ypacaraí و 40 کیلومتری Asunción واقع شده است. این شهر از آذرماه تا اواسط بهمن ماه اوج گردشگری خود را دارد. در این زمان این یکی از بهترین مکان های پاراگوئه است که در آن جوانان شهرهای همسایه در اطراف نقاط اصلی ملاقات جمع می شوند.

سن برناردینو گزینه های زیادی مانند مناظر زیبا، خانه های استعماری، مسیرهای دوچرخه سواری و خیابان های عابر پیاده را ارائه می دهد. در حال حاضر شهرداری این شهر پروژه سان برناردینو 365 را راه‌اندازی کرده است تا مسافران هر روز از سال برای لذت بردن در کنار خانواده، دوستان یا یک زوج به آن سفر کنند.

سن برناردینو یکی دیگر از مکان های دیدنی پاراگوئه

معرفی پارک ملی سرو کورا از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

گردشگران قطعا حفاظت از طبیعت مناظر تماشایی و مناظر خیره کننده پارک ملی سرو کورا شگفت زده خواهند شد. با وجود اینکه پارک ملی سرو کورا خیلی بزرگ نیست، اما این ذخیره ‌گاه طبیعی دارای این مکان ‌های زیبا و جالب در منطقه خلوت است. پارک ملی سرو کورا یا پارک ملی سرو کورا در بخش آمابای پاراگوئه قرار دارد. پارک ملی سرو کورا مساحتی معادل 12038 هکتار را پوشش می دهد. علاوه بر مناظر زیبای بکر، این پارک ملی پاراگوئه به خاطر هنر صخره ‌ای باستانی که در غارها یافت می‌شود، مشهور است.

قدمت این نقاشی ها به 1300 تا 800 قبل از میلاد می رسد. این پارک دارای زیرساخت های نسبتا خوبی است. سرو کورا میزبان مکان ‌های مختلفی از تاریخ پاراگوئه است، از جمله مکانی که آخرین نبرد جنگ پاراگوئه در قرن نوزدهم در آن رخ داد. این جایی است که فرانسیسکو سولانو لوپز در اثر حمله نیروهای اتحاد سه گانه برزیل، آرژانتین و اروگوئه درگذشت. سولانو لوپز در پاراگوئه قهرمان ملی محسوب می شود و دومین رئیس جمهور این کشور بود. علاوه بر موارد ذکر شده، برخی دیگر از مکان های دیدنی پاراگوئه عبارتند از:

  • سیوداد دل استه
  • کنسپسیون
  • انکارانسیون
  • فیلادلفیا
  • ایتاگوا

آرگوآ از جاذبه های گردشگری پاراگوئه

آرگوآ در حدود 30 کیلومتری آسونسیون واقع شده است. این شهر در سواحل دریاچه Ypacaraí قرار گرفته است و معروف به پایتخت سفال و توت فرنگی پاراگوئه می باشد. جشنواره سنتی شهر آرگوآ توت فرنگی در ماه آگوست برگزار می شود. در این جشنواره مردم می توانند چندین دسر و آب میوه ساخته شده از توت فرنگی از جمله مربا، بستنی و پایون تست کنند و از نحوه تهیه آن نیز اطلاعات کافی کسب کنند. همچنین در نزدیکی کرو کوی، تپه ای و جاذبه طبیعی وجود دارد که دارای شکل بی نظیری از ماسه سنگ هشت ضلعی است.

فقط در دو کشور دیگر (آفریقای جنوبی و کانادا) سازندهای سنگی مشابه پیدا شده اند، اگرچه دقیقاً یکسان نیستند. همچنین کوی هیل منظره ای گسترده از آرگوا و دریاچه را ارائه می دهد. آرگوآ تکه ای از اسپانیا در حومه حومه آسونسیون است. در این شهر جذاب استعماری در حاشیه لاگو Ypacaraí، کوچه های سنگفرش شده در کنار پلاک های برگ دار، تزیین شده با کافه ها و بوتیک های زیبا قرار گرفته اند.

سد ایتایپو از جاذبه های کشور پاراگوئه

اگر می خواهید یک جاذبه متفاوت از پارکهای طبیعی، آثار تاریخی در پاراگوئه را ببینید، باید از سد عظیم هیدروالکتریکی رودخانه پارانا دیدن کنید. این سد در حال تولید برق است که بیشترین نیاز به برق در پاراگوئه را برآورده می کند. این بسیار دیدنی است که برای بازدیدکنندگان مقرر شده است که بر روی سد بروند و از نزدیک آن را تماشا کنند. سدهای بتونی اصلی و سدهای بیرونی طولی بیش از 7 کیلومتر طول دارند. بارهای هیدرولیک جانبی از آب مخزن از طریق سازه های شکل V به زیربناهای سنگ بازالت منتقل می شوند و در نتیجه از پایداری ساختاری سد اصلی اطمینان حاصل می شود. تصویب سد جاذبه توخالی منجر به کاهش 30% حجم بتن مورد نیاز برای ساخت ایتاپو شد و هزینه کلی ساخت را 12% کاهش داد.

ساخت سد ایتایپو در سال 1974 آغاز شد و مراحل ساخت آن برای سی سال برنامه ریزی شد و تا سال 2007 همه 20 ژنراتور برق به بهره برداری رسید. این سد توسط مهندس هندی گمورکا سارکاریا به عنوان یک نوع سد “گرانشی توخالی” طراحی شده است. این سد مانند چندین سازه بتونی به شکل الماس که ارتفاع 195 متری دارند. هزینه کل سد 16 میلیارد دلار بود که توسط وام های تجاری دولتی و خصوصی تأمین شد. وام های سد ایتایپو تا سال 2023 به طور کامل بازپرداخت می شود.

آبشار ایگوازو از جاذبه های پاراگوئه

آبشار ایگوازو یک جاذبه طبیعی شگفت انگیز است که سه کشور مختلف مانند برزیل، آرژانتین و البته پاراگوئه را در بر می گیرد. این آبشار بزرگترین سیستم آبشارهای جهان، ممکن است یکی از وحشتناک ترین جاذبه های طبیعی کشور پاراگوئه محسوب شود. از سه کشور برزیل، پاراگوئه و آرژانتین گردشگران می توانند به این آبشار دسترسی داشته باشند و از دیدن آن لذت ببرند.

منظره های زیبایی از گارگانتا دل دیابلو، جزیره سن مارتین و موارد دیگر از این آبشار وجود دارند که بسیار دیدنی هستند. آبشار ایگوازو برزرگترین بزرگترین آبشار در دنیا می باشد که تقریبا از 267 آبشار تشکیل شده است و یکی از شگفتی های طبیعی دنیا به شمار می آید. از جولای تا اکتبر و از فوریه تا آوریل بهترین زمان بازدید از این آبشار دیدنی می باشد. هموطنان محترمی که قصد دارند برای تحصیل یا کار یا سایر اهداف اقدام به مهاجرت به پاراگوئه کنند و یا در این زمینه اطلاعات کامل و دقیق دریافت کنند می توانند از مشاوره با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *