ویزای مسافرتی کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا

جاذبه های گردشگری کانادا

کشور کانادا به عنوان دومین کشور بزرگ جهان محسوب می شود و جاذبه های گردشگری کانادا هیچ گونه کمبودی از نظر زیبایی برای بازدیدکنندگان ندارد. این کشور دارای سواحل زیبا، شهرستان های پر جنب و جوش، فرهنگی غنی و شگفتی های باور نکردنی طبیعی بسیاری می باشد. توسط این مقاله که به وسیله موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به جاذبه های گردشگری کانادا توضیحاتی ارائه شده است.

در غرب کانادا، کوه های راکی و شهرستان های ونکوور، ویکتوریا و کلگری وجود دارد. در مرکز کانادا، مناطقی مانند نیاگارا فالز، تورنتو، اتاوا، مونترال و کبک سیتی وجود دارد که همواره از مقصدهای محبوب تعداد زیادی از مسافرین می باشد. این کشور انتخاب خوبی برای علاقه مندان به موضوع سرمایه گذاری می باشند. شمال کانادا متشکل از رودخانه های بزرگی است، جریان آب این رودخانه ها به اقیانوس قطب شمال منتهی می شود. برخی از قلمروهای باور نکردنی برای canoeists ایجاد شده است که در آن می توان خرس های قطبی وحشی را دید.

برخی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری کانادا عبارتند از:

  • آبشار نیاگارا
  • پارک ملی بانف
  • کوه راکی
  • روستای ویلسر
  • برج CN
  • تپه پارلمان اتاوا
  • مکان تاریخی ملی سنت جانز سیگنال هیل

آبشار نیاگارا از جاذبه های گردشگری کانادا

آبشار نیاگارا از جمله معروف ترین جاذبه های طبیعی کانادا به شمار می رود که منجر به آوردن میلیون ها نفر از بازدید کنندگان در هر سال می شود. برای سفیر به این آبشار باید بیش از 1 ساعت با خودرو از تورنتو رانندگی کرد، این آبشار در امتداد مرز آمریکا می باشد. ارتفاع سقوط این آبشار حدود 57 متر است. شما می توانید این آبشار زیبا را در فاصله فوق العاده نزدیک و از چندین نقطه کلیدی ببینید. از محبوب ترین تجارب گردشگران سفر با قایق در دریاچه پایین این آبشار شگفت انگیز و همچنین دیدن منظره بینطیر آبشار از برج مشرف Skylon است.

پارک ملی banff و کوه های راکی در کانادا

پارک ملی Banff نهفته در قلب کوه های با شکوه راکی و در استان آلبرتا می باشد. از جمله زیباترین ویترین ها از مناظر کانادا، دریاچه های رنگی فیروزه ای، قله های برف پوش و یخچال های طبیعی فراوان است که همه این مناظر به راحتی در این پارک خیره کننده قابل دسترسی هستند. این پارک به عنوان یک جواهر در دریاچه لوئیس واقع شده است. در آن آب های سبز، منعکس کننده کوه های اطراف و یخچال های طبیعی می باشد. بازدید کنندگان به راحتی می توانند در اطراف سواحل به قدم زدن بپردازند.

لحظات رانندگی از دریاچه لوئیس به جاسپر، فراموش نشدنی می باشد. یکی دیگر از جاذبه های اصلی در Banff است. در انتهای این منطقه مکان بسیار زیبایی برای خرید مسکن، صرف غذا، شب زنده داری و ورزش می باشد. هم چنین دریاچه لوئیس مکان بسیار مناسبی برای اسکی محسوب می شود.

روستای ویسلر از جاذبه های گردشگری کانادا

روستای ویسلر از جاذبه های گردشگری کانادا

مدت زمان رانندگی از شهر ونکوور تا روستای ویسلر به میزان 2 ساعت می باشد. روستای ویسلر همیشه یک منطقه ورزشی در فصل زمستان محسوب می شود. این روستا یک مقصد تابستانی محبوب نیز به شمار می رود. در آن فعالیت هایی نظیر گلف، دوچرخه سواری در کوهستان و فضای شهر پر جنب و جوش در طول سال وجود دارد. این روستا در سال 2010 میلادی به عنوان یک مکان گردشگری مناسب عنوان گشت. چرا که در بازی های سال 2010 میزبان بسیاری از ورزش های المپیک زمستانی بود. این منطقه دارای امکاناتی مانند اسکی، هتل ها، ناهار خوری و همچنین دارای فرصت های تفریحی در فضای باز و مناظر کوهستانی زیبا می باشد.

برج CN تورنتو از جاذبه های گردشگری کانادا

این برج در خط افق تورنتو و در سواحل دریاچه انتاریو در بزرگترین شهر کانادا واقع شده است. این برج چشم گیر دارای 553 متر ارتفاع می باشد. در بالای این برج ، گردشگران می توانند در یک رستوران خوب گردان 360 درجه غذا صرف نمایند و از مناظر شهر و دریاچه لذت نمایند.

ورود و اخذ ویزای توریستی کانادا، به عنوان گردشگر هزینه های متعددی دربردارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • بلیت هواپیما
  • هزینه سفارت برای صدور ویزا
  • هزینه اقامت در کانادا

قیمت بلیت هواپیما مدام تغییر می کند به همین دلیل در این مقاله صحبتی از آن نمی شود. اما هزینه سفارت کانادا برای صدور ویزای توریستی یک وروده یا چند وروده به این کشور برای 1 نفر 100$ (دلار کانادا) و برای 1 خانواده پنج نفره نهایتا 500$ (دلار کانادا) خواهد بود. در ضمن هزینه تمدید این ویزای کانادا نیز حدود $100 (دلار کانادا) است. ویزای توریستی کانادا به تعداد سال های اعتبار پاسپورت می باشد که در خصوص ایرانی ها نهایتا 5 سال می باشد. با توجه به طولانی مدت بودن آن باید توجه داشت که هزینه های زندگی از قبل پیش بینی شده باشد چرا که ویزای توریستی کانادا اجازه کار ندارد.

هزینه سفر به کانادا جهت گردشگری چقدر است؟

با وجود اینکه کانادا از هر نظر مخصوصا به خاطر داشتن طبیعت بسیار جذاب و دیدنی معروف است. اما نباید فراموش کرد که سفر به هر کشوری از جمله کشور کانادا یکسری هزینه هایی را به همراه دارد. معمولا هزینه سفر توریستی به کانادا بسته به عوامل مختلفی مثل سبک زندگی، محل اسکان، تعداد اعضای خانواده، هدف از سفر و غیره کاملا متغیر است. مطابق آخرین برآوردهای انجام شده هزینه هر روز اقامت گردشگران در کانادا حدود CA$236 (دلار کانادا) برای هر گردشگر و حدود CA$471 (دلار کانادا) برای زوج گردشگر است.

بر همین اساس نیز متوسط برخی هزینه های سفر به کانادا از قرار زیر است:

هزینه هامبلغ روزانه به دلار کانادا (CA$)
وعده های غذاییCA$53
حمل و نقل محلیCA$30
تفریح و سرگرمیCA$33
هتل هاCA$256

در صورتی که شما هم با مطالعه مقاله جاذبه های گردشگری کانادا علاقه مند به مهاجرت به این کشور زیبا و پیشرفته شدید، این فرصت را دارید تا با مراجعه به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به اطلاعات جامعی در این زمینه دست یابید. باید توجه داشت که سفر توریستی به کشور کانادا به معنی اخذ اقامت این کشور نیست. افراد باید حتما از طریق یکی از راه های مهاجرت به کانادا برای سفر به این کشور آماده شوند.

پرسش های پرتکرار در خصوص جاذبه های گردشگری کانادا

پرسش های متداول در خصوص جاذبه های توریستی کانادا عبارتند از:

  • اصلی ترین جاذبه های گردشگری کانادا کدامند؟ آبشار نیاگارا، پارک ملی بانف، کوه راکی، روستای ویلسر، برج CN، تپه های هیل اتاوا.
  • شهر ونکوور از چه نظر محبوب می باشد؟ ونکوور به دلیل غذاهای دریایی تازه و محلی به خصوص ماهی قزل آلا معروف است. هالیبوت محلی، ماهی های کانادایی و BC Spot Prawns نیز در ونکوور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شما می توانید بهترین غذاهای دریایی و ماهی آزاد را در بهترین رستوران های دریایی ونکوور و رستوران های سوشی تجربه کنید.
4.4/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *