ویزای کاری

حقوق ماهیانه در آذربایجان

حقوق ماهیانه در آذربایجان

میزان حقوق ماهیانه در آذربایجان در 10 سال گذشته متغیر بوده است و متقاضیانی که در زمینه های مختلف مشغول به کار میشوند، درآمد متفاوتی دارند. در کشور آذربایجان، شرایط کار برای افرادی که تخصص و مهارت کافی در یک زمینه کاری پرتقاضا دارند، مناسب می باشد. به دلیل پیشرفت و توسعه کشور آذربایجان در زمینه های مختلف صنعتی و تکنولوژی، مشاغل پرتقاضا در این کشور همواره در حال تغییر می باشند.

در این نوشتار متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند به میزان رشد و تغییر حقوق ماهیانه در آذربایجان و همچنین میزان درآمد متقاضیان در زمینه های کاری مختلف اشاره کنند. بخش انرژی مبتنی بر ذخایر زیادی نفت خام و گاز طبیعی، منبع اصلی رشد اقتصادی امروز در جمهوری آذربایجان است. اگرچه نیمی از مردم آذربایجان درآمد خود را مستقیم یا غیرمستقیم از طریق خدمات و یک سوم درآمد خود را از طریق کشاورزی کسب می کنند.

  • شرایط کار در آذربایجان چیست؟
  • آیا نیروی کار در آذربایجان از درآمد مناسبی برخوردار است؟
  • بالاترین نرخ درآمد در کشور آذربایجان مربوط به چه کسانی است؟
  • تفاوت درآمد مردان و زنان در کشور آذربایجان چقدر است؟
  • شرایط درآمد در مشاغل دولتی در کشور آذربایجان چقدر است؟

میانگین حقوق ماهیانه در آذربایجان در 2022

طبق گزارشات رسمی و معتبر، با اشاره به گزارش اداره آمار شهر باکو، در سال 2022 متوسط ​​حقوق ماهانه در باکو 0.3% افزایش یافته است. بالاترین دستمزد متوسط ​​ماهانه در بین کارمندان شرکت ها و سازمان هایی که مشغول فعالیت های صنعتی، مالی و بیمه ای، فعالیت های حرفه ای، علمی و فنی و همچنین در بین کارمندان بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات و ساخت و ساز بودند، مشاهده می شود. همچنین لازم به ذکر است که کمترین دستمزد در حوزه های بهداشت، خدمات اجتماعی، کشاورزی، آموزش، تفریح، سرگرمی و هنری ثبت شده است. سطح درآمد در آذربایجان در سال جاری به شرح ذیل است:

جنسیتمیانگین حقوق ماهانه در آذربایجان به منات آذربایجان
زنانAZN2760
مردانAZN3070

شرایط در بازار کار جمهوری آذربایجان دائما در حال تغییر است. مشاغلی که از 10 الی 20 سال پیش به طور مداوم در بین 10 شغل پردرآمد و قابل توجه قرار گرفتند، امروزه متقاضیان کمتری دارند. این یک وضعیت عادی می باشد؛ زیرا نیازهای بشریت در حال تغییر است و با ظهور فناوری های و همچنین پیشرفت و توسعه علم نیز باعث شده است تا زمینه های کاری تغییر کنند.

همه اینها تأثیر مستقیمی بر بازار جهانی کار دارد. امروزه پردرآمدترین مشاغل در جهان شامل جراحان، متخصصان بیهوشی، مدیران ارشد، خلبانان، دندانپزشکان، تحلیلگران بازار، وکلا، متخصصان فناوری اطلاعات، مدیران تبلیغات، پرورش دهندگان و مهندسان ژنتیک می شوند. هموطنان عزیز می توانند علاوه بر اطلاع از شرایط مهاجرت به آذربایجان برای مطلع شدن از شرایط مهاجرت به کشور روسیه به این مقاله مراجعه کنند.

میانگین حقوق ماهیانه در آذربایجان

بودجه دولت و حقوق ماهیانه در آذربایجان در 2022

متقاضیانی که در زمینه های کاری برنامه نویسی، ساخت و ساز، تحلیلگری امنیت اطلاعات، مشاور مالی، فیزیوتراپی و غیره فعالیت دارند می توانند به راحتی در کشور آذربایجان شغل مناسب پیدا کنند. لازم به ذکر است که از اول مارس 2022 حداقل حقوق در جمهوری آذربایجان افزایش یافته و حدود AZN335000000 (منات آذربایجان) از بودجه دولت اختصاص به این امر یافته است.

این افزایش حداقل دستمزد 600000 نفر را شامل می شود که از این تعداد 450000 در سازمان ها، شرکت ها، کمپانی ها و بخش های دولتی فعالیت می کنند. در سال آینده حقوق کارمندان دولتی در کمپانی ها و سازمان های کشور آذربایجان حدود 10% افزایش می یابد. همچنین شایان ذکر است که دستمزد و حقوق افراد در سازمان ها، شرکت ها، کمپانی ها و بخش های خصوصی 8% افزایش می یابد.

این افزایش بیش از 450000 کارمند مؤسسات بودجه را تحت تأثیر قرار می دهد که حقوق آن ها طبق برنامه تعرفه واحدی پرداخت می شود. این لیست شامل کارمندان مؤسسات آموزشی، کارمندانی است که در زمینه علوم، بهداشت، رفاه اجتماعی، فرهنگ، ورزش، کشاورزی، اکولوژی، مسکن و خدمات اجتماعی، حمل و نقل و ارتباطات، حفاضت از محیط زیست زمین، مدیریت آب و شیلات فعالیت می کنند.

میزان حقوق ماهانه در شهرهای مهم آذربایجان

به طور کلی، حقوق ماهیانه در آذربایجان برای تمامی کارکنان و کارمندان یکسان نمی باشد. حقوق و کارمندان غیر نظامی که نوع خاصی از خدمات دولتی مشغول به کار می شوند، طبق برنامه تعرفه واحدی پرداخت می شود. شرایط پرداخت حقوق کارمندان دولتی و غیر دولتی در کشور آذربایجان متفاوت می باشد اما به طور کلی در این نمودار قصد داریم به میزان درآمد در شهرهای مهم آذربایجان اشاره کنیم:

میزان درآمد در شهرهای مهم آذربایجان

پرداخت هزینه ها با درآمد در آذربایجان

به طور کلی آذربایجان مکان بسیار مناسبی برای زندگی و کار می باشد. این کشور بسیار امن بوده و لازم به ذکر است که هزینه های زندگی در آذربایجان بسیار مقرون به صرفه می باشد و افرادی که در این کشور زندگی می کنند می توانند به راحتی هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند. از لحاظ خوراک، شایان ذکر است که سبزیجات و میوه های زیادی وجود دارند که در هفت منطقه از 11 منطقه آب و هوایی رشد می کنند. مردم آذربایجان به زبان های روسی، انگلیسی و آذربایجانی صحبت می کنند؛ پس برای زندگی و کار کردن در این کشور متقاضیان نیاز به داشتن تسلط کافی بر یکی از زبان ها خواهند داشت.

شرایط کار در کانادا برای زندگی در همین کشور و تامین هزینه های زندگی خود شرایط بسیار بهتری دارد و همین مسئله را می توان در شرایط کار در آلمان جستجو کرد. در حال حاضر ایرانیان نیز شرایط رسیدن به این دو کشور از طریق کار را خواهند داشت و این مسئله قابل ادراک نیست که فردی بخواهد آذربایجان را جانشین این 2 کشور کند.

زندگی در کشور آذربایجان

اقتصاد آذربایجان در سال های اخیر شاهد رشد مداوم بوده است. میزان حقوق ماهیانه در آذربایجان در برخی از بخش های کاری بسیار بالا می باشد. این کشور سرشار از ذخایر نفت و گاز است که درصد زیادی از تولید ناخالص داخلی آذربایجان را تشکیل می دهد و شرکت های غربی در سال های اخیر میلیون ها دلار در توسعه بخش انرژی خود سرمایه گذاری کرده اند. سایر بخش های مهم در اقتصاد آذربایجان شامل کشاورزی و معدن می شود. لازم به ذکر است که این کشور دارای ذخائر غنی از طلا، منگنز، کبالت، نقره، تیتانیوم و مس می باشد. اکثر مهاجرانی که به آذربایجان مهاجرت می کنند می توانند در بخش های ذکر شده شغل ها مناسبی را پیدا کنند.

مهاجران که به همراه خانواده خود به آذربایجان نقل مکان می کنند باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند. در حالی که جمهوری آذربایجان از سیستم آموزش عمومی کافی برخوردار است، مهاجران معمولاً فرزندان خود را به مدارس دولتی نمی فرستند، بلکه تصمیم می گیرند که آنها را در مدارس بین المللی ثبت نام کنند یا آن ها را به یک مدرسه شبانه روزی در خارج از کشور بفرستند. علاوه بر کشور آذربایجان، کشورهای همسایه این کشور مانند ارمنستان، روسیه و یا گرجستان شرایط بسیار خوبی را برای زندگی و اقامت دارا می باشند. هموطنان عزیزی که قصد دارند از شرایط اقامت دائم در روسیه، آذربایجان، ارمنستان و یا سایر کشورهای منطقه آگاه شوند، می توانند با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

3/5 - (3 امتیاز)

116 دیدگاه برای “حقوق ماهیانه در آذربایجان

  1. مانی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دانش اموز هستم و میخام برای ادامه تحصیل به آدربایجان برم رشتم هم مهندسی خودرو (مکانیک خودرو) هست خواستم بدونم حقوق و مزایا کارمندان و اینکه چجوری امتحان بدم و قبولی دانشگاه آذربایجان کسب کنم
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اول باید دانشگاه مورد نظر خودتون توی این کشور رو پیدا کنید، بعد از اون می تونید شرایط گرفتن پذیرش رو متوجه بشید.
      در مورد درآمد هم شما حداقل 3 سال باید درس بخونید تا به کار برسید و توی این 3 سال شرایط تغییر می کنه

  2. مجید گفت:

    سلام من جوشکار برق و برق کار ساختمانی ام حداقل حقوق چقدر در ماه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد شما می تونه حدود 3000 منات باشه

  3. رضا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من توو چندتا رشته شغلی سابقه کار دارم و حرفه ای
    تعمیر و نگهداری ماشین های اداری و کامپیوتری
    عکاسی و فیلمبرداری و ادیت
    فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری و مدیریت کسب و کار
    برق ساختمان و تجهیزات حفاظتی اماکن و خودرو

    با کدومش میشه پولی درآورد که زندگی بچرخه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما رشته های متفاوتی رو تجربه کردید.
      بحث فروش بیمه می تونه درآمدزا باشه برای شما البته اگر بتونید به عنوان کارشناس فروش عمل کنید و صرفا فروشنده نباشید.
      بقیه رشته ها هم فنی هستند و شما با توجه به تجربه ای که دارید می تونید حقوق دریافت کنید

      1. رضا گفت:

        البته نماینده رسمی بیمه هستم از سال 95
        کاملا به بیمه عمر و سرمایه گذاری اشراف دارم

        سایت های کاریابی رو امکانش هست معرفی بفرمایید؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          مقاله موسسات کاریابی در آذربایجان رو مطالعه بفرمایید

  4. محسن اسماعیلی گفت:

    سلام خسته نباشین من خیاط هستم ماهانه واسم چقدر میدم راهنمایی کنینن ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      1200 منات آذربایجان

  5. فرهنگ گفت:

    سلام من اوایل استقلال آذربایجان به محله های اطراف رفته ام ولی نمیدونم در حال حاضر وضعیت چگونه است.
    برای کار فروش و تجارت در زمینه غذایی چقدر هزینه لازمه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این مسئله بسته به خواست شما و کسب و کارتون داره و باید از مشاورین اقتصادی این سوال رو بپرسید. ما در رابطه با پروسه می تونیم به سوالات شما دقیق پاسخ بدیم

  6. پیمان گفت:

    سلام‌خسته نباشین من چند نوع کار‌دارم دستم تاتو کار استایه قنادی و باطری سازی حقوق هاشونو میتونید بگید

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کارهای فنی حقوق مشخصی ندارند. مثلا یک تتو آرتیست بستگی داره که برای چه کارفرمایی کار می کنه و چقدر مخاطب در طول ماه داره. با این حال متوسط درآمد حدود 2400 منات هست.
      در مورد باطری سازی میشه درآمدی حدود 1800 منات هست.
      یک قناد هم حدود 1200 منات دریافت می کنه

  7. علی جعفری گفت:

    سلام
    من نسخه پیچ داروخانه هستم میخواستم بدونم میزان درآمد در این حرفه چقدر هست بالای 15 سال سابقه کاری دارم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 2700 منات آذربایجان

  8. سعید گفت:

    سلام من در زمینه مهاجرت به باکو به یه مسله برخوردم اونم اینکه میرم تو سایت اجاره خانه ماهیانه زده ۳۰۰ به بالا ولی تو سایت استخدامشونو حقوق ماهیانه از ۳۰۰ به بالا ۴۰۰ ۵۰۰ میشه راهنمایی کنید ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مبلغی که برای اجاره خانه اعلام شده متوسط هزینه هست. شما می تونید خونه کوچک تر و منطقه ضعیف تر اجاره کنید

  9. امیر منصودی گفت:

    سلام کارگردان فیلم بردار و ادیتور تیزر های تبلیغاتی و موزیک ویدیو هستم درامد این شغل چقدر هستش؟
    و میتونم تو آذربایجان کارپیدا کنم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد مشاغلی مثل حرفه شما کاملا وابسته به قراردادهای کاری هست که امضا می کنید و درآمد ثابتی وجود نداره و ما از سطح توانمندی شما آگاه نیستیم.
      موسسات کاریابی جمهوری آذربایجان رو جستجو بفرمایید، شما رو راهنمایی خواهند کرد که حدودا چه درامدی به دست خواهید آورد و وضعیت بازار کار در حوزه توانمندی شما چطور هست

  10. سجادیوسفی گفت:

    سلام ببخشید من گچ. کارم تو این زمینه ماهی چقدر میشه در امد داشته باشی مرسی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      از حدود 1200 منات در ماه

  11. رسول بهشتی گفت:

    وقتتون بخیر. من تو کار تولید سنگ مصنوعی مثل آنتیک یا سنگ های نما داخل هستم خاستم بدونم بازار سنگ چطوره و ایا درآمد حدودی میشه براش مشخص کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه در این زمینه خاص اطلاع دقیقی در اختیار نداریم و ارائه اطلاعات از طرف ما ممکن هست منجر به گمراه شدن شما بشه.

  12. کاظم گفت:

    سلام حقوق نجار کابینت کمددیواری و کارگر ساختمانی روزانه چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      درآمد کار ساعتی در حدود 8 تا 10 منات آذربایجان هست.

  13. Alireza گفت:

    سلام یک آرایشگر حرفه ای در ماه بطور میانگین چقد میتونه پول دربیاره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به راحتی نمیشه در این مورد صحبت کرد ولی میشه گفت که از حدود 1300azn (منات) به بالا

  14. بولوت گفت:

    سلام خوبین خسته نباشین
    شرایط ازدواج در باکو چجوریه
    و آیا درآمد 6000 مانات تو ایران ارزش داره یا ن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما درآمد 6000 منات در ماه بسیار خوب هست در این کشور.
      ازدواج هم به این صورت هست که شما مثل ایران باید قانونی ازدواج خودتون رو به ثبت برسونید و اگر همسرتون اهل این کشور باشه به شما اجازه های اقامتی داشته میشه

  15. علیرضا مددی گفت:

    سلام ببخشید حقوق مدیر فروش با سابقه ۲۰ سال در باکو چنده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به شدت بستگی داره به این که شما از چه جایگاهی پیشنهاد کاری دریافت می کنید ولی به طور معمول در حدود 7000AZN (منات) در ماه

  16. محمد گفت:

    سلام حقوق صافکار حرفه ای در ماه چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نزدیک به 2000 منات آذربایجان

  17. Ali گفت:

    سلام حقوق روز مرد کناف کار چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بین 16 تا 18 منات در ساعت

  18. علی گفت:

    سلام وقت بخیر ، حقوق ماهیانه کارشناس کشاورزی چند هست حدودا .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 2300 منات در ماه

  19. محمد گفت:

    سلام درامد کارگر ماهر کارواش در ماه چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدودا ساعتی 20 منات

  20. محمد گفت:

    با ماهی بطور میانگین ۱۰۰۰ منات چند سال کار کنم تا یه خونه معمولی بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      1000 منات درآمد بسیار اندکی هست در این کشور و نمی شه به راحتی به خرید خانه فکر کنید

  21. اسماعیل گفت:

    سلام حقوق تعمیرات ونگهداری ماشین آلات چنده مکانیک لیفتراک وتعمیرات توربو

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام در حدود 2100 منات آذربایجان در ماه

  22. محمد چراغی گفت:

    من یه سراشپز غذاهای ببین المللی فرنگی هستم
    حقوقش چقدر الان اونجا کار پیدا میشه اونجا برام یاته

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1900 منات آذربایجان

  23. امیر گفت:

    سلام و عرض ادب خسته نباشید
    من شغلم ریختگری هس قطعات آلومینیوم با دستگاه دایکاس
    میانگین حقوق لطف کنین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      میشه اون رو در حدود 1700 منات دونست

  24. علی گفت:

    سلام،وقت بخیر
    درامد تعمیرگاه موتورالات کشاورزی ،مثل اره برقی و پمپ اب و علف زن توی آذربایجان تقریبا چقد میشه؟اینجور کار ها اونجا رونق میگیره؟ ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به طور متوسط در حدود 1700 منات آذربایجان هست.
      در صورتی که بتونید مکانیابی خوبی داشته باشید در رابطه با شروع کار خودتون، احتمالا بله

  25. F گفت:

    سلام ببخشید حقوق یک آرایشگر حرفه ای چنده ؟
    و کارگر ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بین 1300 تا 1800 منات آذربایجان در ماه

  26. امیر گفت:

    سلام من تعمیر کار یخچال خانگی و صنعتی پکیج کولر سردخونه و چیلر هستم حقوقشون چقدره مرسی از پاسخگویی تان

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1200 تا 2000 منات

  27. Zalmai گفت:

    سلام خدمت شما
    کسانیکه غیر قانونی به آذربایجان سفر میکنند برایشان کار داده میشه یا نه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام خیر این امکان وجود نداره

  28. Zalmai گفت:

    سلام
    حقوق یک کاریگر ساده چقدر هست
    یا هم من پخت ببری و لواش و بلدم میتونم اونجا هم تو یه نونوایی کار کنم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید توی این کشور دنبال کار بگردید، و احتمالا حقوقتون از 900 تا 1200 منات آذربایجان باشه

  29. نوید گفت:

    سلام میشه میزان در آمد آشپز در آذربایجان رو هم بفرمایید ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1500 تا 2000 منات

  30. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید
    شغل آرایشگری در شهر باکو چطوره
    درآمدش به چه اندازه در ماه است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      1300 تا 2100 منات آذربایجان

  31. شایان گفت:

    سلام حقوق یه مهندس مکانیک(منظورم مکانیک خودرو نیست) چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 2800 منات آذربایجان

  32. مرتضی گفت:

    جقوق یک روز کارگر ساده در آذربایجان چند منات است؟
    حقوق اون یک روزش به پول ایران چند تومان میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متوسط درآمد کار ساعتی توی این کشور 17 منات هست. اگر 8 ساعت کار کنید حدود 136 منات دریافت می کنید.
      قیمت منات رو باید از صرافی ها جویا بشید.

  33. Attila گفت:

    سلام حقوق یک نانوا چقدره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1200 منات

  34. الهه گفت:

    سلام حقوق یک استاد رزمی(با مدرک مربیگری و داوری و…) ماهیانه در باکو چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 2300 منات آذربایجان

  35. آرمان مینوئی گفت:

    سلام اگه خیاطی بیاد اونجا چقد ماهانه میگیره و چقد خرج زندگی داره؟و اینکهچطوری اقامت میشه گرفت،بعدش میگن به زبان ترکی حرف بزنی باهت کاری ندارن و گیر نمیدن،آیا اینجوری ؟اگه اطلاع کامل دارید راهنمایی کنید ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      شما حدود 1200 منات اذربایجان در ماه می تونید درآمد داشته باشید ولی هزینه های زندگی به سبک زندگیتون بستگی داره.
      زبان ترکی رو نیاز خواهید داشت برای کار کردن توی این کشور

  36. میلاد ولی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشین حقوق یک داریست بند ماهر چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 3000 منات آذربایجان

  37. feri گفت:

    حقوق یک پولیش سرامیک کار حرفه ای ( ماهر) با تشخیص رنگ خودرو چقدره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      حدود 3500 منات

  38. ابراهیم قربانزاد گفت:

    سلام حقوق یک خیاط حرفه ای چقدر است

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ا 1200 منات در ماه شروع میشه

  39. Akbar گفت:

    سلام من میخواستم بدونم حقوق یک ماه لوله کش خیلی ماهر در باکو چقدر است ممنون

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1000 منات آذربایجان

  40. علی گفت:

    با سلام
    میخواستم بدونم اگه تو کشور آذربایجان خونه بخریم میتونیم اقامت بگیریم؟
    و اینکه اگ اقامت گرفتیم میتونیم مغازه ای (بصورت اجاره ای) داشته باشیم که کسب و کار خودمونو راه بندازیم یا نه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر خرید ملک در آذربایجان منجر به اقامت نمیشه

  41. امیر گفت:

    سلام مکانیک خودرو های سواری ماهانه چقدر در آمد داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حدود 1200 منات اذربایجان

  42. سجاد قلی وند گفت:

    سلام یک چاپچی در شرکت چاپ خونه چقد هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      نزدیک به 3000 منات

  43. علی گفت:

    سلام حقوق یک استادکار نجار در آذربایجان چقدر است

    1. رهنما گفت:

      سلام و وقت بخیر دوست عزیز
      میانگین حقوق ماهیانه یک نجار در کشور آذربایجان 1180 منات میباشد که تا 1850 منات نیز افزایش خواهد داشت.

  44. مبینا گفت:

    سلام چگونه میشه از طریق ورزش به آذربایجان مهاجرت کرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که ورزشکار حرفه ای هستید می تونید یک پیشنهاد از باشگاه های رسمی این کشور داشته باشید و مهاجرت انجام بدید

  45. مهدی گفت:

    سلام روز خوش حقوق ماهیانه یه نسخه پیچ ماهر توشهرباکو چقده؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بین 4500 تا 6000 منات

  46. احسان گفت:

    سلام
    حقوق کارگر ساده یا کارگر ساختمان یا اوستای آرماتور بند در آذربایجان روزی چند و ماهیانه چقدر است؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در حدود 1800 منات در ماه

  47. غفاری گفت:

    سلام وعرض ادب وخسته نباشید.بنده ۳۶سالمه شغلم کشاورزیه بیشتر گندم ولی چیزای دیگه هم بلدهستم مدرکم هم دیپلمه با شغلی که دارم میتونم تواذربایجان کاری پیدا کنم درامدش خوب میشه یانه ممنونم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما می تونید با ویزای توریستی به این کشور برید و به دنبال کار بگردید

  48. عباس زراعت پیشه گفت:

    با عرض سلام میخاستم ببینم حقوق آشپز رستوران چند هست تو شهر باکو

    1. داوری گفت:

      سلام
      لطفا این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید و میانگین حقوق عنوان شده رو به عنوان حقوق خودتون در نظر بگیرید

      1. امین گفت:

        سلام وقتتون بخیر حقوق دکتر داروساز چه در داروخونه یا در بخش های بیمارستانی در باکو در چه رنجی قرار دارد؟؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در حدود 4000 منات

  49. المیرا گفت:

    سلام میخواستم بپرسم چطور میشه وکیل شد توی اذربایجان ؟ ینی میشه ایران وکالت خوند و اونجا کار کرد ؟ من سن کمی دارم و میخوام از الان درست انتخاب کنم و برنامم رو بچینم امسال کنکور میدم و میخوام ببینم ایران وکالت رو بخونم یا ن
    اگه میشه راه های ممکن رو بگین مرسی

    1. داوری گفت:

      سلام
      باید رشته حقوق رو در این کشور بخونید

  50. مجید گفت:

    با سلام و احترام . بنده لیسانس نساجی دارم و مکانیک ماشینهای فرش بافی هستم . شنیدم کارخانه فرش در باکو هستش . میخواستم اطلاع کسب کنم چطور میتونم شرکت پیدا کنم و وارد صحبت بشم . و میانگین حقوق دریافتی مکانیک چقدر هستش ؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بررای کار در این کشور باید دعوتنامه کاری داشته باشید

  51. سعید صوفی زاده گفت:

    سلام من سی ساله مهندس عمران هستم و تو پروژه‌های عمرانی سالها سرناظر بودم. هر نوع کار عمرانی انجام دادم تو کارهای خاکی و بتنی و سد و تونل و ساخت سازه‌های پتروشیمی کاملا خبره هستم. چطوری می تونم تو باکو یا شهرهای دیگه آذربایجان کار پیدا کنم؟ با تشکر

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای کار در آدربایجان نیاز به دعوتنامه کاری خواهید دااشت

  52. عسل گفت:

    کارگر چقدر میگیره تو رستوران ؟

    1. داوری گفت:

      سلام و درود
      خیلی کم، تازه به این شرط که اونجا بهش کار بدن چون نرخ بیکاری این کشور کم نیست

  53. مهسا گفت:

    سلام. میخواستم بدونم این اطلاعاتی که در مورد حقوق ماهیانه دادین در جدول مربوط به کل درآمد در یه ماهه؟ به طور مثال حقوق یه معلم 4800 دلار آمریکا برای یه ماه؟ و سوالدوم آیا میشه با ویزای توریستی وارد خاک این کشور شد و بعد اقدام به پیدا کردن کارفرما کرد؟ ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام و عرض ادب
      برای کار حتما باید قرارداد کاری داشته باشید تا بتونید به کار مشغول بشید

  54. علی رحمانی گفت:

    با عرض ادب و احترام
    من مدرک تحصیلی فوق دیپلم ماشین افزار دارم
    ودر حال حاضر ۱۵ سال است که مشاور املاک دفتر ساخت وساز دارم
    و کل سرمایه من ۴ میلیارد تومان است آیا میتوانم با مبلغی که دارم کار خرید و فروش و ساخت در کشور آذربایجان را انجام بدم

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام لطفا مقاله سرمایه گذاری در آذربایجان را مطالعه کنید

  55. متین نظری گفت:

    با سلام وقتتون بخیر
    ضمن تشکر بابت قرار دادن مطالب مفیدتون در سایت
    میخواستم بپرسم که آیا من با مدرک کارشناسی حقوق میتونم دنبال کار کارشناس حقوق بگردم؟

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر ویزای تحصیلی بگیرید که با رشته حقوق اون کشور آشنا بشید سپس کار کنید

  56. توحیدشیرامینی گفت:

    باسلام من تراشکار هستم،لازمه بگم ک تراشکاری چندین شاخه داره مثلا خدمات ک شامل تراشکاری موتوریه خودروها میشه،،خدمات کشاورزی و تراشکاری صنعتی ک درکارخانه ها مشغول هستن،،بنده در بخش صنعتی مشغولم و۸سال سابقه کار دارم،،خواستم بدونم چجوری میتونم برم اذربایجان و یکار متناسب و درامدخوب تو اذربایجان پیدا کنم ضمنامن اهل ارومیه و۳۴ هستم و اذری زبانم ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

    1. ف.فرجی گفت:

      سلام و عرض ادب خدمت شما اگر هدف شما کار در آذربایجان هست باید خودتون بتونید کارفرما از آذربایجان داشته باشید که باهاش قرارداد کاری ببندید بهترین کار در قدم اول اخذ ویزای توریستی آذربایجان و گشتن دنبال کار می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *