ویزای تحصیلی

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ به زبان انگلیسی امکان تحصیل و کار ندارد. تحصیل پزشکی بصورت همزمان به زبانهای فرانسه و آلمانی انجام میشود، مدرک C1 به هر دو زبان مورد نیاز است و امکان تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در دانشگاه لوکزامبورگ وجود ندارد. در واقع تنها دانشگاه در لوکزامبورگ که امکان تحصیل این رشته را فراهم دارد دانشگاه لوکزامبورگ است که دوره تخصص مزبور را به زبان انگلیسی ارائه نمی دهد. دانشگاه لوکزامبورگ یک برنامه لیسانس در رشته پزشکی راه اندازی خواهد کرد که به دانشجویان این امکان را می دهد که 3 سال از تحصیل خود را به جای 1 سال تا کنون در لوکزامبورگ بگذرانند. انتظار می رود این دوره ها در سال 2023 شروع شود.

تحصیل پزشکی در لوکزامبورگ را به شما توصیه نمی کنیم زیرا تحصیل پزشکی در لوکزامبورگ فقط به مدت 3 سال امکان پذیر است (لیسانس) و دانشجو باید برای تکمیل تحصیل خود به دانشگاه های آلمان یا فرانسه منتقل شود و علت دیگر این موضوع این است که دانشجویان باید دانش زبان آلمانی یا فرانسوی را داشته باشند. لوکزامبورگ کشوری توسعه یافته با اقتصاد پیشرفته و یکی از بالاترین تولید ناخالص داخلی سرانه در جهان است؛ این کشور همچنین به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان مشهور است که مقصد مناسبی برای هر دانشجوی بین المللی است. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده راجع به تحصیل در لوکزامبورگ توضیح داده می شود. در ادامه به سوالات ذیل پاسخ داده میشود:

  • درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ چقدر است؟
  • کار ضمن تحصیل در لوکزامبورگ به چه صورت می باشد؟
  • کار پس از تحصیل در لوکزامبورگ چگونه خواهد بود؟
  • آیا لوکزامبورگ در سال 2022 قوانین مهاجرپذیرانه ای دارد یا بهتر است تحصیل در فرانسه و غیره انتخاب شود؟

درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

کار در لوکزامبورگ پس از فارغ التحصیلی در این کشور امکان پذیر است؛ البته به شرطی که فرد علاوه بر انگلیسی به حداقل یکی از زبان های رسمی این کشور مسلط باشد. زبان های رسمی لوکزامبورگ عبارت هستند از:

  • لوکزامبورگی
  • فرانسوی
  • آلمانی

کار در لوکزامبورگ به عنوان یک پورتال چند زبانه برای اتحادیه اروپا مزایای خود را دارد؛ یافتن شغل در لوکزامبورگ می تواند آسان تر از سایر کشورهای اروپایی باشد: آمازون، اسکایپ، اپل و پی پال برخی از شرکت های بین المللی هستند که در اینجا دفتر اروپایی دارند. رشته جراحی مغز و اعصاب که مدرک آن از دانشگاه های آلمان، سوئیس، فرانسه، آمریکا،انگلیس و غیره اخذ شده باشد نیز در بیمارستان های لوکزامبورگ معمولا امکان کار دارند. دانشجویان کشورهای ثالث تنها در صورتی می توانند در لوکزامبورگ بمانند تا به دنبال کار یا کسب و کار بگردند: دیپلم تحصیلات عالی خود را با موفقیت گذرانده باشند که منجر به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شود یا آنها با موفقیت از پایان نامه دکترای تحقیقاتی خود در لوکزامبورگ دفاع کرده باشند.

رشته جراحی مغز و اعصاب هم موقعیت های کاری خوبی در لوکزامبورگ دارد در نتیجه امکان تمدید اقامت در این کشور وجود دارد، هم این که سطح درآمد بالایی دارد. در نموداری که در ادامه ترسیم شده است حدود درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ طی سال 2022 بیان شده است:

حدود درآمد رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

در 2022 دانشگاه لوکزامبورگ در رتبه بندی دانشگاه های جهانی توسط Times Higher Education رتبه 251 را دارد و طبق بررسی های دانشجویان در Studyportals، امتیاز کلی 3.9 ستاره دارد. سیستم آموزشی در لوکزامبورگ یکی از موفق ترین سیستم های آموزشی در جهان است و دلیل خوبی هم دارد؛ با معلمان با درآمد خوب و چندین زبان که در برنامه درسی گنجانده شده است، استاندارد بالایی برای موفقیت وجود دارد. در 2022 دانشگاه لوکزامبورگ در لوکزامبورگ از دانشجویان می خواهد که حداقل معدل 3 را حفظ کنند تا شانس خوبی برای پذیرش در دانشگاه لوکزامبورگ داشته باشند.

ولی تحصیل در لوکزامبورگ در رشته جراحی مغز و اعصاب پیشنهاد نمی شود. چرا که تنها تا 3 سال پزشکی عمومی در دانشگاه لوکزامبورگ تدریس می شود و بعد دانشجویان باید به کشورهایی مثل آلمان بروند. به علاوه برخلاف امکان تحصیل پزشکی در ترکیه، کانادا، مجارستان، ایتالیا و غیره، در لوکزامبورگ رشته مزبور به زبان انگلیسی ارائه نمی گردد. قبل از آغاز تحصیل در لوکزامبورگ پیشنهاد می شود علاقمندان ابتدا سفری توریستی به این کشور داشته باشند. با نرخ رد تنها 3.7% ، لوکزامبورگ، که دومین کشور با کمترین درخواست های دریافتی نیز می باشد، برای متقاضیان ویزای شینگن معامله خوبی به نظر می رسد.

تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

کار ضمن تحصیل رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ

چندین فرصت شغلی برای دانشجویان بین المللی در لوکزامبورگ وجود دارد، شما می توانید در فروشگاه های خرده فروشی به عنوان نماینده فروش، شغل در رستوران ها، هتل ها و آشپزخانه ها به عنوان آشپز، سرور، پیشخدمت، میز جلو و موارد دیگر کار کنید. همه دانش آموزانی که در دانشگاه لوکزامبورگ ثبت نام کرده اند، بدون توجه به ملیتشان، در تعطیلات مدرسه (40 ساعت در هفته) و/یا در طول سال (15 ساعت در هفته) مجاز به کار در طول تحصیل هستند. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده در خصوص رشته جراحی مغز و اعصاب در لوکزامبورگ و شرایط سال 2022 توضیحاتی ارائه گردید که امید است مفید واقع شده باشد.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *